en tiiä miks. Mie oon aina pienestä asti aatellu, että mie en ansaitse ketään miestä elämääni.
mie vihaan itteeni
6
374
Vastaukset
- Hymyilevämiesvastaa
No ei se aivan noin mene. Tarvithan siekin miestä. Lämpötyynyä pääsi alle. Jonkun hyvän miehen löydät, jota voit paijata ja silitellä. Onhan sekin parempi, kuin olla yksin. Jos oot hankala, niin ota yhtä hankala. Pikku kina ja sovinto päälle. Mikä sen mukavampaa...
- mievihaanitteeni
"Ota". Mie haluan, että miut otetaan.
- notta.niin.se.on
Mä kans. Jostain syystä puhisin ittelleni koulupoikana; minulla ei ole oikeutta elää. Tuo asenne on jäänyt sittemmin hokematta vaikka elämäni ei ole menestystarina.
Kun tekee parhaansa ja elää säällistä elämää, se saa riittää. Tuoni korjaa sitten aikanaan. - paistaa.läpi
Oon huomannut, että sie oot aika vittumainen nainen loppujen lopuks.
- mievihaanitteeni
Niin kai mie oon. Siks mie työnnän kaikki miehet pois ja oon tehnyt masennuksesta uskollisen puolison itelleni.
Mikä tekee sinusta sellaisen, ettet antsaitse miestä? Tuttu tunne, mutta omalta osaltani en vain tavannut ennen sitä oikeaa itselleni. Nyt tuntuu, että löysin sen 🙂
Pidin itseäni hankalana, vaikken sellainen oikeasti ole. Tuo mies, jota kohtasin sattumalta, antaa mun kokea hankalina pitämiä ominaisuuksia jopa vahvuuksia suhteessa.
Viha on ilkeä tunne. Älä vihaa itseäsi, olet itselläsi ainut ja ainutlaatuinen. Rakasta ja hemmottelevat itseäsi, vasta sen jälkeen voit saada rakkautta muilta. On vaikeaa rakastaa itseään vihaavaa henkilöä, koska hän ei osaa tulla rakastetuksi, ei usko eikä uskalla. Mutta kun opit rakastamaan itseäsi, koet olevasi rakkauden arvoinen etkä enää ole hankala vaan ihana 🙂 Ja sinulle sopiva henkilö tulee näkemään sen. Usko pois! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374