On toukokuun viimeinen päivä ja ulkona ei tarkene. Välillä saattaa aurinko paistaa. Joka päivä on satanut. Kyllästyttää kun luontoon haluan mennä ja kaikkialla on märkää.
Kyllästyttää koska Suomen kesä on muutenkin niin lyhyt.
Kyllästyttää kun on niin kylmä ettei rannalle pääse.
Kyllästyttää koska kaipaan uimista ja nautin ulkona olemisesta mutta nyt on niin kylmää että ei pärjää ilman takkia.
Kyllästyttää kun ei voi edes parvekella istua.
Kyllästyttää.
Tulisi jo kesä. Silloin täällä voisi jutella miten ötökät kiusaa.
Mites muut on jaksaneet kun sataa niin usein. Itselläni fiilis on alhaalla.
Mites kittie jaksaa? En ole usein kysyny.
Itse en vaan ole jaksanut jutella.
Haluan nukkua kunnolla. Univelkaa
Mitäs mieltä olette säästä?
24
291
Vastaukset
Kyllästyttää ilma! Tarvitsen luontoa. Tarvitsen unta. Tarvitsen luontoa kun muuten olen kuin häkkilintu
- pukeutumiskysymys
Kyllä ulkoilla voi vaikka talvella!! Älä elä aina negatiivisen kautta!
pukeutumiskysymys kirjoitti:
Kyllä ulkoilla voi vaikka talvella!! Älä elä aina negatiivisen kautta!
Säästä saa tykätä miten haluaa. Ja joskus voi toisella olls negatiivinen olo.
- pukeutumiskysymys
KittieChi-chi kirjoitti:
Säästä saa tykätä miten haluaa. Ja joskus voi toisella olls negatiivinen olo.
Teillä on aina negatiivinen olo! Sääkin on teillä aina liian kylmät tai kuumat.
Reippaasti vaan ulos liikkumaan päivittäin (aikaahan teillä on) niin se mielikin piristyy, ehkä jopa paraneeki?? pukeutumiskysymys kirjoitti:
Teillä on aina negatiivinen olo! Sääkin on teillä aina liian kylmät tai kuumat.
Reippaasti vaan ulos liikkumaan päivittäin (aikaahan teillä on) niin se mielikin piristyy, ehkä jopa paraneeki??No minulla ei ole aina negatiivinen olo, iloitsen monesta asiasta. Ja ulkoilen joka päivä koiran kanssa.. Ja jotkut sairaudet ei vaan toisten kommenteilla parane.
- pukeutumiskysymys
KittieChi-chi kirjoitti:
No minulla ei ole aina negatiivinen olo, iloitsen monesta asiasta. Ja ulkoilen joka päivä koiran kanssa.. Ja jotkut sairaudet ei vaan toisten kommenteilla parane.
Ei parane kommenteilla ei! Itse voit vaikuttaa omilla toimilllasi! Tuon koiran ulkoilutus ei riitä hyvän yleiskunnon ylläpitämiseen. Pakkasella tuskin tarkenee kusella käydä kun pitää jo tulla sisälle.
KittieChi-chi kirjoitti:
No minulla ei ole aina negatiivinen olo, iloitsen monesta asiasta. Ja ulkoilen joka päivä koiran kanssa.. Ja jotkut sairaudet ei vaan toisten kommenteilla parane.
Älä välitä. Ihanaa kun käyt koiran kanssa lenkillä
Ei parane kommenteilla ei! Itse voit vaikuttaa omilla toimilllasi! Tuon koiran ulkoilutus ei riitä hyvän yleiskunnon ylläpitämiseen. Pakkasella tuskin tarkenee kusella käydä kun pitää jo tulla sisälle.
No kuule, en ala huippu urheilijaksi takiasi. Huolehdin kyllä itsestäni, joskus voi kuitenkin olla huonompia kausia. Lääkärini ei ole koskaan valittanut, että en tekisi mitään.
Ilmannimii kirjoitti:
Älä välitä. Ihanaa kun käyt koiran kanssa lenkillä
Juu, kyllä lemmikki on hyvää ja piristävää seuraa..😊
- pukeutumiskysymys
KittieChi-chi kirjoitti:
No kuule, en ala huippu urheilijaksi takiasi. Huolehdin kyllä itsestäni, joskus voi kuitenkin olla huonompia kausia. Lääkärini ei ole koskaan valittanut, että en tekisi mitään.
Ei tartte mun takia, ihan ittes vaan! Helpompi olis sun olla kun olisit kunnossa. Se lääkärihän elää sillä että sä ramppaat vastaanotolla ikuisesti!
Ei tartte mun takia, ihan ittes vaan! Helpompi olis sun olla kun olisit kunnossa. Se lääkärihän elää sillä että sä ramppaat vastaanotolla ikuisesti!
Mitä jos lopettaisit tuon negatiivisen asenteei sairauttsni kohtaan ja huolehtisit omista asioistasi? Sanoin jo että huolehdin itsestäni ja en rampaa lekurilla jatkuvasti, juuri sen takia että pärjään!
- luonto-kutsuu
Kylmä on tappanut itikat ja ihmisten aiheuttamat ilmastomuutokset ovat tulleet.
Pommeja räjähtelee missä sattuu, toivottavasti ei satu läialueelle. - Lyytimummo
Luojan kiitos että on tämä ihmisen aiheuttama ilmaston lämpeneminen!
Vuodesta 2009 ovat säät kylmentyneet tasaisesti niin paljon että kuinkahan kylmä olisi ilman tuota CO2 tupruttelua? Itsekin pidän kunnon lämpimästä kesästä, tekee hyvää mielialalle.
Kiitti kysymästä! Olen ollut aika huonovointinen.. Nyt ehkä pikkuhiljaa parempi olo? Täytyy seurata tilannetta.. Mites Ilmannimi nyt jakselee?Ilmannimii kirjoitti:
Väsyttää. Univelkaa. Valvon .
Parane pianKiitos! Olin aika pahoinvointia monta päivää.. Mutta nyt olo parempi. Toivottavasti unettomuutesi hellittää
- Meterolooki
Joo-o... on se ilmoja pielly....
- ViileääMukavuutta
Eiköhän se vielä hellettä tule, että sitten taas valitetaan kuumasta säästä.
Hyviin puoliin tällaisessa säässä voidaan katsoa, ettei ole ainakaan tukalan kuuma nukkua ja saunominenkin on mukavampaa, kuin helteellä, jolloin ei halua saunaa edes ajatella, kun ulkona on sauna ja tulee vaan vielä tukalampi olo kuumassa saunassa.
Sää on pukeutumis kysymys, ainakin minä olen pyöräillyt, vaikka tuuli tässä kaikkein pahin on, kun tuulee, niin tuntuu paljon kylmemmältä ja pyöräileminenkin on paljon työläämpää, kun aina tuntuu olevan vastatuuli.
Pukeutumisessa on vaan se ongelma, että kun täytyy pukeutua lämpimästi, niin sitten, kun sattuu suojainen paikka, niin tulee mahottoman lämmin ja kauppaan kun menet, niin tulee sielläkin lämmin.
Onhan tämä kylmä kesän alku huono kasvimaille ja luonnon marjoille, kun kasvu hidastuu.
Nytkin on kesä varmaan 2-3 viikkoa myöhässä.
Normaalisti tähän aikaan olisi jo puissa ja pensaissa lehdet, mutta nyt on tuskin hiirenkorvalla puut ja pensaat, kuten ovat toukokuun alussa.
Toisaalta viileässä ja kylmässä ilmastossa on se hyvä puoli, ettei tänne levittäydy kaikemaailman inhottavia itikoita ja käärmeitä, kuten vaikkapa herhiläiset, jotka lämpimän kesän ja lämpimän talven aikana yrittivät maahan levittäytyä.
Viileässä säässä on sekin hyvä puoli, että sitä pääsee pakoon, mutta autas, jos olisi 30 asteen helteet, niin lämpöähän ei pakoon pääse, kun asunnossa olis silloin lämmintä lähemmäs 30, niin tukalaa olis ja mitään ei jaksaisi tehdä, kun lämpö pidemmän päälle käy raskaaksi ja elimistöä rasittavaksi.
Silloin moni kaipaa, että olisi yhtä viileää, kuin nyt. Huomiseksi on luvattu räntää! Yäk
no kovasti on kolean sorttinen sää. taitaapi olla iltaan mennessä lumi maassa ja sähköt poikki..
En mäkään kyl diggaa lainkaan... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456