mitä mun pitäis tehdä?

ffjj

Joo en tiedä oonko jo vähä yli-ikänen tänne nuorten puolelle mutta kirjotan nyt kuitenki. Eli siis oon 19-vuotias tyttö. Mun ongelma on sellanen, että tykkään _edelleen_ pojasta, johon ihastuin yläasteella. Me ei olla oltu yhdessä tai mitään, koitin kyllä viestiä laittaa, kaverit yritti myös kaikenlaista että oltais päädytty yhteen. Mutta ei. Olin ite aika ujo, oon edelleen. Ja ilmeisesti tää poikaki, ainaki jollakin tasolla. Hänestä huomas ehkä jotain kiinnostumisen merkkejä, pitkiä katseita, hänenkin kavereittensa puolelta tuli vihjailua, yms.. Mutta niin se yläaste meni, eikä sen jälkeen olla oltu tekemisissä. Oon ollu aika rikki, tästä ja muistaki elämässäni tapahtuneista asioista. Mulla kuitenkin on edelleen tunteita tätä poikaa kohtaan. Niin oon nyt tässä jo kuukauden päivät pohdiskellu että uskaltaisinko laittaa hänelle viestiä, vai antaisinko vaan olla ja yrittäsin unohtaa? Tiedän, että se ois vaan yks viesti, tai seuraaminen instagramissa, mutta mua pelottaa se kielteinen reaktio niin paljon, että alan aina epäilemään, enkä sitten laitakkaan viestiä. Joten mitä teen?
Kiitos.

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Instagramissa seuraamiseen tuskin tulee kielteistä reaktiota (tiedäthän, "Seuratkaa mua!!!!"), ja siitä sitten pikkuhiljaa voi alkaa ottaa enemmän kontaktia.

Ja et ole yläikäinen tänne. Ainakin joskus suositus oli alle 22v.

• JustWannaLive

Siis minulla on melkein sama juttu. Olen itse myös 19, mutta miespuolinen. Ihastuin siis seiskan puolessavälissä, yhteen rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön. Tyttö ihastui myös minuun, ja kun kaverit kuulivat siitä alkoivat he nälviä minulle ja ihmetellä, että mitä se tyttö oikein kuvittelee. Sanoivat että "luuleeko se muija että sillä ois jotain mahiksii suhun" Itse en tietenkään uskaltanut sanoa näille kavereille, että olen myös ihastunut. Olin heidän mielestänsä kulma "parempaa tasoa", mitä tyttö oli. Mielestäni tyttö oli silloin, ja on edelleen kaunein näkemäni nainen. Noh, hänen ex-poikaystävänsä, oli luokallani ja he olivat tytön kanssa väleissä ystävinä. Pyysin sitten tätä ex-poikaystävää välittämään viestin, että minulla on toinen. No vuodet meni eteenpäin ja vielä ysillä olin aiva palavasti ihastunut tähän tyttöön. Silloin rupes oleen, jo sitä ikää sen verran, etten enään välittänyt muiden mielipiteistä. Kysyin ihan helvetin nolosti facessa, että onko tämä kyseinen tyttö sinkku. Tyttö kertoi ettei ole sinkku, johonka vastasin jotain, mitä en rehellisesti sanoen edes muista. Nolotti ja vitutti. Ihastus vaan jatkui ja jatkui, joten yritin paikata sen uudella keinotekoisella ihastuksella johonka tutustuin. Eihän siitä sitten tullut mitään, ja edelleen tämä yksi ja sama tyttö, pyöri vain mielessä. Kuusi helvetin vuotta, ja ei tämä vaan lopu. Tuntuu vain siltä, että hän on se ainoa oikea enkä, ketään muuta halua. Tytöstä liikkui yläasteella ihmeelisiä huhuja, ja tämä oli ilmeisesti ainakin livästi masentunut, ainakin jossakin vaiheessa. Tiesin myös mitä alaa opiskelee, ja nyt näin tämän tytön nimenkin tuolla valmistuvien listassa. Vähän saman tyylisiltä aloilta valmistutaan, eli niin sanotusti ihmisten auttamiseen liittyvillä aloilla ollaan. Ei olla edes nähty kolmeen vuoteen, joten mielestäni olisi aika helvetin outoo, mikäli rupeisin ottaa yhteyttä tähän tyttöön. Että kun vaan tekis mieli ottaa yhteyttä, mutta itestä tunttuu, että olis aika creepyy ei hajuukaan seurusteleeko se. Ei onneksi liian häiritsevästi vaikuta perus elämiseen, mutta muiden naisten kanssa, en edes voisi kuvitella suhdetta. Ne muut on vaan niitä kakkosia. Noloo tulla tänne puhumaan, mutta kellekkään en ole ikinä uskaltanut asiasta mainita, enkä mainitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      55
      5978
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2723
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1844
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1806
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1692
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1650
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1450
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1186
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe