Elikkäs oon 18 ja päättäny muuttaa pysyvästi pois Suomesta viimeistään opiskelujen jälkeen. Haluisin Amerikkaan mut en tiedä et miten sinne pääsee pysyvästi eikä vaan viisumil, kauanko tarvii asua et saa vaihtaa Usan kansalaisuuden? En jaksa enää tätä Suomea voiko joku auttaa?:) Mietin myös lähimaita kuten Brittejä tai Ruotsia ihan vain vaihtelun vuoksi, sillä en missään Suomessa koko elämääni halua kykkiä xD
Miten pystyn muuttamaan Amerikkaan pysyvästi?
6
199
Vastaukset
- voipyhäsylvi
Ilmainen opiskelu kyllä kelpaa!
- Vaihteluakaipaan
Vain tyhmälle ei kelpaisi ja sitäpaitsi eihän se täälläkkään ilmaista ole, kato jostain ne kirjatki tarvii hommaa ;)
- NickNailer
Jaa, se on helppoa. Senkun sijoitat USA:han muutaman miljoonan ja työllistät useamman amerikkalaisen, mieluiten slummialueeella TAI sitten keksit sellaisen start upin, joka ei vaadi paljon pääomaa, mutta jota virkamiehet pitävät niin hyvänä ideana, että myöntävät E-2 viisumin.
Toinen tie on olla maailman huippua tieteessä tai taiteessa.
Jos et kuulu joukkoon, ei USA:han kannata mennä. Sinun on pystyttävä hankkimaan vuodessa noin 200.000 dollaria, sillä köyhän elämä on USA:ssa kurjempaa kuin Suomessa. Suomessa taas on kurjaa olla varakas.
Amerikkalaiset ovat päällisin puolin mukavia hössöttäjiä. Yleiseen sähellykseen kuuluu, että vapaa-aikaa ei ole muulloin kuin korkeintaan viikonloppusin. Aina on kiire. Ainakin minulla meni elämä hukkaan ruuhkissa. 2 tunnin työmatka yhteen suuntaan ei ole harvinaisuus. Jotkut tykkää, minä en niinkään. - siis_niinq_daa
Jenkkeihin ei voi muuttaa tosta vaan, tarvitset Green Cardin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Green_Card- NickNailer
Sen jo kerroin: "Toinen tie on olla maailman huippua tieteessä tai taiteessa."
18 vuotias ei kuulu joukkoon.
- Vaihteluakaipaan
Mikä se on? Asunnon vuokrasopimus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677