Polttareihin muttei hääkutsua

polttarit2017

Hei,
Olen 27v mies. Mietin nyt tosissani, onko järkeä mennä "kaverin" polttareihin kun en saanut ees kutsua häihin. Aikoinaan yks parhammista kavereistani on menossa naimisiin ensi kuussa ja polttarit ois tarkotus järjestää ens viikonloppuna. Emme ole olleet yhteyksissä yli vuoteen. En tiedä miten hänellä menee, mitä hänelle kuuluu, enkä tiennyt et hän on ees menossa naimisiin kunnes kuulin polttareista toiselta kaveriltani muutama pvä sitten. Ja hän kutsui minut mukaan sinne.

Mitä ylipäätään ajattelette moisesta? Olen itse ainakin hyvin loukkaantunut etten saanut hääkutsua ja vähän jännittää ees mennä paikalle polttareihin. Ärsyttää sikana.

6

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SayNo

No en kyllä menisi.
      Tietysti haluavat sinun osallistuvan kuluihin, ehkä kutsu siitä syystä?

• polttarit2017

Kyse ei oo kustannuksista ku ne on muutenkin sellaiset hyvin pienimuotoiset polttarit. Eli edullista. Itse tuleva sulhanen ei oo esittänyt minkäänlaista toivomusta ketä kaikkia polttareihin ois hyvä kutsua. Sulhasen kaveri pyys mua polttareihin, ja ihan syystäkin ku oltii tosi läheisiä pari vuotta sitten vielä. Sulhanen muutti vaimokkeen kaa yhteen 2,5v sit ja muutti lopulta myöh myös toiselle paikkakunnalle, niin asiat muuttui. Ei mitään yhteydenpitoo juurikaan. Ne on saanu lapsenkin enkä tiedä ees sen lapsen nimeäkään.
        Ainut syy, mikä mua vetää polttareihin menemiseen, on että haluan vielä ylläpitää tai rakentaa ystävyyttä uudelleen. Hän oli tosiaan yksi parhaista kavereistani, ja hyvä jätkä. Vaikea vaa saada jätkää mihinkää ikinä, ku pyytää.

En halua olla se joka laitta finitot tälle ihmissuhteelle. Siksi olen tällä hetkellä menossa. Mutta ärsyttää sikana mennä ja kysyä mitäs sulle kuuluu :D

• SayNo
        polttarit2017 kirjoitti:

Kyse ei oo kustannuksista ku ne on muutenkin sellaiset hyvin pienimuotoiset polttarit. Eli edullista. Itse tuleva sulhanen ei oo esittänyt minkäänlaista toivomusta ketä kaikkia polttareihin ois hyvä kutsua. Sulhasen kaveri pyys mua polttareihin, ja ihan syystäkin ku oltii tosi läheisiä pari vuotta sitten vielä. Sulhanen muutti vaimokkeen kaa yhteen 2,5v sit ja muutti lopulta myöh myös toiselle paikkakunnalle, niin asiat muuttui. Ei mitään yhteydenpitoo juurikaan. Ne on saanu lapsenkin enkä tiedä ees sen lapsen nimeäkään.
        Ainut syy, mikä mua vetää polttareihin menemiseen, on että haluan vielä ylläpitää tai rakentaa ystävyyttä uudelleen. Hän oli tosiaan yksi parhaista kavereistani, ja hyvä jätkä. Vaikea vaa saada jätkää mihinkää ikinä, ku pyytää.

En halua olla se joka laitta finitot tälle ihmissuhteelle. Siksi olen tällä hetkellä menossa. Mutta ärsyttää sikana mennä ja kysyä mitäs sulle kuuluu :D

No teet mitä haluat. Minä en menisi.
        Usein kun toinen alkaa parisuhteeseen, ne entiset kaverit jäävät. Puhun ihan kokemuksesta, ei sillä ole väliä miten hyvä kaveri on ollut.

• Hei
      Vastauksia on yhtä monta kuin on tänne kirjoittajiakin. Minusta vastaat itse tosi hyvin. Minusta ei koskaan ole turhaa tai liian myöhäistä viritellä uudelleen ystävyyksiä. Elämä vaan kuljettaa kauas, aina ei ole kyse mistään riidoista tai sen kummemmasta syystä. Itse hääthän voivat olla pienetkin ja molemmilla vaan muutama läheinen ystävä paikalla. Siksi minusta ei siitä tarvitse loukkaantua jos kutsua häihin ei ole tullut. Mielestäni se ei kerro muusta kuin juuri tuosta etääntymisestä. Polttarithan ovat hieno tilaisuus päivittää kuulumisia puolin ja toisin, vaikka toki itse sulhanen onkin pääroolissa niissä.

Iloa ja uutta freesiyttä ystävyyteenne!

Pappi Elisabet

• Kuunteleva_kurkku

Aina elämä ei kuljeta pois vaan itse on tehnyt valinnan mennä pois ja katkaista ystävyyden. Ei polttareissa päivitetä kuulumisia, siellä juhlitaan. Soita tyypille ja kysy mitä kuuluu, sitten voit päätellä kannattaako mennä polttareissa.

• Seolisiinä

Sain aikanaan kutsun polttareihin, en kutsua häihin. Kävin juomassa pari kaljaa ja se siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      103
      5241
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      54
      3351
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      74
      2720
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1378
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      304
      1288
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      26
      1233
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1096
    8. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1043
    9. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      46
      1040
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1036
    Aihe