Missä vika kun en kotikoneelta pääse ollenkaan kirjoittamaan viestiä suomi24 foorumeille? Jos yritän selain pomppaa keskustelut sivulle takaisin.
Koneellani on spybot, spywareblaster, Panda Antivirus ja Zonealarm.
Voisiko jollakulla olla aavistusta missä vika tai tietääkö kukaan?
suomi24 foorumi ongelma!
6
502
Vastaukset 6
- ettei
...mikään, selain tai palomuuri, estä "viittaussivun (referring page)" ilmoittamista serverille.
Esim. Operassa, paina F12 ja täppä siihen.- Tinttu
Minulla on explorer joten mistä kyseisen "referring page" voi löytää??
- auttamaan
Tinttu kirjoitti:
Minulla on explorer joten mistä kyseisen "referring page" voi löytää??
>Minulla on explorer...
Sorry, tälle koneelle ei moista saa joten en osaa neuvoa. Toivottavasti joku kertoo.
Toinen mahdollisuus on tietenkin palomuuri mutta Zonenkaan nykyversioita en tunne kun en ole käyttänyt kohta 2:en vuoteen.
- Et sillee
Mulla oli aikoinaan samaa vikaa, myös jotkut gif-hymiöt oli jämähtäneet paikalleen.
Vaihappa palomuuria ja kokeile uudestaan, itse vaihdoin ZA pois kun siitä oli liikaa haittaa.
Myös cookien esto voi olla pääällä.Mulla oli joskus Nortonin palomuuri. En saanu mitään kirjotettua ennen kuin vaihdoin sen ilmaiseen Sygateen. Nyt on kuitenkin Zone Alarm ja hyvin toimii. Jos palomuurin suojaustaso on liian korkea.
- Joo
lammas-jr kirjoitti:
Mulla oli joskus Nortonin palomuuri. En saanu mitään kirjotettua ennen kuin vaihdoin sen ilmaiseen Sygateen. Nyt on kuitenkin Zone Alarm ja hyvin toimii. Jos palomuurin suojaustaso on liian korkea.
Sallia kaikki/ Asetukset/ WWW sisältö/ sivut joilla on käyty ja myös skriptit. muuten pomppaa takaisin kun koittaa lähettää viestejä.
Siis kaikkiin kohtiin salli, ongelman voi muistaakseni ohittaa jos käyttää välityspalvelinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574