Rakkauteni sinulle

Rakkaus_on_syvänpunainen

Minun rakkauteni sinulle:
Minä en unohtanut sinua...
Koskaan en lakannut haaveilemasta meistä ..
Sinun läpösi ja hymysi ...
sydämeeni talletan..
Joskus pelkkä ajatus elämästä ilman sinua
sai minut ahdistumaan , enkä saa henkeä..
Kuvittelin mielessäni että olemme tosi elämän Romeo ja Juulia..
Minulle oli niin vaikeaa olla ilman sinua ,
tuntui ettei jaksa....
kun oli ne suuret tunteet..
Kumpa olisin tiennyt mitä ajattelet ,
et koskaan kertonut..
Se miten katsoit minua kertoi kyllä
jotain..
Kumpa olisin sinä iltana ollut luonasi ,
silittänyt poskeasi , ottanut kädestäsi kiinni ja sanonut :
Tulee kylmä , lähdetään kotiin täältä.

10

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienorunokiitos

      En tiedä kuka olet`? Kiitos runosta se kosketti minua.

    • Olenkanssasisamaamieltä

      Koskettava kertomus tosi elämästä. Niin kaunista ja totta.

    • Riipas

      Kunpa olisimme tuolla kotona:)

    • IkuinenIkävä

      Katseissa armasti näkyi kaipaus, intohimo ja syvä välittäminen. Harmittaa, ettemme enää tapaa missään. Aivan kuin jotain tärkeää olisi pitänyt sanoa, mutta kaikki jäi ihan kesken välillämme.

      • surupuhe

        Onko hän kuollut jolle kirjoitit runon?


    • bmw740i

      Monesti keskustelemalla pääsee parhaimpaan tulokseen.Tunne että jotain keskeneräistä, ei ole
      mukava.Voihan sitä kivasti keskustella kaikesti,jos ei liian vahvat tunteet esteenä.Mutta,jos tunne
      että on kuin Romeo ja Juulia niin voihan se olla aika hankalaa..oikeasti.

    • 1152

      Katselen kuvaasi tunnen kaipausta ja suruakin meistä kun emme ole yhdessä.

    • kaipausonkova

      Yhtä miestä kaipaan niin kovasti. Sinä iltana kun vuosien jälkeen saimme keskusteltua kaikesta ja vihdoin sain olla lähelläsi.. Se oli ihana ilta. Voi kun olisin voinut herätä aamulla vierestäsi, kaikki tuntui niin hyvälle. En nyt ole nähnyt sinua joulukuun jälkeen, vietitellyt satunnaisesti. Sinua en ole unohtanut, voi kun et säkään olisi minua..

    • 1152

      Me emme ole nähneet pariin vuoteen. Mutta viimeinen halaus on mielessä edelleen.

    • Aloittaja_

      Hän on siirtynyt ajasta ikuisuuteen..
      En tiedä selviänkö ikinä tästä..
      Pakko yrittää , mutta .
      Välillä ajattelen , että hän todella teki romeot.., mutta en saa koskaan tietää.
      Hänen kuoleminen järkyttää yhä.
      Kuolema on vain niin lopullista..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe