Sony Xperia M4 Aqua mitä sovelluksia olet postanut

voijumankekka

Luurissani ei ole tilaa päivittää. Mitä sovelluksia olet poistanut, saadaksesi lisää tilaa. SD-kortille menee jo kuvat.

10

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exaqua

onko android 7 nougat?

• exaqua

niin että oletko saamassa nougat päivityksen vai minkä

• voijumankekka

Luurissani on nyt Android 6.0.1

• Voijumankekka

En tiedä mikä päivitys olisi seuraava.....mistä sen näkisi? Pyytää päivittämään ja kun yritän päivittää,tulee ilmoitus,ettei ole riittävästi tilaa. Sonyn tukipuhelimesta ei kukaan vastaa,,eikä soita....3 pävää jo yritin saada apua tuesta.

• motoplay

poista ainakin kaikki omat ladatut sovellukset,kuvat pilveen ,tehdasasetukset> päivitä sit käytä vain muutamaa hyötysovellusta,koska m4 aquassa ei riitä muisti mihinkään

• Entinensony

Osta puhelin jossa on vähintään 16gt muistia . Sony vaihtoehtoista en tiedä, mutta itsellä oli xperia V ja se meni jumiin, eikä edes tehdasasetuten palautus auttanut, vaan hankin tilalle xperia M5 mallin jossa taas oli omat ongelmat.

• aquaaqua

Xperia m4 aqua ei se vaan ole toimiva puhelin. ei tule ilmeisesti edes 7 nougat päivitystä joten kohta lentää vesilintua koko luuri. Ollut jo 5 kertaa huollossa aina samat viat vaikka vasta vajaa pari vuotta ollu luuri.

• vanhakysmutvastasin

Tarkista Chrome selaimen lataukset asetuksista. Jos sinne on kertynyt tarpeetonta tiedostoa niin poista,tyhjennä ne niin tilaa päivityksille tulee. Itselleni kertyi huomaamatta eikä mitään tärkeitä juttuja ja tuli tuollainen kehoitus ettei ole tilaa.

• entinensony

Oliko jo aika pistää nämä M4 aguat roskiin niinkuin muutkin Sonyt

• Tiedänmistäkirjoitan

Keskihintainen Sony M2 esim on ollut hyvin kestävä puhelin. Monta vuotta käytössä eikä mitään vikaa ole ollut. Äänen toisto loistava ja kuvan laatu tarkka. Uudemmista Sonyn puhelimista paras on XZ1 malli. Ohut,tyylikäs muotoilu,paino kohtuullinen,kuulokeliitäntä,oma kotelomalli suojaksi ja huom. hinta nyt laskenut. Sormenjälkitunnistin sivulla on parempi kuin takana.
        Sonyn muotoilu, kulmikkuus on ollut etu. Näyttää ja on käytössä parempi kuin pyöristetyt muiden kännykkä mallit. Ei kannata uskoa kaikkea mitä nuoret nörtti miehet peukaloillaan suoltaa arvosteluissaan ja huonosti tehdyissä YT videoissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe