Pylkön paskakasa

Pääs oikein viispiikkiseen...siivotkaa nyt herranjumala pihanne. Monesti olen miettinyt, että miltähän siellä sisällä näyttää...
Ilmoita

Samaa olen itsekin miettinyt.Mutta voiko ketään pakottaakkaan.Kyllä siisteys on kotoa opittua.
Ilmoita
Luin jutun, enkä todellakaan voi kuin ihmetellä sellaisen ilkeilyn takana lymyilevää toispaikkakuntalaista. Käy Pylköllä ajellen linja-autolla muutaman kerran vuodessa ja siinä istua möllöttää ja töllöttää toisten pihoja.
Naurettavaa. Niin keskinkertaista pikkuporvarismia että!
Kirjoituksellaan sai aikaan vastareaktion, ainakin minulle, taidan alkaa lapata kaikenlaista omanlaista ihanaa matskua tuonne nurmikolle :D
Voi hyvänen aika.
Ilmoita
Pistäs laittaen pihas yhtä komeaan kuntoon.tiedetään sitten missä teikäläinenkin asuu..mutta kyllä jos pihasi näyttää tuolta niin silloin saa vittuilla just niin paljon kuin huvittaa. Ja toiseksi, tuota pihaa ei vain voi olla huomaamatta ohikulkiessa..
1 VASTAUS:
Vittuako se sun persettä hiertää oma on pihansa tyypillistä junteilta kytätään jo toisten pihojakin ääliöt
+Lisää kommentti
Pointti on se että piha on tien varressa ja todella huonoa mainosta Pylkönmäelle.Pylkön kyltin jälkeen hetinromukasa.huhhuh!
Ilmoita
Juuri näin.jos asuisi poissa muiden silmistä, niin sitten ketään ei kiinnostaisi oikeasti paskaakaan. Ja tuon nyt huomaa vaikka ajaisi ohi silmät kiinni..Nyt toivotetaan ohikulkijat tervetulleeksi pylkön karmeimmalla pihalla...
Ilmoita
Pylkönmäen keskusta on aika karu paikka. Ei paljonkaan istutuksia ja ne muutamat isot keskustan puutkin on yllättäen kaadettu pois. Miksiköhän? Kuka ihme vihaa puita, nehän kuuluvat maalaiskylän maisemaan ja luovat ryhtiä teiden varsille? Talot ovat mitä ovat ja liian monet asumattoman näköisiä ja hoitamattomia. Näin nimenomaan Karstulan suunnasta tulleet näkevät kylänraitin. Ei siinä yhden talon remppatyömaa mitään paina.

Saarijärven tulosuunta on ihan toista. Nättiä ja hoidettua.
Keskustaan lisää puutarhanhoitoa ja ammattilaista asennetta siihen!
Ilmoita
Sata varma että jutun kirjottaja on joku naapuri.Vai oikein ohikulkija?Kova duuni löytää paikallislehden nimi ja kirjottaa juttu.Kerro parempi vale!
Ilmoita
Missä kohdalla tämmönen nähtävyys on Pylköllä?
Ilmoita
tänään taas istuin linkissä ja ajelin ohi.Pihaa oli siistitty!Kannatti kirjoittaa lehteen.
Ilmoita
Fasadien takana elävät kylttyyrirouvat ovat sisältä mädäntyneitä ja raadollisia.

Aloitus on brutaalin ihmisen suoltoa.
Ilmoita
Kiitti aidasta!
1 VASTAUS:
Odotas kun lumet sulaa niin piha on kun räjäytetty kaatopaikan ja kirpputorin risteytys...
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pylkön paskakasa

Pääs oikein viispiikkiseen...siivotkaa nyt herranjumala pihanne. Monesti olen miettinyt, että miltähän siellä sisällä näyttää...

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta