Millaisissa asioissa pitää valehdella?
Kenelle sopii valehdella?
Miksi?
Voitteko luottaa kumppaniinne, jos itse valehtelette?
Kysymys valehtilijoille
7
763
Vastaukset
- HÖLMÖT!!
Siis kaikki jotka vastaavat ovat valehtelijoita?
EN valehtele kumppanilleni,ilmihän se kuitenkin tulee enemmin tai myöhemmin!Uskoakseni täällä saa kuka tahansa osallistua mihin tahansa keskusteluun.
Osoitin kysymykseni (kirjoitusvirheineen) valehtelijoille, koska haluaisin mielelläni kuulla lisää tästä kummallisesta tavasta, jonka luulin jo hävinneen (iso)vanhempiemme mukana. Silloinhan naiset sanoivat useinkin, että hyvältä mieheltä pitää peittää yksi silmä ja pahalta kaksi. Äidit vaativat lapsiltaan rehellisyyttä ja vaativat samaan aikaan heitä valehtelemaan isälleen.
Itse taidan olla liian laiskakin valehtelemaan, koska silloin joutuisi keksimään uusia valheita vanhoja peitelläkseen. Enkä varmaan edes myöhemmin muistaisi, mitä olen kertonut.- Ulle
optimisti-orvokki kirjoitti:
Uskoakseni täällä saa kuka tahansa osallistua mihin tahansa keskusteluun.
Osoitin kysymykseni (kirjoitusvirheineen) valehtelijoille, koska haluaisin mielelläni kuulla lisää tästä kummallisesta tavasta, jonka luulin jo hävinneen (iso)vanhempiemme mukana. Silloinhan naiset sanoivat useinkin, että hyvältä mieheltä pitää peittää yksi silmä ja pahalta kaksi. Äidit vaativat lapsiltaan rehellisyyttä ja vaativat samaan aikaan heitä valehtelemaan isälleen.
Itse taidan olla liian laiskakin valehtelemaan, koska silloin joutuisi keksimään uusia valheita vanhoja peitelläkseen. Enkä varmaan edes myöhemmin muistaisi, mitä olen kertonut.saattaa helposti unohtua.
- Valehtelija
Ns. valkoinen valhe sopii mihin tilanteeseen ja kenelle vain. Syyksi sopii tilanteen pelastaminen. En tietenkään luota kumppaniini, koska tiedän, että hänkin valehtelee samoin. Mitä väliä sillä on.
- toinen valehtelija
ja sitä paitsi aina ei tarvitse kertoa kaikkea, vaikka ei varsinaisesti valehtelisikaan.
- Werneri
nimittäin valehtelijoilta kysyä mitään. Vastaukseksi saa vain valeita.
- Aija
siispä ei kannata uskoa näitäkään juttuja. Siitä huolimatta valkoiset valheet hyväksyn ja "muistamattomuuden" (udeltaessa tapahtuneita asioita, joita en halua kertoa, sanon etten muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382378Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n712299Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661969EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt781665- 1071542
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191401Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321264Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134