Miksi noiden sättihuoneiden etusivuilla on lista nickeistä, jotka ovat sisällä huoneessa? Täällä olevien kirjoitusten mukaan sätti on alhaalla eikä kukaan pääse sisään. Ovatko nuo jääneet sättihuoneiden vangeiksi? Kuka huolehtii heidän hyvinvoinnistaan? Varmasti alkaa raukoilla olla jo jano ja nälkä. Toimiiko pizzataksi vai ruokitaanko sättäreitä letkuruokinnalla? Onhan paikalle hälytetty pelastushenkilökuntaa ja kriisinhallintajoukkoja? Tuleeko talvi vai onko se kesä? Onko housunpuntissa muutakin kuin eiliset eväät?
Onko kukaan sätissä nyt?
EpätietoinenChattari
4
232
Vastaukset
- ulkopiirissä
On sätissä sisäpiirin kokous, mihin ei ulkopuoliset pääse. Yksityistilaisuus ihan selvästi.
- vapaataivaanlintu
Wiipiläisten vankila se on , virtuaalivankila ja hyvin toimii , ovat muualta pois häriköimästä paitsi täällä tietenkin käyvät länkyttämässä ja valittamassa .
- dollarinhymy
vapaataivaanlintu kirjoitti:
Wiipiläisten vankila se on , virtuaalivankila ja hyvin toimii , ovat muualta pois häriköimästä paitsi täällä tietenkin käyvät länkyttämässä ja valittamassa .
Nyt taitavat täyttää eurosinkkujen harmiksi sitä sättiä =(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358