Toisen vaimoa?

Panokaveri22

Onko kenenkään muun kaveri pyytänyt naimaan vaimoansa? Mulla on hyvä ystävä, joka 10v sitten pyysi naimaan illanistujaisissa vaimoansa? Ja tämä on tosi tarina.

En voinut kieltäytyä, koska tämä vaimo on todella upea pakkaus, jota en itse jakaisi kenellekkään. Silloin aikoja sitten tein temput muutaman kerran ja nyt tänä keväänä taas muutaman kerran.

Ongelmia ei ole ollut, joten ilmeisesti kannattaa pitää mahdollisuudeta kiinni :)

59

7028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaanusko

      Joo joo menehän nyt peräkamari poika äitis tissille ja mieti mitä seuraavaksi satuilet tänne..

    • panokaveri22

      no vaikka että naapurin koira pani minua

    • NaidaanVaimoaKimpassa

      Minun kaverit ovat saaneet naida kimpassa kanssani vaimoani.
      Noin 2 kertaa kuussa useimmiten koko viikonlopun ajan.
      Lapsuuden ystäväni on ollut mukanamme melkein alusta asti noin 17vuotta ja kerran tai kaksi kuukaudessa.

    • Ei varmaan kovin monelle tuollaista tarjousta tule.
      Itse oisin hyvin otettu jos joku kaverini pyytäisi mua panemaan vaimoansa.

      • NaidaanVaimoaKimpassa

        On yleisempää kuin voi kuvitellakkaan.
        Pareilla kun menee hyvin voi pitää hauskaa kimppajuttujen kanssa.
        Osa pelkää jälkipuheita eivätkä uskalla ottaa kaveria mukaan vaan ottavat kolmannen sen verran pitkältä että puheet ei tule kavereiden tietoon.
        Me kerroimme ystäville että harrastamme kimppanaintia ja kaksi sinkku miestä pääsi naimaan saman tien vaimoani kanssani.


      • NaidaanVaimoaKimpassa kirjoitti:

        On yleisempää kuin voi kuvitellakkaan.
        Pareilla kun menee hyvin voi pitää hauskaa kimppajuttujen kanssa.
        Osa pelkää jälkipuheita eivätkä uskalla ottaa kaveria mukaan vaan ottavat kolmannen sen verran pitkältä että puheet ei tule kavereiden tietoon.
        Me kerroimme ystäville että harrastamme kimppanaintia ja kaksi sinkku miestä pääsi naimaan saman tien vaimoani kanssani.

        Enpä ole tuolta kantilta asiaa funtsinut kun tuntuu ihmiset olevan kovin mustankipeitä siipastaan,mutta saata olla oikeassa.
        Teillä tuntuu olevan asiat kunnossa.


      • NaidaanVaimoaKimpassa
        suitsahemmo kirjoitti:

        Enpä ole tuolta kantilta asiaa funtsinut kun tuntuu ihmiset olevan kovin mustankipeitä siipastaan,mutta saata olla oikeassa.
        Teillä tuntuu olevan asiat kunnossa.

        Ei ole välttämättä mustasukkaisuutta vaan pelkoa asian mahdollisesta paljastumisesta muille.
        Olin itsekin alussa huolissani jälkipuheista ja minun luultiin olevan mustasukkainen vaimostani.
        Samaan aikaan naimme yhden miehen kanssa vaimoani 1-3 kertaa viikossa.
        Painin samaan aikaan ajatuksen kanssa että kavereiden kanssa olisi mukavempi naida vaimoa kimpassa.
        Kun sain oman pääni selväksi ja päätin ilmoittaa kavereille että harrastetaan vaimon kanssa kimppakivaa.
        Nyt olemme olleet kavereiden kanssa parinvaihto 1N ja 2 tai 3M 1M ja 2Naista.
        Meidän juttumme on suurimmaksi osaksi
        1N ja 2 -4 miestä tykkään itse kun naimme vaimoa kimpassa ja nimen omaan ystävien kanssa.
        Kavereistami on jo ollut naimassa vaimoani 13 miestä noin 2-3 miestä kerrallaan.


      • NaidaanVaimoaKimpassa kirjoitti:

        Ei ole välttämättä mustasukkaisuutta vaan pelkoa asian mahdollisesta paljastumisesta muille.
        Olin itsekin alussa huolissani jälkipuheista ja minun luultiin olevan mustasukkainen vaimostani.
        Samaan aikaan naimme yhden miehen kanssa vaimoani 1-3 kertaa viikossa.
        Painin samaan aikaan ajatuksen kanssa että kavereiden kanssa olisi mukavempi naida vaimoa kimpassa.
        Kun sain oman pääni selväksi ja päätin ilmoittaa kavereille että harrastetaan vaimon kanssa kimppakivaa.
        Nyt olemme olleet kavereiden kanssa parinvaihto 1N ja 2 tai 3M 1M ja 2Naista.
        Meidän juttumme on suurimmaksi osaksi
        1N ja 2 -4 miestä tykkään itse kun naimme vaimoa kimpassa ja nimen omaan ystävien kanssa.
        Kavereistami on jo ollut naimassa vaimoani 13 miestä noin 2-3 miestä kerrallaan.

        Moi, kivaa teille kokemusta


    • kuormasta

      Pomo pyysi, mutta en rohjennut luvata enkä kieltää. Mieli teki, mutta rohkeus petti.
      Kysyi muutaman viikon kuluttua joko olette naineet, vastasin rehellisesti että ”en syö kuormasta”.

      • näinsemeneejuu

        Oikea asenne kukaan täysjärkinen varattu paina vierasta eikä varattu nainen jaa persettään vieraille..


      • OnnellinenVaimoMiehineen
        näinsemeneejuu kirjoitti:

        Oikea asenne kukaan täysjärkinen varattu paina vierasta eikä varattu nainen jaa persettään vieraille..

        Kyllä varatullakin naisella on mielihaluja.
        Minä nain ystävien ja mieheni kanssa 1 tai 2 kertaa kuussa ja tuntuu hyvältä.


      • kuormasta
        näinsemeneejuu kirjoitti:

        Oikea asenne kukaan täysjärkinen varattu paina vierasta eikä varattu nainen jaa persettään vieraille..

        Onhan se noinkin.
        Pomon vaimo oli kuitenkin juonessa mukana ja kertoi myöhemmin, että hän oli antanut suostumuksensa ja oli halukas ”leikkiin”.
        Vaimon puheisiin uskon, mutta pomon motiiveja epäilen vieläkin kun samoihin aikoihin mulle tarjottiin muitakin ns työsuhde-etuja.


      • cghhcgchg

        Se on semmoinen homma että pomoihmiset ovat yleensä erittäin hyvällä itsetunnolla varustettuja. Pomot ovat johtajia. Heille ominaista on tietynlainen tunnekylmyys ja tunteettomuus.

        Ei sillä tavalla että he olisivat julmia, vaan sillä tavoin että heidän on vaikea tuntea mitään voimakasta tunnetta. Siitä syystä pomot käyvät mielellään esimerkiksi alistettavana. Kun he joka päivä joutuvat vastaamaan isoista asioista ja alaisistaan ja komentamaan ja käskyttämään muita, heille käskytettäväksi ja alistettavaksi joutuminen on täysin uutta.

        Jos pomo on pyytänyt sinua naimaan vaimoansa, hän haluaa "alistua" leikisti, mutta pomomies kun on, hänen itsetuntonsa on niin hyvä että hän voi helposti jakaa vaimoaan muille miehille. Pomosi tietää että hän saa naista milloin vain haluaa, kun taas sinä et saa. Siksi tuollainen "heikkouden" osoitus luotettavalle, mutta edelleen alaiselle, on hänestä kiihottavaa ja herättää tunteita.

        Hän tietää että sinä pitäisit sitä sellaisena tekona jossa sinun itsetuntosi kohoaa ja että sinä kuvittelisit olevasi häntä parempi, vaikka tosiasiassa hän ja vaimonsa vain leikittelee sinulla.

        Asia olisi täysin erilainen jos sinä olisit vietellyt hänen vaimonsa, mutta sinulla ei ole sellaiseen rahkeita. Hänen vaimonsakin suostuu siihen koska haluaa välillä säälipanon alaisen kanssa.


      • Anonyymi
        näinsemeneejuu kirjoitti:

        Oikea asenne kukaan täysjärkinen varattu paina vierasta eikä varattu nainen jaa persettään vieraille..

        On niitä haluja varatullakin naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä haluja varatullakin naisella.

        Jos haluaa muita kuin omaa miestä niin kannattaa erota.
        Mutta jos puolison kanssa sovittu että voi käydä vieraissa, niin silloin homma ok.


    • KimpassaNaituNainen

      Ei vittu käytöstä veny.
      Palautuu myös synnytyksistä vai onko haikara tuonut sinut.
      Ajattele mitä suustasi päästät.

      • kuluttaj

        Sitähän minäkin olen sanonut ettei se kulu vaikka sitä naisikin, mutta jotku ne vaan pihtaa sitä ettei se vaan kulu:)


      • gggggggggggggggg

        Sulla ei ainakaan kulu kun ei ole kuka huolisi:)


      • hahahaaaa

        No nämä jakorasiat antaa kelle vaan ja ukot nauraa jälkeenpäin millanen akka oikein on kun persettään jakaa surutta mikäs siinä jos huoran maineen haluaa


    • En_panisi_pahakseni

      Ei ole kukaan kaveri pyytänyt naimaan vaimoaan. Moni kaveri on kyllä kertonut vaimolleni haluavansa panna häntä.

      • Hyhyhyyy

        Ja siihen se sitten jääkin kuka nyt hiivaviiva pershoroa köyrii


    • äitijatytär2016

      Ei ole, mutta olen nussinut niitä ihan pyytämättäkin. Yksi aisuri elättää parhaillaan mun lastani ja hyvä niin. Toisaalla hoitelin niin äitiä, kuin tytärtäkin, kunhan jälkimmäinen oli täyttänyt 18 vuotta. Olen kiitollinen kavereilleni: ovat aikaansaaneet niin kiimaperseisiä vaimoja, kuin myös kireitä ja estottomia tyttäriä. Ottaisin heti kyseisen kaverini tyttären täyspäiväiseksi objektikseni, mutta kun sillä on poikaystävä. Luojan kiitos tyttö on tullut äitiinsä ja saan sen aikaajoin houkuteltua pantavakseni. Hyvä pillu ja tiukka persereikä, sekä ahnas suu...kunhan muistaa vetää nätit hampaansa taka-alalle. Mun kyrpäni ei ole HK:n sininen, johon voi käydä kiinni, kuin ....juurikin HK:n siniseen. Kyrpäni rasvaprosentti on pienempi ja lihapitoisuus suurempi. Nauttii lipomisesta, ei siedä hampaita, eikä myöskään sinappia.

    • VaimoaPannaa

      Oli minunkin kaveri hämillään kun kysyin ensi kertaa häntä panemaan vaimoani. Vaimon kanssa asia oli sovittu etukäteen mutta jouduin riisumaan vaimon pillun ja rinnat paljaaksi ja laittamaan hänen kätensä toiselle rinnalle ja toisen käden ohjasin pillulle ennen kuin kaveri uskalsi kosketella vaimoani. Vaimo oli 22v kaunis hoikka isot tissit ja siistitty karvoitus. Mikä vielä tärkeämpi vaimoni oli kiimainen kun sai ensikertaa (vierasta) miestä.

    • aion_pyytää

      Voisinpa pyytää jotain miestä naimaan vaimoani. Voisi toteuttaa vaikka kuukauden päästä kevätristeilyllä jonne menemme...

      • Detroitdeleter

        Vedä sinä kauhakeijo se kiulu päähäsi,ja muista ennen sitä pursottaa riittävästi pikaliimaa kiulun pohjalle!!!


      • Wej

        Onkos vaimosi tietoinen ja haluaa vierasta ja osallistutko itse ? Minkäs ikäinen ja kokoinen on vaimosi?


      • aion_pyytää
        Wej kirjoitti:

        Onkos vaimosi tietoinen ja haluaa vierasta ja osallistutko itse ? Minkäs ikäinen ja kokoinen on vaimosi?

        Ei ole tietoinen vielä, voi haluta, en oo varma osallistunko. Vaimo nelikymppinen, n.170cm.


    • Kyllä ois hienoa löytää tuommoinen pari..
      Jossa mies pyytäisi et pitäisin vaimoa hyvänä..

      • Nahaton

        Tai löytää hesasta vanhempi sinkku paksupatukka kaveriksi,ja jos synkkaa ja on siisti,ok, tutustuttaa myös pullukkavaimoonikin...

        Mutta ei vissiin H:gissä ’yksinäisiä’ esim. eläkeläismiehiä tunnu olevan : (


      • aion_pyytää

        Löytyy Turku-Tukholma risteilyltä kuukauden päästä, astu laivaan.


      • Nahaton
        Nahaton kirjoitti:

        Tai löytää hesasta vanhempi sinkku paksupatukka kaveriksi,ja jos synkkaa ja on siisti,ok, tutustuttaa myös pullukkavaimoonikin...

        Mutta ei vissiin H:gissä ’yksinäisiä’ esim. eläkeläismiehiä tunnu olevan : (

        Mutta Hesassa ei tunnu olevan : (


    • Kotiäiti125

      Tämä on hassu aihe. Itse olen aiemmin ajatellut, että uskollisuus on parisuhteen tärkein arvo. Mutta mitä se uskollisuus loppupeleissä on? Sitä että pikkulapsi arki imaisee mukaansa ja vituttaa kokoajan väsymyksestä puhumattakaan. Miten käy seksin, joka on ollut ennen lapsia ihan mahtavaa. No, ei sitä ole kun ei jaksa. Siten ihmetellään, ruikutetaan, ja petetään, kun ei saa vaimolta. Tai toisinpäin, mies ei enää halua .... Uskollisuus olla panematta muita vai uskollisuus siihen, että molemmilla on hyvä olla...?

      Itse koin jonkinsortin seksuaalisen heräämisen tämmösen parinvaihtosession jälkeen. Matka tähän tapahtumaan ei ollut helppo, mutta se, että olenko vaimo, joka ei anna miehelleni pesää ja hän menee salaa viearaisiin... vai olenko vaimo, joka suostuu erilaisiin asioihin, siihenkin että mies pääsee panemaan toista ja saa nauttia siitä. Kävimme keskustelun ja päätimme yhdessä tämän parinvaihtosession suorittaa. Ja se tapahtui yllätys yllätys, täysin ilman mitään kateellisuuden tai mustasukkaisuuden tunteita, mitä olin joskus pelännyt. Lopputulemma oli, että tilanne olikin minulle "mukavampi". Saman illan aikana pääsin nauttimaan neljästä eri miehestä omani lisäksi ja mies sai myös omat kokemuksensa, eikä minua haitannut lainkaan, että hän vieressä pani toisen vaimoa ja minua taas tämä vaimon mies.

      Myös parisuhteemme seksielämä on virkistynyt huomattavasti. Minua siinä auttoi se, että koen itseni erittäin seksikkääksi näiden muiden miesten vuoksi ja näin ollen haluttavammaksi myös oman mieheni silmissä.... Toki parisuhteen on oltava kunnossa, jos tämmöiseen lähtee ja yhdessä tehtävä pelisäännöt. Meillä luottamus vuosien takaa niin vahva, että molemmat ajattelemme tämmöisen vain vahvistavan parisuhdettamme.

      • Halivili

        Onpa upee homma. Olen vanhempi nainen ja pitkässä liitossa mies " pettänyt" monta kertaa, kun en ole jaksanut. Nyt lapset jo pois kotoa, mies ei " jaksa" ja mä pistelen menemään, heti kun järjestyy joku " järjellinen" pano.
        Tuo teidän systeemi olis ollu iisimpi.


    • Minä tein vaimolle listan meidän kavereista joiden voin suostua panemaan vaimoani kanssani.
      Vaimo valitsi yhdestätoista miehestä kolme.
      Olen pyytänyt mukaan heidät yksi kerrallaan eikä kukaan ole ollut pahoillaan tilaisuudesta panna vaimoani.

    • On kuin olisin itse kirjoittanut aloituksen sillä erolla.
      Että olemme melkein joka viikko kimpassa tai kaveri käy pikapanolla vaimoni luona.
      Itse olen ehdottanut sekä vaimolle ja suostumuksen jälkeen kaverille kimppa panoa vaimoni kanssa.
      Kaveri oli aivan mukana kun näytin vaimoni alastonkuvia hänelle.

    • On kuin olisin itse kirjoittanut aloituksen sillä erolla.
      Että olemme melkein joka viikko kimpassa tai kaveri käy pikapanolla vaimoni luona.
      Itse olen ehdottanut sekä vaimolle ja suostumuksen jälkeen kaverille kimppa panoa vaimoni kanssa.
      Kaveri oli aivan mukana kun näytin vaimoni alastonkuvia hänelle.

      • Anonyymi

        Minun kaverit ovat olleet hämmästyneitä mutta innolla mukana vaimoani panemassa.
        Kaverini ovat panneet vaimoani kanssani melkein joka viikko yleensä viikonloppuisin.


    • Anonyymi

      Meillä miestäni kiihottia ajatus, että minua naisi joku vieras mies. Täysin vieraita miehiä ei toki kandidaateiksi otettu, ja leikkimielellä ajateltiin valita aisuri pokeripelillä.
      Mies kutsui joitakin tuttujaan, jotka halusi osallistua tiedettyään voittajan palkinnon. Kaksi miestä oli myös kaverin kavereita, mutta erittäin hyväkäytöksisiä.
      Peli sujui hyvässä hengessä, ja voittajaksi selvisi toinen näistä mieheni puolitutuista. Itse tunsin voittajan nimeltä, mutta en sanonut mitään. Nuori mies työpaikkani IT-osastolta. Olisi mieheni saattanut muuttaa mieltään palkinnon suhteen, mikäli olisi tämän tiennyt. Itse asiassa toivoinkin, että voittaja olisi nuorempi kuin itse olen, ja näin kävikin.
      Palkinnon lunastus kävi ennalta sovitusti makuuhoneessamme muiden saunoessa. Kaverilla ei ollut mikään mahtimela, mutta ihana kokemus oli. Ja miten kauan hän jaksoi. HuhHuh.
      Mieheni pääsi sitten liukkaille.

      Tapahtuma oli keskusteltu ja sovittu mieheni kanssa, ja molemmille se oli ok, silti olen muistellut paljon tapahtumaa. Ja fantasioinut myös...
      Nyt tulevana lauantaina on työpaikan pikkujoulut, ja tämä aisuri on myös siellä. Mietin vain, miten saan pidettyä näppini kurissa kun tulee drinkkejä nautittua. Toki kerran sain kokeilla sitä, niin kummenisiko tilanne jos niin kävisi uudestaan. Varsinkin kun aisuri olisi sama kuin viimeksi. Ainakin hän viimeksi sanoi, että minun nautinto on tärkeintä.

      • Anonyymi

        Aihe on kutkuttavasti käynyt mielessä kerrna jos toisenkin mutta ei ole
        tullut sitä "sopivaa" (mitä se ikinä tarkoittaakaan) tilaisuutta sanoa jollekulle että
        "pane mun vaimoa" :)

        parin mies Kotkasta ja joo...ihan suht koht täysijärkinen ja jopa sivistynytkin


    • Anonyymi

      Kaveri kysyi kerran että olisinko kiinnostunut hänen vaimosta silla ja kerroin että jos vaimosi haluaa ok. Luulin tämän olevan huumoria mutta kun tapasimme heillä huomasin että tämä on totta ja se ilmeisesti oli heidän kesken sovittu sillä kaveri nautti itse myös katselemisesta ja halusi kuvata muistoksi.

    • Anonyymi

      Olen 50 v raksamies.Minulla 25v nuorikko tamma, halukas antaa jos vaan osaa pyytää. Silloin tällöin pidän sauna iltoja meillä kotona, niin kyllä emäntä tykkää antaa saunan lauteilla ja milloin missäkin, parhaimpina iltoina kehui panneensa tusinan miesten kans. Tykkää myös tallentaa panot ja katsella niitä myöhemmin. Minua ei haittaa, hoitelee minua kumminkin päivittäin euforiseen tilaan 2-3 kertaa päivään

      • Anonyymi

        Meillä meni ihan toisin päin. Vaimon kaveri puhui miehensä vaimoni pillulle. Vaimo antoi ja kaveri katsoi vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä meni ihan toisin päin. Vaimon kaveri puhui miehensä vaimoni pillulle. Vaimo antoi ja kaveri katsoi vierestä.

        Meillä meni niinpäin että vaimoni houkutteli minut naimaan naapurin rouvaa. Sanoi että ajattele saat panna toisen miehen vaimoa. Vaimoakin kiihoitti kun hoitelin rouvalle siemenet sisään.


    • Mieheni lähisukulainen on kosketellut ja ehdotellut seksiä kanssani.
      Inhottaa kun tämä mies leikkii hyvää ystävää mieheni kanssa!
      En kehtaa siitä miehelleni enää kertoa koska lähentelyä on jatkunut jo niin pitkään enkä ole heti kertonut tuosta.
      Tuolla miehellä on jokin päähänpinttymä minusta ja ahdistelu vain pahenee kokoajan.
      Mieheni tuskin sukulaismiehelleen minua lainaksi eikä ymmärtäisi ehkä enää minuakaan, koska en ole kertonut tästä.

      • Anonyymi

        Sulla Kreeta mukavannäköinen profiilikuva ja seikkailuluonteesi on plussaa!! terkuin Karjalan 31v


    • Olen 46v mies ja vaimoni on 38v.
      Minä olen ollut kolmenkimpassa 1n 2m jo kun olin16v.
      Olen aina tykännyt kolmen kimpasta ja houkuttelin vaimoni jo 22v ikäisenä mukaan.
      Kun olin saanut vaimolta luvan pyytää kaveriani mukaan panemaan vaimoani kysyin kaveriltani haluaako hän tulla panémaan mun vaimoa kimpassa kanssani kyllä hän halusi ja haluaa vieläkin.
      Ollaan kimpassa ainakin kerran kuussa perjantai illasta maanantai aamuun.
      Olen pyytänyt välillä muitakin kavereita mukaan, tämä on meidän elämää josta haluamme nauttia täysin.

      • Anonyymi

        Näitähän sinäkin täällä kiimoissasi luet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitähän sinäkin täällä kiimoissasi luet...

        Satusetien löpinöitä hehehehee


    • Anonyymi

      Kukaan kavereistani ei ole pyytänyt , mutta työnantajani vaimo on itse suoraan kysynyt haluaisinko naida häntä, ja kyllähän sitä nyt ollaan muutama kerta paneskeltu ,ja vast ikään kun oltiin oltu naimassa ja oltiin jo ajelemassa kylille päin (joudutaan autossa naimaan kun ei ole muuta paikkaa) niin rouva tiedusteli että onko mulla ketään kaveria joka olisi kiinostunut tulemaan kolamanneksi pyöräksi .

    • Anonyymi

      Ei oo kyll kaveri pyytäny vetää vaimoaan. Mut oon vetäny muutamaa kaverin vaimoa tai tyttistä. Ovat antaneet ymmärtää niin tai sanoneet. Kivaa on ollut. Mitään en kadu.

      • Anonyymi

        Eunukin päiväunia taas kerran hehehehee 🤣 😂


    • Anonyymi

      Meillä käynyt eräissä bileissä niin että tuttumme kertoi suoraan haluavansa panna vaimoani. Istuimme kolmisin nurkkapöydässä kun tämä asia tuli esille, kaikki kolme olimme toki hieman siiderissä jonka vuoksi sitten kysyin vaimoltani haluaisiko hänä tätä miestä.

      Vaimoni kuiskutti korvaani että tämä mies oli hänelle ehdotellut jo useamman kuukauden ajan hän ei ollut halunnut salaa, rouva oli kertonut miehelle että jos hän kerran haluaa panna niin kysyisi lupaa minulta !

      Illan tunnelma ja sopivamäärä alkoholia sai kaverin rohkaistumaan ja kertomaan asian sitten minulle. Tuli aika puun takaa mutta kun kysyin vaimoltani haluaako hän niin huomasin itsekin jollain jännällä tavalla kiihottuvani asiasta.

      Kävi sitten niin, että mies talutti kauniin vaimoni taksiin ja he menivät miehen kotiin leikkimään. Itselläni oli aika sekavat tunteet kun yksin pyörin vuoteessa aamuyöstä miettien mitä kaikkea vaimoni tekeekään.

      Olin täydessä unessa kun vaimo sitten aamusta tuli kotiin posket punoittaen ja stringit käsilaukussa. Mies oli pannut vaimoani koko yön, kuulemma ERITTÄIN tyydyttävällä tavalla, sain itsekin tietysti vaimoltani ihanaa seksiä kun hän tuli kotiin.

      Pillu turvonneena vaimo ratsasti ja kertoi kaikkea yön seikkailusta, tämä ei todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi - sama mies panee (tai no kumpi nyt kumpaakaan panee) vaimoani muutamia kertoja vuodessa, aina sen mukaan kuin innostuvat.

      Ei varmasti sovi kaikille mutta meille tämä on ollut jännää erotiikkaa :)

    • Anonyymi

      Varatut miehet ei uskalla jutella kylillä kun pelkäävät itse kiinnijäämistä.

    • Anonyymi

      Ystävä parin kanssa kääytiin saunomassa ja kylämme uimarannalla
      naku uinnilla ja kerran pääsin panemaan kaverin vaimoa.
      Heistä se oli kiihoittavaa ja olen nyt pannut rouvvaa kohta 18 vuotta ja saan käydä rouvvaa panemassa yksinkin
      Ensimmäisiä kertoja jännitti kun tulin sovitusti perjantaina ja aviomies ei ollut vielä tullut ja alettiin rouvvan kanssa panemaan.
      Olin talon rouvvan päällä nussimassa kun hänen aviomiehensä tuli kotiin ajattelin että hän pahastuu mutta ei oli iloinen ja tuli mukaan vaimoansa panemaan.
      Olen saanut phsyvän luvan panna talon rouvvan kannssa milloin tahansa ja tarjous on käytetty hyväksi ja on vakituinen panokumppani muutamia kertoja kuussa joskus jopa viikoittain.

    • Anonyymi

      Meillä kun on välillä jotain pientä kunnostustyötä niin vaimo on hoitanut maksun, ihan vapaaehtoisesti ja mielellään.
      Joidenkin remppa miesten kanssa on saunottu yhdessä, joskus menty miehet edeltä saunaan ja vaimo tullut sitten ”yllättäen” sinne myös. Vaimo asettuu aina sen remppamiehen viereen, jos ollaan jätetty keskelle laudetta väliä niin siihen tulee vaimo.
      Mukava seurata miten mies reagoi tilanteessa.
      Joskus on vaimo mennyt edeltä saunaan eikä remppamies ole tätä tiennyt, vaan luullut saunan olevan tyhjä.
      Kukaan ei ole vaimon mukaan saunan ovelta pois kääntynyt vaan mielellään nousseet lauteille.
      Joskus otettu saunajuomaa sen verran että pitänyt remppamiehen jäädä yöksi, mutta hyvin on viihtyneet.

      • Anonyymi

        Olisiko remppahommia tiedossa, osaan tehdä monenlaista?


    • Anonyymi

      Vaimo kutsui kaverimme Marko ja Riitta mökille, soitin varmistuksen tulevatko Riitta vastasi, en tiedä on vähän välit huonot parannetaan niitä no mikä on, vähän töppäsin vieraanko kanssa vähän niin. Lähdetkö jos saan Markon houkuteltua jos saat tulen.
      Oltiin mökillä noin seitsemän syötiin ja otettiin juomia huomasin kyllä kireyttä, kerroin vaimolle että jotain pitää tehdä. aamulla paistoi kuumasti naiset mietti mitä tehdään, sanoin otetaan aurinkoa aamupäivä ja tein snapseja juotiin kolme tai neljä. Sisällä vaimo mietti mitä päälle, laita se uusi uima-asu ostit sen että ei tule rajoja. Kirsi pyörähteli peilin edessä ,sanoin olet kyllä pornotähti, sun rinnat ja pylly on kauniit saa Markokin muuta ajateltavaa, Riitta voinko laittaa tämän Riitta tuli ja sanoi minulla on pienemmät voit laittaa, Riitta näytti kieltä ja peukkua. Siivoilimme Markon kanssa saunalla ja otimme teräviä että ei väsytä. Istuimme saunanterassilla ja katsoimme vaimoja, Marko sanoi on tuo Kirsi peto, miten niin seksipeto no ei sun Riitta ole huonompi, vaihdetaanko ja naurettiin. Marko meni naisten luo olin saunassa ja katsoin kiikarilla ikkunastaMarko katsoi suoraan Kirsin pilluun kun oli selällään ja heilutteli polvia. Huusin Riitalle tule kantamaan vettä valmiiksi kannoin puita pataan ja kiukaan viereen, istui pukuhuoneessa ja Kysyin Riitalta, juotetaanko Markoa ja Kirsiä jos vapautusivat vähän enemmän, entä minä kyllä minä jotakin keksin. Kirsi huusi Esko tule laittamaan öljyä, onhan siellä Marko, Kirsi olivatsallaan Marko valutti öljyä Kirsi kiljahteli ai niin paljoa Marko hieroi selkään js jalkoihin Kirsi levitti jalkoja alaosa oli tiukkatiesin että pillun huulet näkyy komiasti. Kirsi kääntyi seljälleen taas kiljahteluja ja vatsa ja jalat sai öljyä nivusiin asti. Marko meni vatsalleen. Otettiin aurinkoa ja sanoin me Riitan kanssa laitetaan pienet tulet että voidaan peseytyä te laitatte ruuat. Otettiin snapseja ja aloitettiin. Katsoin ikkunan läpi kun Marko oli välillä aivan Kirsin takana, otin kiikarin selvästi hyväili Kirsin pyllyä ja vaimo ei välittänyt mitää, mitä katsot näytä Riitta katsoi no jo ukko, niin mitä tekee hieroo Kirsin pyllyä ja nyt yrittää rinnoille Kirsi ei anna. Hyväilin Riittaa, kerro. Oltiin ravintolassa ja menin tiskille istui pallilla ja tuli yksi nuori siihen pani käden polvelle en välittänyt ssirsi käden pillulle minulla oli löysä lyhyt hame tuntu niin hyvältä että annoin vähän kosketella onneksi käännyi ja Marko tuli tiskille siitä se alkoi kina. Hyväilin Riitan pyllyä ja ujutin pillulle näinkö levitti jalkoja jus näin älä tee enempää muuten.. Huudeltiin joko ruoka valmis, syötiin ja levättiin tovin sitten noustiin ja käytiin uimassa sauna oli vähän lämmin pantiin halkoja kumpaankin pesään että voidaan peseytyä. Tytöt kävi ensin sitten miehet. Varmaan tanssitaan kohta Kirsi on kova tanssimaan haittaako että tanssitan Riittaa ei haittaa kiva tanssia vieraan kanssa. Vaimo taas mietti mitä päälle sanoin kesämekk ei muuta, onko vähän rajua, ei ole tuttujahan ollaan Kysy Riitalta sehän se suuttuu jos joku suuttuu, naiset nauroi makkarissa jotain ja tulivat olkkariin. alkoi kuulua musiikkia sanoin Markolle otetaan että osataan tanssia, ensin tansittin omien vaimojen kanssa, Kirsi tanssi aivan kiinni hieroi vähän ja kuiskasi jännittävää hipaisin nänniä kuiskas älä härnää. Tulin tupakalta Kirsi tanssi Markon kanssa jo aika rohkeasti lantio painui välillä kunnolla kiinni. Pokkasin Riitalle tansittiin aika liki Riitta kuiskasi tuntuu sun, painoin pakaroista vähän ja Riitta painoi kiinni kunnolla vähä aikaa. Sanoin hei se sauna smmuuko käyn katsomassa, minä myö sanoi Riitta. Saunalta katsottiin Markolla oli kumpikin käsi pyllyllä ja Kirsin kädet kaulalla Riita kiikaroi ja sanoi tämä on jännää live kuvaa. nyt marko hyväilee rintoja ja Kirsi katsoo ja nyt suutelevat huh Kirsi hieroo lantiolla voi mun Marko raukkaa, olin hieronut Riitta jo koko ajan , sulla on ihanat rinnat Riitta huokaili pitäiskö jo mennä ja katsoi ei tarvi kokeilin pillua Riita ulvahti luoja kun haluttaa, ei kai ny ei nostin helmaa työnsin sisään eiiih pysähdyin ei älä ota pois vähän panin niin että Riitta huusi kunnolla vedin pois nyt lähdetään, kääntyi ja suuteli kiivaasti, ihana sinä ja käveli edellä klistelin mennessä ja taas tanssivat kunnolla. oltiin humalass ja Kirsi istui markon syliin Riitta oli mun vieressä Riita sanoi minä kans ja istui syliin. Kirsi kävi vähän ylhäällä näin että helma liikkui istuvat kaulakkain tiesin että markon sormet pääsi nyt pilluun kun Kirsi vähän kiemurteli, itse hieroin Riitan häpyä . Kysuin missä nukutaan Kirsi sanoi nukun Markon kanssa kun on niin mukava vai mitä Riitta sanoo, no olkoon. Me mennään ylös. Ylhäällä ei ollut valoja, ja kuultiin melkein heti ääniä Riitta konttasi hiljaa ja katsottiin Kirsi imi Markoa, rrita meni seljälleen työnsin kalun suuhun imi nätisti kun kuului ulinaa katsottiin Kirsi oli päällä ja nai pitkin liikkein menimme patjalle Riita kuikasi haluan raiskata sinut.

      • Anonyymi

        JATKUU... Riitta nai pitkin vedoin kiskas tunnetko alkoi valua kiimaa, en voi sille mitään vedin alas minä tykkään siitä ja suudeltiin pitkään pidin pyllystä pohjassa Riitta yritti liikkua en antanut kohta Riita painoi lujaa ja alkoi ulahdella tärisi ja supiteli puri kaulasta ja tasoittui, anteeksi näytin katsotaan. Hiivimme kaiteelle, Marko nai takaa ja Kirsi uikutti tyynyyn , menin taakse ja panin takaa Riitta pyllötti kunnolla ja katsoi ala kautta työnnin peukalon pyllyyn puristeli lihaksilla kovasti ennenkuin löysäsi voitelin pyllyä puisteli päätään laitoin kalun pyllylle ja laitoin sievästi sisään Riitta ulisisievästi käsivarteensa kävin aivan syvällä ja sitten hitaasti ulos Riitta t'risi ja se voimistui laskin sisään piti pyllystä kiinni että en ota pois. Kun mentiin vessaan Marko ja Kirsi nukkui. Pestiin alaosat. Aaamulla herätin Kirsin ja Markon Riitta antoi Markolle suukon, Marko suuteli pitkään, tehkää meille leivät ja kahvia. Kohta Marko nousi peiton alla päälle Kirsi huokaili ja piti käsillä peiton päältä kiinni, Riitta laskeutui ja imi kalua katsoi ja nauroi yritin estellä ja istuin Riita meni pöydän alle ja jatkoi imemistä puristi kalun juuresta ja imi rauhallisesti se sai kalun turpoamaan ja räjähti voimalla Riitta nuoli kaiken konttasi pois ja sanoi Marko ei tykkää imemisestä. Vietiin levät ja kahvit. Päivällä saunan terassilla Marko sanoi täytyy sopia vaimon kanssa, pitääkö sun kanssa, ei tarvi vaimosi sopi jo, eikö ole jännää naida välillä vierasta, Marko katseli järvelle, on on totisesti aivan erilainen himo, kiitos sinulle. Miten jatketaan ? ollanko välillä oman kanssa ja vaihdetaan. Marko otetaan tujut ja katsotaan miten menee.
        Kirsi tuli saunalle marko lähti mökkiin.Kirsi tuli syliin ,rakas menikö liian pitkälle , ei minusta oli mukavaa vaihtelua Kirsi kääntyi syliin ja suuteli, niin oli suudeltiin lisää avasin kesämekkoa suutelin rintoja, olet ihana näykin rintoja Kirsi huokaili hieroin pillua, kulta tunnetko haluan sinua avasi housuni runkkas kaksin käsin istui päälle rakas haluan sinua Marko ja Riitta katsoi mökiltä nostin helmoja että näkevät Marko meni Riitan taakse ja pani sisään kummatkin nai hulluna Kirsi huusi kiimassa tule tule minuun laskin syvälle Kirsi oli pitkään päällä, kuiskas tänään ollan vielä miten halutaan. Sanoin katso Riitta otti vastaan omaa miestä ja kiljahteli, nuokin on sopineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JATKUU... Riitta nai pitkin vedoin kiskas tunnetko alkoi valua kiimaa, en voi sille mitään vedin alas minä tykkään siitä ja suudeltiin pitkään pidin pyllystä pohjassa Riitta yritti liikkua en antanut kohta Riita painoi lujaa ja alkoi ulahdella tärisi ja supiteli puri kaulasta ja tasoittui, anteeksi näytin katsotaan. Hiivimme kaiteelle, Marko nai takaa ja Kirsi uikutti tyynyyn , menin taakse ja panin takaa Riitta pyllötti kunnolla ja katsoi ala kautta työnnin peukalon pyllyyn puristeli lihaksilla kovasti ennenkuin löysäsi voitelin pyllyä puisteli päätään laitoin kalun pyllylle ja laitoin sievästi sisään Riitta ulisisievästi käsivarteensa kävin aivan syvällä ja sitten hitaasti ulos Riitta t'risi ja se voimistui laskin sisään piti pyllystä kiinni että en ota pois. Kun mentiin vessaan Marko ja Kirsi nukkui. Pestiin alaosat. Aaamulla herätin Kirsin ja Markon Riitta antoi Markolle suukon, Marko suuteli pitkään, tehkää meille leivät ja kahvia. Kohta Marko nousi peiton alla päälle Kirsi huokaili ja piti käsillä peiton päältä kiinni, Riitta laskeutui ja imi kalua katsoi ja nauroi yritin estellä ja istuin Riita meni pöydän alle ja jatkoi imemistä puristi kalun juuresta ja imi rauhallisesti se sai kalun turpoamaan ja räjähti voimalla Riitta nuoli kaiken konttasi pois ja sanoi Marko ei tykkää imemisestä. Vietiin levät ja kahvit. Päivällä saunan terassilla Marko sanoi täytyy sopia vaimon kanssa, pitääkö sun kanssa, ei tarvi vaimosi sopi jo, eikö ole jännää naida välillä vierasta, Marko katseli järvelle, on on totisesti aivan erilainen himo, kiitos sinulle. Miten jatketaan ? ollanko välillä oman kanssa ja vaihdetaan. Marko otetaan tujut ja katsotaan miten menee.
        Kirsi tuli saunalle marko lähti mökkiin.Kirsi tuli syliin ,rakas menikö liian pitkälle , ei minusta oli mukavaa vaihtelua Kirsi kääntyi syliin ja suuteli, niin oli suudeltiin lisää avasin kesämekkoa suutelin rintoja, olet ihana näykin rintoja Kirsi huokaili hieroin pillua, kulta tunnetko haluan sinua avasi housuni runkkas kaksin käsin istui päälle rakas haluan sinua Marko ja Riitta katsoi mökiltä nostin helmoja että näkevät Marko meni Riitan taakse ja pani sisään kummatkin nai hulluna Kirsi huusi kiimassa tule tule minuun laskin syvälle Kirsi oli pitkään päällä, kuiskas tänään ollan vielä miten halutaan. Sanoin katso Riitta otti vastaan omaa miestä ja kiljahteli, nuokin on sopineet.

        Neljä vuotta tarinaa kehittelit.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2779
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      370
      2645
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1818
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      142
      1687
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1462
    Aihe