On vallannut mun perennapenkin, onko mitään Tehtävissä? Esim syysleimun paakut on täynnä vuohenjuurta.`
Vastaukset 5
- Keltaisenaanaikaisin
Minulla vuohenjuuri loistaa keltaisena samassa penkissä missä syysleimu kukkii loppukesästä. Vuohenjuuresta on myös myöhemmin kukkivia lajikkeita, mutta niistäkään en ole havainnut olevan syysleimulle mitään haittaa.
- Annakukkia
Anna kukkia kaikessa rauhassa. Sehän on yksi näyttävimmistä kevään perennoista.
- veikkaanma
Tarkoititko mahdollisesti vuohenputkea?
- Chili58
Juu, kiitos ! Sitä juuri tarkoitin vuohenputkea!
Eilisessä 24.5. Puutarhaunelmia -lähetyksessä oli katsojakirje samasta ongelmasta. Jos haluat katsoa http://areena.yle.fi/1-1079803#autoplay=true noin kohdassa 13:40.
Yksi vaihtoehto on kaivaa leimun juuripaakku ylös, putsata se ja istuttaa uudelleen (samalla puhdistaa ympäristö rikkaruohon juurista).
Tai sitten vain nyppiä pintaan nousevat putkien lehdet sitää mukaa kun niitä ilmestyy. Itse teen tätä, koska kukkapenkissäni kasvaa niin hankalajuurisia kukkia, etten voi kaivaa kaikkea ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528