Uusista biiseistä

Saniaisviidakosta

On epärealistista odottaa että Dingo voisi tekaista levyn jossa olisi edes pari uutta hittiä. Dingo on leimallisesti Nipa 1984 - 85, ja ne parikymmentä sen ajan biisiä. Ihminen on astia, kun se on kaadettu tyhjäksi niin se ei täyty enää.

Hyvä esimerkki on Eppu Normaali. Uuden tulemisensa jälkeen ovat saaneet aikaan pari "ihan ok" biisiä, eikä siinä mitään, mutta turhia julkaisuja on kaikki olleet. Dingokin voisi lopettaa stressaamisen uuden materiaalin suhteen, fanit haluaa elää ne 84 - 85 uudelleen, ja se on ihan sama julkaiseeko Dingo enää koskaan mitään.

Jos kuitenkin uutta materiaalia tulee, niin toivottavasti sitten intuitiivisella ja kokeilevalla linjalla, eikä uhrata yhtään ajatusta siihen että mitähän ihmiset tästä ajattelee. Myyköhän tämä. Nolaankohan itseni. Dingo on jo tehnytja saavuttanut kaiken, ja kaikki tästä eteenpäin on mahdollisuus. Eniten kammoan sitä että sieltä tulee jotain tasapaksua varmanpäälle tehtyä keskinkertaista stadionrockia, kun Dingon koti on saniais -ja asfalttiviidakossa.

2

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuttakehiinkaikkimukaan

Musakenttä on niin levällään nyt että mitään varman päälle hittiä ei voi edes yrittää säveltää.
      Uusia biisejä kannattaa lähinnä tehdä siksi että sillä saa aina mediassa huomiota pieneksi toviksi ja sillä saadaa taas myytyä keikkoja. Keikoilla tehdään tili.
      Popeda teki ihan hyvän levyn täydelliset miehet vuonna 2008. Sen jälkeen ei sekään bändi ole saanut mitään hyvää aikaa, viimeinen haista Popeda levy olikin sitten huonointa Popedaa ever. Vanhoilla hiteillä menee nekin keikoilla, samoin kuin Eput.
      Kyllä Dingon kannattaa uutta musaa tehdä mutta paineita ei kannata ottaa.
      Yö on ehkä surullisin todiste siitä mihin soittolistoille kosiskelu ajaa bändin. Yö yrittää miellyttää nykyään kaikkia, niin iskelmän ystäviä kuin suomirockin ystäviä,. Bändiltä puuttuu täysin oma identiteetti. Viimeinen naula lyötiin kun Juki ja Daffy sai potkut ja Lindholm jatkaa edelleen Yö nimellä.
      Rahanahneus tappa musiikista kaiken luovuuden ja uskalluksen kokeilla. Toivottavasti Dingo ei sorru samaan vaan tekee omaa juttuaan meni syteen tai saveen.
      Dingon kannattaisi tehdä levy jossa Neumann ei olisi enään pääasiallinen biisintekijä vaan hommaan osallistuisivat kaikki muutkin. Koko porukka osaa kyllä tehdä biisejä. Sellaisen Dingo levyn minäkin voisin ostaa.

• dingofani

On sanottu haastatteluissa että nyt muutkin osallistuvat biisin tekoon kuin vain Neumann

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe