..jos ei nähdäkkään Kärpissä enää tällä kaudella ketään huippuvahvistuksia.. Todennäköisesti vahvistuksia ei tule... Damned!
http://www.radiomega.fi/?area=uutiset&iidee=1000000000004477
Hifk tulee olemaan pelottavan kova... Hankkineet hyviä vahvistuksia(poislukien Jarkko Ruutu, en katsois miestä vahvistukseksi)...
Olen
Pettynyt!
1
229
Vastaukset
Minusta ei ole mitään syytä ryhtyä vahvistamaan joukkuetta jos muut niin tekee. Pitäisi kysyä ennemminkin, että miksi HIFK vahvistaa rivejään, kenties heidän pel ei ole sujunut ihan odotusten mukaan. Kärppien peli sen sijaan on ollut hyvää tasoa, joten joukkueen esitysten perusteella vahvistuksia ei tarvita.
Pietarin turnaus osoitti, että Kärpät pystyy pelaamaan tasapäin NHL-tähtiä vastaan. Löytyykö ylipäätään sellaisia pelaajia vapaina, joilla olisi pelituntuma ja tarpeeksi hyvät taidot, että heitä vahvistuksiksi voisi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619