Kristillinen deittipalvelu

Kristillistä.deittailua

7

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytin_aikoinaan

kotisatamandeitti.fi muuttui maksulliseksi. Hyvä paikka, mutta helluntalaispainotteinen.
      Itse kokeilisin tuolta. Monet naiset melko omituisia. Joukossa paljon yksinäisiä miehiä, jotka eivät tunnu saavan seuraa millään. Itse aloittaisin tuolta.

• kokeiltuon

kotisatamandeitti.fi Tuolta aloittaisin. Muuttui maksulliseksi. Paljon helluntalaisia ja muitakin. naiset usein hieman omituisia - miehistä en osaa sanoa.

• kokeilemalla

Kokeile itse. Sittenpä tiedät, miten se sulle sopii.
      Minä kokeilin. En tykännyt.
      Nuorempaa ikäluokkaa siellä oli. Omituista porukkaa mun mielestä, koska en itse kuulu mihinkään hinku-uskovaisporukoihin.
      Yli 6-kymppisiä oli vain vähän. Miehet tylsiä kuten yli 6-kymppiset miehet ovat. Sama naimisissa oleva mies siellä laittoi mulle viestiä kuin suomi24:n Treffit-deitissä vuotta aiemmin. Selitti samalla tavalla olevansa eroamassa. Etsi itselleen mökille palvelija/sängynlämmittäjää,. Kun tunnistin kaverin ja ihmettelin, että kauampa sun eroamisesi kestää, niin katosi kuin pieru Saharaan.

• Siellä voi olla myös onnenonkijoita, ajattelevat että kristittyjä on helpompi huijata.

• Herran.jesta

Helluntalainen kauppatieteen maisteri isontehtaan talousjohtaja tapasi seuroissa romanin ent.juopon linnan kundin paikkakunnan pahamaineisimman rentun, mikälie niin yhteen menivät jopa tuli lapsikin ja varallisuutta on ylenmäärin,

• reppuriika

Vaikka olen kristitty, niin ei ole mieleenikään tullut edes vilkaista kristillisille deittisivuille eikä muillekaan vastaaville. Tiedän tapauksia että on löytynyt puoliso deittailemalla, mutta yleensä niissä on kuulemma paljon sellaista että todellisuus ei olekaan niin kristillinen kuin alussa annetaan ymmärtää.
      Tottakai siellä on paljon heitä, jotka etsivät kumppania tositarkoituksella, mutta eihän se yhteinen sävel tuosta noin vain synny. Olen sitä tyyppiä, että hyvä jos suhteessa 1000/1 on sellainen jonka kanssa synkkaisi siinä mielessä. Tuskin suhdeluku olisi suurempi nettideittailussa kuin katutasolla ja onko asia niin etten ole hakemassa kumppania kuin harrastus ei kiinnosta.
      Opetin kerran eräälle ikäiselleni naiselle netinkäyttöä, kun hänellä ei ollut asiasta mitään hajua tietokoneen käytöstä. Ensi alkuun hän kysyi miten päästään deittipalstoille ja onko minulla niistä tietoa. Hämmästyi kun sanoin olevani täysin vihreä niissä opastamaan.
      Olen varmaan tässäkin suhteessa teidän mielestä outotapaus. Kuitenkaan en ole koskaan vannonut ettenkö voisi koskaan solmia vielä parisuhdetta. Sitä oikeaa ei ole vain tullut kohdalleni ja sitä jota ei tunne tai josta ei tiedä, ei voi kai kaivata eikä ikävöidäkään.

• Minä en menisi luottamaan uskiksien deittipalveluihin. Tulee mieleen Knutbyn pastori ja monet muut vastaavat....miten juuri uskovaisten porukoihi nhakeutuu tosi outoja tyyppejä. (Katselin eilen illalla juuri Beck-leffaa, "Jumalan nimeen" tosii pelottavaa jengiä.....).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe