Moi! Olen nuori nainen ja ihmettelen miksi menkkani eivät ala. Kp normaalisti 27-35 on vaihdellut aina muutamalla päivällä, viimeeksi kp oli vain 27pv, tällä hetkellä menossa jo kp 41 eikä hajuakaan tai tuntemuksia menkoista. Olen harrastanut suojaamatonta yhdyntää tämän kierron aikana, yhden kerran jopa ovulaation aikoihin. Tein pissaraskaustestin muutamia päiviä sitten, kp taisi olla silloin 37 tai 38 ja tulos oli puhdas nega ja verikokeissa kävin tämän asian takia ja tänään soitettiin että negatiivinen tulos. Minulla ei ikinä ole ollut menkat näin kauaa myöhässä.. mistä mahtaa johtua?
Miksi menkat myöhässä?
Confused123
2
166
Vastaukset
Kun menkat eivät tule nii syitä voi olla raskauden lisäksi mm. : laihtuminen, raju liikunta, kova stressi
Oletko laihtunut viime aikana? Tai harrastanut normaalia enemmän liikuntaa? Tai stressannut paljon?- Confused123
Voi olla että stressiä ollut enemmän, vaikkakin stressaan muutenkin aina paljon :D Liikuntaa ei nyt normaalia enemmän ole tullu suoritettuu, mistäköhän lie sitten mahtaa johtua näin epäsäännölliset menkat.. mutta siis onneksi alkoi juuri, huh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va546898Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k565492Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko995331Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html635326Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas994924Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194907Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84750Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774563Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast704145Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137