Tiilikaton tilalle peltikatto asentajaa etsin,pellit hommaan itse,
[email protected]
Peltikaton asennus
5
459
Vastaukset
- hetoinen
Tulisin muuten mutta luotto tietoni ei ole kunnossa ja saan parempaa liksaa työkkäristä.
- KaljaVellu
Mää tulen mutta sun pitää hakea minut aamuisin kun kärysin korttini.Kaljaa täytyy olla joka päivä ja sätkätupakkia.Ihan joka päivä en viitti tulla kun kuitenkin on rapula aamuja.Palkkaennakkoa täytyy saada ennen kuin edes aloitan.Koskaan en ole pellejä laittanut kun olen ollut vaan työllistettynä savipajalla ja kierrätyskeskuksessa.Olisko 22 euroa tunnissa pimeenä hyvä hinta ?Ensi torstaina voisin aloittaa ja kyllä siinä 3 kuukautta varmaan menee kun on sitä purkamista ensin ja kiipeilyä.Onko sulla jotain kotsuja että saa niitä lautoja ja peltejä siirreltyä?Yks kaveri vois lähteä apumieheksi kun pääsee ens kuussa linnasta.Kovin raskasta en voi nostella kun meni selkä nuorempana.Soittele mulle jokupäivä.
- ketoinen
Eiku soita mulle sillä mää näin tän ilmotuksen ensimmäitteks ja en tartte kuin 20 euroa pimmeesti puhtaana kätteen per tunti. Oon nääs kortistossa ja en saa tehdä kuitilla mittään sanovat niin. Ja teen homman alle kolmessa kuukauvessa ja olen joskus ollut pelti katolla. Soittele kuule mulle ei tartte edes tulla hakeen kun tulen kaveri kyytillä.
- mzxn
täällä ahman solou mina tulen kokemusta on kamelin paskasta rakentanu savi majoja minu palka 10 e suomen valtio maksa loput 40e tul käymä asun taala tiat kyl misa
- ehka.suorasa.joskus
Taalla afrikka-tähti vapa työ teko. Tyokokemu laaja: naula 10 lauta seinaan, uksi oli melkein suorasa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673