Polttareihin muttei hääkutsua

polttarit2017

Hei,
Olen 27v mies. Mietin nyt tosissani, onko järkeä mennä "kaverin" polttareihin kun en saanut ees kutsua häihin. Aikoinaan yks parhammista kavereistani on menossa naimisiin ensi kuussa ja polttarit ois tarkotus järjestää ens viikonloppuna. Emme ole olleet yhteyksissä yli vuoteen. En tiedä miten hänellä menee, mitä hänelle kuuluu, enkä tiennyt et hän on ees menossa naimisiin kunnes kuulin polttareista toiselta kaveriltani muutama pvä sitten. Ja hän kutsui minut mukaan sinne.

Mitä ylipäätään ajattelette moisesta? Olen itse ainakin hyvin loukkaantunut etten saanut hääkutsua ja vähän jännittää ees mennä paikalle polttareihin. Ärsyttää sikana.

6

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SayNo

      No en kyllä menisi.
      Tietysti haluavat sinun osallistuvan kuluihin, ehkä kutsu siitä syystä?

      • polttarit2017

        Kyse ei oo kustannuksista ku ne on muutenkin sellaiset hyvin pienimuotoiset polttarit. Eli edullista. Itse tuleva sulhanen ei oo esittänyt minkäänlaista toivomusta ketä kaikkia polttareihin ois hyvä kutsua. Sulhasen kaveri pyys mua polttareihin, ja ihan syystäkin ku oltii tosi läheisiä pari vuotta sitten vielä. Sulhanen muutti vaimokkeen kaa yhteen 2,5v sit ja muutti lopulta myöh myös toiselle paikkakunnalle, niin asiat muuttui. Ei mitään yhteydenpitoo juurikaan. Ne on saanu lapsenkin enkä tiedä ees sen lapsen nimeäkään.
        Ainut syy, mikä mua vetää polttareihin menemiseen, on että haluan vielä ylläpitää tai rakentaa ystävyyttä uudelleen. Hän oli tosiaan yksi parhaista kavereistani, ja hyvä jätkä. Vaikea vaa saada jätkää mihinkää ikinä, ku pyytää.

        En halua olla se joka laitta finitot tälle ihmissuhteelle. Siksi olen tällä hetkellä menossa. Mutta ärsyttää sikana mennä ja kysyä mitäs sulle kuuluu :D


      • SayNo
        polttarit2017 kirjoitti:

        Kyse ei oo kustannuksista ku ne on muutenkin sellaiset hyvin pienimuotoiset polttarit. Eli edullista. Itse tuleva sulhanen ei oo esittänyt minkäänlaista toivomusta ketä kaikkia polttareihin ois hyvä kutsua. Sulhasen kaveri pyys mua polttareihin, ja ihan syystäkin ku oltii tosi läheisiä pari vuotta sitten vielä. Sulhanen muutti vaimokkeen kaa yhteen 2,5v sit ja muutti lopulta myöh myös toiselle paikkakunnalle, niin asiat muuttui. Ei mitään yhteydenpitoo juurikaan. Ne on saanu lapsenkin enkä tiedä ees sen lapsen nimeäkään.
        Ainut syy, mikä mua vetää polttareihin menemiseen, on että haluan vielä ylläpitää tai rakentaa ystävyyttä uudelleen. Hän oli tosiaan yksi parhaista kavereistani, ja hyvä jätkä. Vaikea vaa saada jätkää mihinkää ikinä, ku pyytää.

        En halua olla se joka laitta finitot tälle ihmissuhteelle. Siksi olen tällä hetkellä menossa. Mutta ärsyttää sikana mennä ja kysyä mitäs sulle kuuluu :D

        No teet mitä haluat. Minä en menisi.
        Usein kun toinen alkaa parisuhteeseen, ne entiset kaverit jäävät. Puhun ihan kokemuksesta, ei sillä ole väliä miten hyvä kaveri on ollut.


    • Hei
      Vastauksia on yhtä monta kuin on tänne kirjoittajiakin. Minusta vastaat itse tosi hyvin. Minusta ei koskaan ole turhaa tai liian myöhäistä viritellä uudelleen ystävyyksiä. Elämä vaan kuljettaa kauas, aina ei ole kyse mistään riidoista tai sen kummemmasta syystä. Itse hääthän voivat olla pienetkin ja molemmilla vaan muutama läheinen ystävä paikalla. Siksi minusta ei siitä tarvitse loukkaantua jos kutsua häihin ei ole tullut. Mielestäni se ei kerro muusta kuin juuri tuosta etääntymisestä. Polttarithan ovat hieno tilaisuus päivittää kuulumisia puolin ja toisin, vaikka toki itse sulhanen onkin pääroolissa niissä.

      Iloa ja uutta freesiyttä ystävyyteenne!

      Pappi Elisabet

    • Kuunteleva_kurkku

      Aina elämä ei kuljeta pois vaan itse on tehnyt valinnan mennä pois ja katkaista ystävyyden. Ei polttareissa päivitetä kuulumisia, siellä juhlitaan. Soita tyypille ja kysy mitä kuuluu, sitten voit päätellä kannattaako mennä polttareissa.

    • Seolisiinä

      Sain aikanaan kutsun polttareihin, en kutsua häihin. Kävin juomassa pari kaljaa ja se siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe