Uudet Saab 9-3 pohjalta tehdyt sähköautokuvat on julkaistu.
http://www.aftonbladet.se/bil/a/K5wvo/forsta-bilden-pa-forsta-bilen-fran-nevs
Vanha Saab tulee takaisin uusissa vaatteissa.
Nevs/Saab 9-3 ensimmäiset kuvat
14
243
Vastaukset
- PenaKökkö
Komia !
- TeuvoLahtinen
Tyylikäs auto edelleenkin. Kyllä Saab osaa !
- PenaKökkö
Planet on saanut uusia kuvia!
www.saabplanet.com - PröötinTöötti
Saab on tehnyt comebackin tai sanotaanko että palannut telakalta..
- PröötinTöötti
Noin 300 km yhdellä latauksella, aika hyvä.
- PröötinTöötti
Saab on jälleen autoilun edelläkävijä.
- PenaKokko
Sitähän se on aina ollut !
- Saabbistikin
Mutta komia se oli tää vanhakin, vai mitä ?
http://www.saabplanet.com/wp-content/uploads/NEVS-9-3-Turbo-edition.jpg- PenaKokko
Tää on joku vanha versio Saab 9-3 mallista ?
- Saabi-meinatenkin
Vanha ja vanha, mutta minulle ainakin uusi tuttavuus.
- Saab4ever
Saab is back ! Ihmeiden aika ei ole ohi. Saab is back.
- Saaabbistikin
Keskustelu uusista Saabeista on vilkkaampaa kuin moneen vuoteen. Saab kiinnostaa edelleen, varsinkin suomalaisia.
- Sähkärikin
Komiat on uudet vaatteet ja taitaa olla uusi propulsiokin.
- KokkosenPena
Perä näyttää aika pyöreältä mutta sais olla vieläkin muhkeampi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk762635Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721401Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291295
- 1451183
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571174Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068- 721067