Koitin googlailla vastausta kysymykseeni, mutten löytänyt yhtikäs mitään vastaavaa..
Elikkäs, olen synnyttänyt noin 4,5kk sitten, täysimetyksellä mennään mitä nyt hyvin vähän ollaan maisteltu soseita. Kuukautisia ei ole näkynyt, mutta yhtäkkiä on tullut kaikenmoisia raskausvaivoja.. viikko sitten huomasin, että mahassani on haalea linea negra, mutta se katosi seuraavana päivänä. Voikohan tuommonen linea negra näkyä kiinnittymis päivänä ja kadota sitten?
Ja kyllä, olen tehnyt raskaustestin, mutta olettaisin että hedelmöittymisestä ei ollut vielä tarpeeksi kauan aikaa, että testillä näkyisi.
Voiko linea negra ilmestyä jostain muusta syystä? Viime viikon alussa huomasin, että käytävämatot ovat alkaneet haista samalta kuin viime raskaudessa (muuten en niitä haista). Muutenkin kuvottaa, väsyttää, kiukuttaa ja ihan järjettömät ilmavaivat vaivaa, viime kerrasta niin vähän aikaa et tuntuu liianki tutulta. Onko joku jolle olisi imetyksen aikana tullut raskausvaivoja ja kuitenkaan ei ole ollut raskaana?
Linea negra
Sur-rur
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701