On jotenkin ärsyttävä asioida Nuhjalan Salessa kun siellä kakaroita pyörii jatkuvasti. Etuilevat jonossa ja ovat aina tiellä. Suopellon yläasteen pitäisi puuttua tälläiseen käyttäytymiseen sillä välillä tuntuu ettei siellä muita asioikkaan kun Suopellon kakaroita.
Sale,Nuhjala
15
1207
Vastaukset
- Saman_huomannut
Itsekkin olen huomannut että kakarat ramppaavat siellä ruokatunnilla ja koulun jälkeen, mutta nyt alkaa kesälomat niin eiköhän meno rauhoitu.
- Ruahatu
Ei mua nii ne kakarat haittaa vaan Salen naapurin puliukot jota örveltää.
- poismuuttoaharkitseva
suvaitsevaisuutta ja rauhaa, kaikki hyvin
- Kauppias_pilasi_homman
Salesta ei pysty varastamaan niin helposti kuin Etapista pystyi.
- Naamarintakana
Ootkos sitten yrittänyt varastaa Salesta jotain vai mistä tiedät sen olevan vaikeampaa? Etapista ainakin nuoret varastivat kaljaa.
- Hintalaatu
Salessa on selvästi halvemmat hinnat ja suurempi valikoima kuin edesmenneessä Etapissa, mutta ymmärtäähän sen kun Etappi on kauppias vetoinen ja sale taas osuuskunnan alainen.
- kävellen_kauemmaksi
Mutta salessa on palvelu huonoa, siksi käyn mielummin supermarketissa tai lidlissä
- Salessa_ei-palvella
En ole koskaan saanut mitään palvelua Salessa. Myyjät eivät vaivaudu edes auttamaan jos kysyn vaikka että missä on maitotuotteet tai palvelutiski. Koko Sale saisi mun puolesta lopettaa sillä Naantalissa on kyllä kauppoja missä pystyy käymään.
- voisentään
Salessa_ei-palvella kirjoitti:
En ole koskaan saanut mitään palvelua Salessa. Myyjät eivät vaivaudu edes auttamaan jos kysyn vaikka että missä on maitotuotteet tai palvelutiski. Koko Sale saisi mun puolesta lopettaa sillä Naantalissa on kyllä kauppoja missä pystyy käymään.
No voi helvata, ei se nyt niin iso kauppa ole, ettei sieltä maitohyllyä löydä.
Palvelutiskistä en ole kuullutkaan, kassat toki on heti siinä kun oven avaa, hehehehee !!
- Kaupankäyntiä
Paskaa tavaraa saa muualtakin.
- Anonyymi
Pullatiskit aina illemmalla täysin tyhjät.
Miksi pienemmät pullaerät,kyllä pullaa menis iltasellaki kun ihmiset palaa töistä.
Koululaiset, ne kakarat vie kaikki munkit,hehee.
- Anonyymi
Kyl on murheet,,
- Anonyymi
Työntäkää päänne p ersii seen niin ei häiritse mikään teitä
- Anonyymi
Hellä rakastelu auttaa vaivaan
- Anonyymi
paha paikka jos pulla loppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569