Missäpäin Raisiota se kuuluisa alppiruusupuisto oikein on, kun mistään ei löydy mitään tietoa??
Alppiruusupuisto
6
304
Vastaukset
- Lukionmäki
Kauanko etsit tietoa, kun heti ensimmäisenä tuo pomppaa esiin kaupungin nettisivuilta?
http://www.raisio.fi/ajankohtaista/paauutinen/fi_FI/arno-kasvi-vastaamassa-kaikki-mita-olet-halunnut-tietaa-alppiruusuista/- Raisiohaisee
Taitaakin olla Raision ainut paikka mistä kaupunki voi olla ylpeä.... Kaikki muuhan siellä onkin sitten pelkkää paskaa ihan tehtaasta lähtien lähtee sellanen käry että alta pois.
- Antihistamiini
Kyllä se käry tulee Naantalista siitä uudesta biopolttolaitoksesta jota käynnistetään tälläviikolla. Kuulema muutama pyörtynytkin siihen myrkyn hajuun.
- KaurinAsukki
Lukion vieressä Kaurin välissä. Helppo on löytää useasta suunnasta. Pysäköintialue on vieressä.
- ruusuaplppi
Saako poimia minun veli poimi ruusut minä menen tänään
- Anonyymi
Raskon osake Alppiruusu puisto kysymys?
Liekkö tilivarkaan ja SIM kortti varkaan kysymys Kärsämäki 86710. Optian Helena Helsasvyo/hallinto käytkö useinkin täällä sievitanasit.
Helsinki puisto penkki, kun kurjaa lukee tulee joku viereen pois ajamaan
Tulucarasramispuistonoenkki asettelu suunnittelu, tilivarkaydwr puhelin teleliikenne
Kärsämäki jatkuva tanssihuvi .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619