Pitääkö paikkansa että tulossa olisi jo täksi kesäksi kävelykatu keskustaan. Siellä olisi lava tai useampi joissa voisi esiintyä kuka vain, esim. tulishown kera. Myös muunlaiset esitykset olisivat tietenkin suotavia sekä sallittuja.
Mäntyharjulle kävelykatu?
8
330
Vastaukset
- Elsa-lapsineen
Sie et kopi saa polttaa meitä tulella.
- VitsitSenkunParanoo
Kopiko sen kadun tarvii🤣😂🤣😂😅🤣😂😅?
- Liika-kopi
Kopi menee liian pitkälle. Lapset saavat ratsastaa sillä, ja mies on pukeutunut sian nahkaan.
Liika on liikaa. - Käje-kopi
Ois kiva ku kopi möis sissijuustopurilaita käjelykadulla.
- Brandmanne
Olisi enemmän kuin suotavaa tuo idea, voisi kehittää asiaa eteenpäin että yhtenä iltana olisi vaikka vapaa sana, hyde park tyyliin, tietenkin kaikenlainen törkyjuttu olisi kielletty mutta muuten vapaata ja vuorovaikutteista keskustelua. Jonain iltana olisi todellakin jonkinlaista tulennielentää ym. Seuraavana vaikka koiranäyttelyä jne. Meillä on niin paljon lahjakkaita ja esiintymiskykyisiä ihmisiä täällä että olisi suorastaan häpeä tuhlata moista lahjakkuutta. ei kun lavalle vain ja kaikki kukat kukkimaan. Ja vapaaehtoisiakin olisi varmasti pilvin pimein. Lupaan itse olla ensimmäinen joka lajissa.
- ideantynkääon
Eikös sinne joku paikallinen bändi voisi mennä setin heittää. Luulisi jonkun senverran rämpyttää osaavan. Tuli ja muut erikois-showt sitten ammattilaisille.
- Improbaturit
Sama TROLLI pasinoinut näköjään tämänkin "keskustelun".
- aseman-s
Pankaapa toimeen tilaisuuksia, joihin yleisökin voi osallistua!
Kun paikkakunnalla on hyviä haitarimiehiä ja miksei -naisiakin sekä muita musiikin taitajia, niin miksei voitaisi panna toimeen yhteisiä laulutilaisuuksia, joissa lauleltaisiin yhdessä, niin paikalliset kuin tilaipäisasukitkin, tuttuja lauluja ja ralleja.
Nythän voidaan laulaa yhdessä pelkästään seurakunnan tilaisuuksissa.
Sanat voisi painattaa jokin yritys tai/ja kauppaliike, joka laulujen sivuilla saisi mainostaa itseään.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182