Onnetonta touhuu ku eivät saa aikaseks oikeesti toimivaa systeemii.
No oha noita oikeesti toimivii chat palveluit muualla.
Mut mikä on paras chat?
Jos S24 on huonoin.
Ei saa S24 Chattii toimimaan
1
146
Vastaukset
- Herra.HPY
Höpötys ja hourailu saa nyt jäädä! Joku tuli töihin ja eleettömästi laittoi S24-chatin toimintakuntoon :)
Ja reality-check: onkoha noita oikeesti toimivii chat palveluit muualla???
Olet raappapöksyjesi iän verran (15 vuotta) myöhässä. Olihan niitä. Ovat vain uudet ja toisenlaiset tavat tulleet tilalle. Ehkä muutoksesta kertoo jotain sekin, että Vanhimmat-niminen huone on Suomen suosituin paikka chatata. Vilkaise joskus tilaisuuden tullen miten skidien chattailu tapahtuu sujuvasti kaveripohjalta vaikkapa Whatsapp-ryhmissä! Maailma muuttuu ja uudistus uudistuu.
Vai chat-palveluita paremmuusjärjestykseen? :D
Ihan sama kun hakisit äänestystä Suomen parhaasta puhelinkopista - sellaisesta missä on aina oman ja lähiteleliikennealueiden puhelinluettelot repimättöminä ja sotkemattomina & missä aina kelpaavat nikottelematta niin 50 pennin kolikot kuin kaikki liikkeellelasketut puhelinkortit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358