Muutama päivä loman alkuun ja sitten

lomalaiset-tuloo

16

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpo-uskaltaa

      elä tule tänne tiällä kasvaa tyhmyys
      ja jos ohi ajat niin tankoo vuan kiirreellä
      elä enempee pysähy
      ne totemit ,mitka suu auk seisoo
      on meijä alakuasukkaita
      jäläkeenjiäneitä

    • Pikkasen-eksyksissä

      Vai tuli Kotereesta kalaa. Koitere on tuolla Ilomantsissa, ei Lieksassa.

      • pi-e

        no kenen luvalla se on sinne siirretty ?
        ja miksi ?


    • pysyytenmuuvalla

      Helekattiiko tänne änkkeettä häerihtemmään. Pyssyyten vaen siellä missä outtahi. Ee myö tiällä teetä tarvita, eekä kaevata. Elekkee tulla.

      • tuommosta-ois

        no missä vaiheessa se äitees sai sinun sukupuolen seleville


      • kiitoskutsusta

        Hei pysytenmuualla,
        olen erittäin pahoillani, mutta satuin syntymään siellä, itse en paikkaa valinnut!
        Haluaisin joskus tulla katsomaan lapsuuden maisemia, kutsutko kylään?


      • eitavihek

        Pirrukos sittä läksitkää kun kuitenni tänne pittää marhaattuu. Oesit vaen jiännä tännek elättämmään meitä ja matuja.


    • Maamme

      Leppee jo kelemi eessäs on pielisen helemi .

      • Saadaan-nauraa

        Olipa nerokkaasti sanottu. Kuka tuon keksi?


      • muistelen.näin

        Tuo sanonta on peräisin taannoisesta kyltistä, joka oli kantatie 73:n varressa Simpauttajan Impan kuvalla varustettuna Kevätniemen risteystä ennen . Sen tarkoituksena oli toivottaa turistit tervetulleiksi Lieksaan. Siitä kuitenkin nousi niin suuri kohu tuon "kelmi" murresanan takia, että kyltti poistettiin aika pian pystytyksen jälkeen.
        Se tytön kuvalla varustettu poislähtijöille suunnattu Surpeenvaaran seutuvillla, ja jossa sanottiin, " Piä paikka mielessäs, nähhään Pielisen pielessä", sai olla kauemmin.


    • Koitere hieno järvi!Tosi paljon muuttunut vuosien aikana.Monesti lapsuudessa seilailut myrskyävällä selällä..

      • Lieksan-Lare

        On ja ympärillä oleva luonto on hieno
        Ja jotenkin tuntuu, että nuo Ilomantsilaiset olisi sivistynempiä, kuin meidän oma porukka


      • nurmeksen-sepi
        Lieksan-Lare kirjoitti:

        On ja ympärillä oleva luonto on hieno
        Ja jotenkin tuntuu, että nuo Ilomantsilaiset olisi sivistynempiä, kuin meidän oma porukka

        näkemykseesi on nuapurikunnasta heleppo yhtyä
        Ilomantsin porukka on viksumpaa
        ja jopa Juuka ajjaa Lieksasta ohi


      • Voihan-Pötikkämäki
        nurmeksen-sepi kirjoitti:

        näkemykseesi on nuapurikunnasta heleppo yhtyä
        Ilomantsin porukka on viksumpaa
        ja jopa Juuka ajjaa Lieksasta ohi

        Ette sitten ole asuneet Ilamontsissa. On nimittäin kokemusta, joskaan ei yhtä paljon kuin Lieksasta. Kyllä vaan Ilamontsi on ainakin samanlainen närhinnokkima kuin Lieksakin. Ehkä vähän pahempikin.


    • se.on.nähty

      Ilomantsilaiset ovat epärehellisempiä kuin lieksalaiset.

      • tämäonpoist

        Todista väitteesi, eläkä puhu paskaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe