Hei. siis olen 37 vuotias mies ja ero tuli tossa reilu vuosi sitten. Muuto pohjanmaalata Porvooseen.
Uusi hyvä työ, oma koti, no mitä muuta. yksinäisyys, siis ei tunne täältä oikeastaan ketään ja tässä iässä ei niin helppo tutustua, kuin nuorena.
Siis puolisohan on aina tuki, mutta nyt kun sitä ei oo.
Kaipailis etelä suomesta jotain rinnalle, siis ennenkaikkea ystäväksi.
Ei muuta kun rohkeesti yhteyttä, niin sais iloa elämään.
Muutos yksinäisyyteen
2
245
Vastaukset
- TerrveisinTäti
Ymmärrän hyvin tuntemuksesi nyt. Tavallaan vaikutat olevan selkeillä vesillä ja monet asiat kunnossa. Sitten tulee mieleen vain ne kuluneet kliseet, että lähdet liikkeelle johonkin, missä muita ihmisiä liikkuu. Tiedät, aina sanotaan harrastus tms. minkä parissa voisi ehkä alkaa jutellakin jollekin, miehelle tai naiselle. Missähän siellä liikkuisi muita paikkakunnalle saapuneita ihmisiä, jotka kokevat samaa autiutta. Olisiko esim. jotkin oppilaitokset ja niiden kokoontumispaikat semmoisia? Toivon että jotenkin löydät kaveriksi yhden tai useamman ihmisen, jotka myös uusia paikkakunnalla. Siitä se lähtisi. Sanoisin, että parisuhteeseenkaan ei voi ladata koko yksinäisyyden autiuden poistamisen painetta, niinhän aina sanotaan. Löydät kumppanin jos löydät, mutta nyt ensin muita ihmisiä ainakin tarvitset, kyllä. Hyvää kesää kaiken keskellä sinulle.
- iloinenkänkkäränkkä
"Ennenkaikkea ystäväksi", kirjoittaa aloittaja.
Harmi kun olen niin pirun vanha….
Toivottavasti ystäviä löytyy !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18915
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613