Edullisia taloja

UusielämäHuaHinissä

9

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OulunJamppa

      Nuo ovat paljon edullisempia ku suomalaisten rakentamat ja eikö net ossaa paremmin rakentaa siihen ilmastoonki. Hyvä saaha tietoa noistaki.

      • RakMestThai

        Suomalaisten rakentamat on rakennettu bisnesidealla, siis tehdään ja myydään.
        Laadusta en tiedä sanoa mitään.
        Nuo myynnissä olevat on sekalainen otos aivan kuten esim. suomessa jonkin LKV:n ja jokaiselle lienee oma historiansa.
        Yleensä Thaimaalaisten rakentamista voin kokemuksella kertoa, että löytyy laidasta laitaan tottakai kuten suomestakin, joten ennen mahdollista hankintaa kannattaa käyttää luotettavaa asiantuntemusta avukseen.
        Meillä on talo Thaimaassa, joka on Thaimaalaisen rakentama aikoinaan itselleen ja pienen remontin ja muutenkin tason nostattamisen jälkeen ollaan oltu tyytyväisiä.
        Tosin meillä hankinta sujui sutjakkaasti kun vaimo Thai ja minä rakennusmestari.
        Aloitus koskee Hua Hiniä, mutta sama tilanne kaikkialla.


      • Itse olen ostanut talon tontteineen Mekong joen rannalta. Talo ja tontti tulivat tietenkin Thai vaimoni nimiin. Talo oli vanha. Viime kesänä remontoimme sen. Annoimme urakan Thaimaalaiselle pienelle yritykselle. Itse jouduin olemaan pelkkänä ulkopuolisena tarkkailijana, koska ei ollut lupa tehdä töitä.
        Oma lukunsa oli tietysti kaupanteko ja talon rekisteröinti maarekisteriin. Minunkin passista otettiin monta kopiota ja niitä täytyi sitten allekirjoittaa vaikka en Thai tekstistä mitään ymmärtänyt.
        Kaikille koiranleuoille tiedoksi. Talo ja maa on vaimoni nimissä ja minä olen siellä pelkkänä huutolaispoikana. Täytyy olla mielin kielin maksamassani talossa tai joudun ulkoruokintaan.
        Vielä yksi asia. Tein tämän ratkaisun omasta vapaasta tahdostani ja täydessä ymmärryksessä.
        Kateellisille vielä pureskeltavaa. Nämä eivät olleet minun viimeiset rahat jotka annoin taloon.


      • RakMestThai

        Autsista Thaimaan ystävä, kyllä sun tulevaisuutes pian täälä kirjoitetaan, tavataan ulkoruokintapisteessä sitte.


    • Sami1970

      Mä oon vähän pettynyt jotku puhuu asiaa eikä hauku tuntemattomia☺

      • AamuValkenee

        Ole huoleti Sami, kun Totuustarkkailija Maija aktivoituu päivätehtäväänsä, niin alkaa kyllä tapahtumaan mm. päätelmällä että rakennusmestari on original ja varsinkaan Chiang Maissa ei ole ainoatakaan hyvää taloa.
        Niin ja tietysti koska tontilliset talot tulee olla vaimon nimissä, niin suomalainen on jo menettänyt talonsa vaimolle ja erityisesti myös vaimon sukulaisille.


    • Ostoaharkitseva

      Aivan eri hinnoissa, kuin Suomalaisten rakentajien ryöstöhintaiset kohteet. Katselin hieman tarjontaa Hua Hinistä ja Pattayalta, tässä joku kohde Hua Hinistä:
      http://huahin-dreamhouse.com/

      • MyösHarkitseva

        Laittaisitko linkin myös ryöstöhintaisiin.


    • 654767567657

      Thaimaassa talolla ei ole mitään todellista arvoa, ainoa joka maksaa on tontti, eikä sitä voi falle ostaa, joten talonkin ostaminen vuokratontilla on hyvin kyseenalaista, olet tosiasiassa vuokralla omistamassasi talossa vuokrasopimisessa määrätyn ajan, ja voit sopimuksen jälkeen suostua omistajan uuteen vuokraan, tai korjata talosi pois, vieraan tontilta, tai yritä myydä 6milj. maksanutta kahdenkymmenen vuoden päästä, saatko edes 100.000 bahtia, kuka maksaa silloin 10 vuoden vuokrasopimuksesta yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe