Tiilikaton tilalle peltikatto asentajaa etsin,pellit hommaan itse,
[email protected]
Peltikaton asennus
5
491
Vastaukset
- hetoinen
Tulisin muuten mutta luotto tietoni ei ole kunnossa ja saan parempaa liksaa työkkäristä.
- KaljaVellu
Mää tulen mutta sun pitää hakea minut aamuisin kun kärysin korttini.Kaljaa täytyy olla joka päivä ja sätkätupakkia.Ihan joka päivä en viitti tulla kun kuitenkin on rapula aamuja.Palkkaennakkoa täytyy saada ennen kuin edes aloitan.Koskaan en ole pellejä laittanut kun olen ollut vaan työllistettynä savipajalla ja kierrätyskeskuksessa.Olisko 22 euroa tunnissa pimeenä hyvä hinta ?Ensi torstaina voisin aloittaa ja kyllä siinä 3 kuukautta varmaan menee kun on sitä purkamista ensin ja kiipeilyä.Onko sulla jotain kotsuja että saa niitä lautoja ja peltejä siirreltyä?Yks kaveri vois lähteä apumieheksi kun pääsee ens kuussa linnasta.Kovin raskasta en voi nostella kun meni selkä nuorempana.Soittele mulle jokupäivä.
- ketoinen
Eiku soita mulle sillä mää näin tän ilmotuksen ensimmäitteks ja en tartte kuin 20 euroa pimmeesti puhtaana kätteen per tunti. Oon nääs kortistossa ja en saa tehdä kuitilla mittään sanovat niin. Ja teen homman alle kolmessa kuukauvessa ja olen joskus ollut pelti katolla. Soittele kuule mulle ei tartte edes tulla hakeen kun tulen kaveri kyytillä.
- mzxn
täällä ahman solou mina tulen kokemusta on kamelin paskasta rakentanu savi majoja minu palka 10 e suomen valtio maksa loput 40e tul käymä asun taala tiat kyl misa
- ehka.suorasa.joskus
Taalla afrikka-tähti vapa työ teko. Tyokokemu laaja: naula 10 lauta seinaan, uksi oli melkein suorasa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 46934
- 42856
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56690