iltaa arvon juntit

juntlan

Eurajokilaiset olette suurin osa todella säälittäviä pellejä. Ette ole yhtään mitään. Äänenne annatte kuitenkin keskustalle ja kokoomukselle. Miksi? Oletteko vajonneet jo todella alas ja hyväksytte kaikenmaailman palkanalennukset, vaikka johtajat saavat koko ajan enemmän ja enemmän pätäkkää. Keskiluokkaa kurjistetaan koko ajan vain lisää. Oletteko hulluja??

9

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttelijät

      Ihme kyykyttämistä ja palkanalennuksia Suomessa tällä hetkellä. Miten ihmiset todella ovat niin lampaita, että kaikki hyväksytään? Mihinkään epäkohtaan ei uskalleta puuttua kunnolla. Jupistaan vain omissa pikku piireissä.
      Työpaikoilla on inhimillisyys kaukana ja silti ei sanota mihinkään mitään. Työttömiä yritetään "aktivoida" kyseenalaisin keinoin. Vanhustenhoitajat uupuvat työtaakan alla.
      Ja mitä tekee kansa-tavalliset duunarit-nielee kaiken!
      Juu ja ymmärrän kyllä, että Suomen meno ei voi jatkua, mutta säästetäänpä hiukan muusta kuin palkansaajien tulosta.

    • dumpland

      Mitä arvon juntland itse ehdottaisi äänestettävän?

    • juntlan

      Kokonaan uusi puolue tulisi perustaa, joka ajaa tavallisten työssäkäyvien eli enemmistön etuja. Mamut pois maasta (miljardien kulut vuosittain)
      Hoitajien työaika 36h eikä 39h, niin kuin nykyisin
      Pienimpiä palkkoja korotettava 50%
      Hoitomaksut enemmän progressiivisemmiksi
      Johtajille palkkakatto 150te vuosi
      Veroparatiisit tukittava (useiden miljardien säästöt vuodessa)
      Lakataan tukemasta kreikkaa yms. maita, joihin Suomi on hakannut rahaa jo 10 miljardia euroa
      Tässä lääkkeitä, joilla Suomi saadaan nousuun. Ostovoima lisääntyy enemmistölle eikä kaikki raha valu johtajille ja pelureille. Kulutus kasvaisi ja tulisi 100 000 työpaikkaa lisää heti, kun nämä muutokset otetaan käyttöön.

      • Johtajienpalkkoihinrotia

        Mistä saataisiin sellainen puolue, jossa jäsenet ei kilpaile vallasta ja käytä sitä väärin? Sen mäkin haluaisin nähdä.


    • dumpland

      Tarkoitatko mamuilla turvapaikanhakijoita ja pakolaisia vai kaikkia maahanmuttajia? Varmaan olisi järkeä hiukan tarkistaa, miten pystytään pakolaisia parhaiten auttamaan, niin ettei oma kantokyky mene yli. Olen kylä sitä mieltä, että meidän täytyy pitää ihmisistä huolta, oli sitten täällä syntyneitä tai muualta tulleita (jos apua oikeasti tarvitsevat).

      • Hohoihui

        Suomi suomalaisille. Pakolaisia ei tule ottaa yhtään. Jokainen tajuaa mitä ympäri eurooppaa tapahtuu. Miksi he ovat nuoria miehiä, jotka jättäneet perheensä sodan armoille. Ei suomeakaan olisi, jos sodan aikana miehet olisivat paenneet ruotsiin


    • Realismiapeliin

      Täytyy auttaa, mutta ei oe pakolaistenkaan edunmukaista olla täällä. Kulttuuri on niin erilainen. Kehittää pitää avunantoa ja muistaa ettei Suomi ole koko maailman sossu. Hoitomaksuissa tulisi ottaa huomioon myös omaisuus, ei pelkkä eläke.

    • Vanhavanhempi

      Suuret ikäluokat tietävät jotain elämästä ja muistavat ehkä juurensa , mutta nuoremmilla ei ole ollut puutetta juuri mistään. Siksi he kokevat olevansa parempia kuin vanhempansa , työläiset ! Eivät he voi äänestää vasemmisto- puolueita , se olisi niin häpeällistä ! Pitää äänestää oikeistoa , sehän hoitaa omistavien ja hyvä tuloisten asiat , niin se menee...toistaisesti !

      • Hehehehhhee

        Näin on. Se on ilmeisen muodikasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe