Oletko mustasukkainen ja agressiivinen?

Katie---

Tuo kysymys on siis teille vaakoille. Kun ajatellaan esimerkiksi John Lennonia, joka oli myös horoskoopiltaan vaaka niin hän löi ensimmäistä vaimoaan Cynthiaa, oli mustasukkainen, omistushaluinen, käytti henkistä väkivaltaa myös poikaansa Juliania kohtaan. Todella vaikeaa uskoa, että rauhaa rakastavalla ihmisellä on tälläinen pimeä puoli.

Oon tutustunu tässä yhteen Vaaka mieheen ja mua ihmetyttää hänen käytöksessään tietyt asiat. Hän haluaa muuttaa avoliittoon, vaikka ei vielä edes seurustella. Hän haluaa heti alkaa yrittämään lasta. Hän haluaa kesällä naimisiin ja mun mielipidettä ei paljon kysellä ja jos ei saa tahtoaan läpi jossain asiassa niin se on sitten kerrasta poikki. Miksi toimitte näin, ettekö osaa yhtään ottaa huomioon muita ihmisiä? Ite oon rapu, joka on myös johtava merkki eli itsepäisyyttä ja tempperamenttiä löytyy, mutta myös empaattinen ja osaan ottaa huomioon toisiakin... Ravuthan on tunnettuja just siitä että haluavat sitoutua ja ovat lapsirakkaita, joten mulla ei oo mitään miehen toiveita vastaan, ihmetyttää vaan tuo kiirehtiminen, kaikki pitäis saada tässä, heti ja nyt..... Yritän ymmärtää parhaani mukaan tuota miestä, ei oo kärsivällisyyttä yhtään, onko henkisesti ihan terve tyyppi? Mä tykkään ite edetä enemmän perinteiseen tyyliin eli ekaks seurustellaan jonkun aikaa ja sitten muutetaan vasta yhteen yms. Kun teen päätöksiä niin pyrin tekemään ne tasaisesti molemmilla, tunteilla sekä järjellä, ei oo vaan realistista muuttaa heti yhteen ennen kuin näkee että toimiiko ees meidän suhde pidemmän päälle! Yhteen muutto, naimisiin meno, lasten hankinta, ovat elämän isoimpia asioita ja niitä ei tule tehdä mun mielestä kiirehtien, jotta ei tulisi tehtyä huonoja päätöksiä ja vaikka en halua vaakani kanssa heti tehdä isoja ratkaisuja, se ei tarkoita sitä ettei hän olisi mulle tärkein ja rakkain! <3

Tuntuu vaan että tuo mies haluaa niin pahasti omistaa minut ja sitoa itseensä kiinni, on ehkä mustasukkainenkin ihan turhaan, että jopa näin sitoutumishaluista rapua hirvittää ja tuntuu että tukehdun henkisesti...

2

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

okei en nyt jaksa lukee tota esseetä mutta jos mustasukkaisuudesta ja agressiivisuudesta pitäis valita niin kyllä se mustasukkaisuus itelle (vaa,alle) sopii paremmin

• Anonyymi

en kyllä toisiaan tiedä vaaka miehistä ku ite oon nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      77
      5160
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4119
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      3865
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      390
      2900
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      48
      2064
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111