Takavalot ranskalaisessa oikkuilee jos ei ole 20*C lämmintä.
Toimii siis normaalisti kesälämmössä, mutta parkki-, jarruvalo ja/tai vilkku lakkaa toimimasta kun kylmenee tai sataa vettä.
Renault Scenic -99, jos sattuis olemaan tyyppivika korjausohjeilla
Miten tämän korjais?
5
231
Vastaukset 5
- vinkkiNumeroYksi
Kädettömän on syytä käyttää korjaamon palveluja.
- SemmonenAuto
kallista tähän rotiskoon maksaa mistään korjauksesta, niin pitää tehdä itse ja säästää.
tai vaihtaa autoa.
- Vanha.autosähkäri
Ettei vain olisi se klassinen vika eli huono maadoitus?
Kokeiles vetää ihan erillinen johto kummankin takalampun (plus mahd. rekisterivalon) maadoitusosasta jonnekin korin ruuvin alle. Ihan vain maadoituksen varmistamiseksi.
Kerro sitten auttoiko!- SemmonenAuto
Näköjään oli siinä mielessä maadoitusvika, että piti messinkiharjalla hinkata liittimistä hapettumista ja pistää messinkiharjas per kuparinreikä että kontakti alkoi pelaamaan varmemmin.
- KarmeaPatonki
Renault kuuluu romikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565