Elikkä oon vasta 16v ja mulla on peräpukama. Se on välillä kipeä ja vuotaa verta, mutta yleensä vaivaa vain ulostaessa jos silloinkaan ja silloinkin kipu on yleensä lähinnä vain pientä nipistelyä. Hoidan sitä perusvoiteilla ja lämpimillä vesipesuilla. Onko kotikonsteja miten sen saisi pois?
Toinen aiheeseen liittyvä, kun poikaystävä tahtoisi harrastaa seksiä doggy stylessä mutta pukaman takia en kehtaa, niin kuinka häiritsevä se olisi miehen mielestä? Mulla ei ole mitään isoa palloa, kun peilin kanssa katson, vaan se näyttää vain siltä kuin yksi peräaukon niistä suomujutuista vain on vähän ulompana, semmoiselta pieneltä nahkapalaselta. Kiinnittääkö semmoiseen edes huomiota seksissä?
Peräpukamista
Nolostunut
1
68
Vastaukset
- lääkäriinvaan
Käy lääkärissä. Parhaiten tulee apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599