Hei.
Opiskelen omaehtoisena opiskeluna ammatillista perustutkintoa. Kesäkuussa alkaa kahden kuukauden kesätauko opinnoissa. Miten vaikuttaa etuuksiin. saanko työttömyyskorvauksen myös kesätauon ajalta. Miten työvoimatoimisto suhtautuu tuohon taukoon?
Omaehtoinen opiskelu, kesätauko.
Epätietoinenopiskelija
2
268
Vastaukset 2
- fgifi
hei!
Itse opiskelin aikoinaan työttymyystuella ja sain kesällä normaalisti työttömyystukea, Myös amk:ssa jotkut saivat tukea kesälläkin, itse en enää saanut. Pitää vain muistaa näyttää todistus puolen vuoden välein ja että on edennyt opinnoissa tarpeeksi, - aikuisopiskelija1
Hei,
minäkin opiskelen sillä omaehtoisella, ja minunkin mielestäni sitä saa kesätauolta.
Minä olen miettinyt kesätöitä (ehkä jo vähän myöhäistä..), mutta voiko sillä tuella mennä kesätöihin niin, että se jatkuu taas syksyllä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1622559- 801097
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2361007- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä75829- 82684
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun100599Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36508