Mistä tiiän eron onko rinnassa rintasyöpä vai muuten potteja rinnassa. Asiallisia kommentteja
Rintasyöpä
3
132
Vastaukset
- aikanakija
Et millään, kun sitä ei tiedä lääkärikään ilman mammografiaa ja koepaloja.
- 22.11.2016
Hei. Et voi tunnustelemalla tai katsomalla tietää minkälainen patti on. Mulla on ollut aina vasemmassa rinnassa myhkyröitä koska ihmetyksen aikana tuli maitokuume -70 luvulla. Patit tuli ja meni mutta viime kesänä tuntui patti joka ei lähtenytkään mihinkään. Näytin sitä gynekologille joka on seurannut rintojani vuosia. Hänenkin mielestään se oli niinkuin ennenkin, ei minkään tuntuinen, ei kiristänyt, ei muitakaan oireita. Parin kuukauden päästä oli mammmografiaseulonta ja kuvassa näkyi selvästi syöpä. Kuukauden päästä se jonleikattiin ja nyt kaikki hyvin. Eli kipin kapin lääkäriin ja lähete mammografiaan!
- isomamma
Ainoastaan mammografia, aluksi,kertoo tilanteen. Itselläni ollut patteja ja neljän lapsen imetyksen aikana kolmen kohdalla rintatulehdus. Just olin taas ilmaisessa seulontatutkimuksessa, olen jo 61 v . Jos yhtään aloittaja epäilet patteja niin aika lekurille ja kuville, mieluimin turha käynti kuin liian myöhään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812658Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1401106Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.35914Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820