Tuli isot perintöverot jotka erääntyy kohtuuttoman pian. Olen sairas ja pitkäaikaistyötön. Onko mun mahdollista hakea huojennusta perintöveroon? Onko jollain kokemusta että olisi hakenut tai saanut huojennusta?
Onko kokemuksia perintöveron huojentamisesta?
jaNNe_2
6
264
Vastaukset
- Pössö
Hae verohallinnolta ,perintöveron maksuun lisäaikaa.
- jaNNe_2
Lisäaikaa haetaan erikseen eri lomakkeella kuin huojennusta. Onko huojentamisesta kellään kokemusta?
- UrpoLehtinen
Realisoi sun saama perintö niin saat täppiä takataskuun.
- jaNNe_2
Ei voi realisoida kuten kerroin että en saa nyt penniäkään moniin vuosiin itse vaan verot täytyy maksaa, kun leskellä on hallintaoikeus
- Oliskos_jotain
Eli onko lakiosavaade selvitetty?
Jos muutakin omaisuutta kuin yhteinen koti niin lakiosa tulee maksaa/luovuttaa.
Lakiosilla voi sitten maksaa verot.
- Anonyymi
Minäkin työkyvytön ja kysyisin kokemuksia ko veron huojennukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654630Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333011Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138