Moi! Olen nuori nainen ja ihmettelen miksi menkkani eivät ala. Kp normaalisti 27-35 on vaihdellut aina muutamalla päivällä, viimeeksi kp oli vain 27pv, tällä hetkellä menossa jo kp 41 eikä hajuakaan tai tuntemuksia menkoista. Olen harrastanut suojaamatonta yhdyntää tämän kierron aikana, yhden kerran jopa ovulaation aikoihin. Tein pissaraskaustestin muutamia päiviä sitten, kp taisi olla silloin 37 tai 38 ja tulos oli puhdas nega ja verikokeissa kävin tämän asian takia ja tänään soitettiin että negatiivinen tulos. Minulla ei ikinä ole ollut menkat näin kauaa myöhässä.. mistä mahtaa johtua?
Miksi menkat myöhässä?
Confused123
2
189
Vastaukset
Kun menkat eivät tule nii syitä voi olla raskauden lisäksi mm. : laihtuminen, raju liikunta, kova stressi
Oletko laihtunut viime aikana? Tai harrastanut normaalia enemmän liikuntaa? Tai stressannut paljon?- Confused123
Voi olla että stressiä ollut enemmän, vaikkakin stressaan muutenkin aina paljon :D Liikuntaa ei nyt normaalia enemmän ole tullu suoritettuu, mistäköhän lie sitten mahtaa johtua näin epäsäännölliset menkat.. mutta siis onneksi alkoi juuri, huh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714