Minua häiritsee, jos joku kaunis ihminen on mennyt halpaan,
ja pilannut luonnollisen ihonsa tatuoinnilla.
Aina toivoisin snkin ruokaa mainosmielessä tekevän tytön peittävän sen ruman käsivartensa, se häiritsee sen ruuan tekemisen katsomista.
Nyt tatuoinnista oli uutinen:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201706022200181271_ul.shtml
"Mies meni uimaan Meksikonlahdelle tuore tatuointi jalassaan ja sai lihansyöjäbakteerin - kuoli kaksi kuukautta myöhemmin."
Tyhmästä päästä kärsii koko vartalo.
Tatuoinnit ovat paitsi rumia, myös vaarallisia!
36
347
Vastaukset
- Näin.on
Muutaman sentin tatuointi ei häiritse,
- Kyllä-kauniilla-häirits-
Häiritsee sekin vähän.
Ainakin, jos kaunis on pilannut sillä itseäään.
Rumalle sopii.
- einytihanniinkään
Tuore tatuointi on lähes sama kuin tuore haava,tervetuloa kaikki pasiliskot;)
- Tosi-rumia-jahäiritseviä
En voi ymmärtää, mitä niiden hankkijat ajattelevat.
- Latögeif
Avaajan kirjoituksesta tulee mieleen kaksi asiaa. Ihmiskunta tarvitsisi taas maailmansodan, ruton ja mielellään vielä asteroidin törmäyksenkin, niin ei olisi aikaa muutamaan kymmeneen vuoteen vatvoa joutavia, etenkään toisten ihmisten tekemisiä ja olemisia. Toinen mieleen nouseva asia on se, että suvaitsemattomuuden=ääliöiden määrä ihmiskunnassa tuntuu olevan vakio. Kun nyt ihmisiä on yritetty opettaa suvaitsemaan seksuaali-, etnisiä ym. vähemmistöjä, eikä ääliösakki enää kehtaa haukkua heitä, niin se etsii uusia kohteita suvaitsemattomuudelleen. Tuleepa vielä mieleen kolmaskin asia mikä on empiirisen tutkimuksen tuloksena varmuudella havaittu, ne ihmiset jotka tykkäävät arvostella muiden ihmisen elämäntapaa, valintoja ja tyyliä ovat tyytymättömiä omaan elämäänsä, valintoihinsa ja rohkeutensa puutteeseen, jonka seurauksena eivät ole uskaltaneet toteuttaa itseään ja elää sen mukaan, mitä olisivat halunneet.
"En voi ymmärtää" kommentoijille totean, että voi voi, sille ei sitten mahda mitään, jos järki eikä viisaus riitä, jotta kykenisi ymmärtämään jotakin.
Ps. En omista yhtään tatuointia, joten ei ole oma lehmä ojassa.- ö-Öö
Kah
Kuin meitsin kirjoittamaa tekstiä, sentään joskus joku muukin osaa ajatella asioita.
Tatuoinneista saa olla mitä mieltä tahasa, samaten miltä näyttävät, sekin itsekunkin oma asia/mielipide. Itsellä ei ole tatskoja, tunnen monia, joilla on. Jokaisen oma asia.
Tässä nimenomaan toi, että jotkut ottaa asiakseen sekaantua ja arvostelemaan jonkun muun asioita. Tottakai kaikilla mielipiteitä, ihmii vaan, miks tollasestakin tatuointijutust, joka luettu iltapäivälehdessä pitänyt tehdä oikein kirjoitus epämääräiseen nettipalstaan.
JA vielä pahasti aian vierestä, korostettiin tatuointien vaarallisuutta, vaikka kyse oli menehtyneen ihmisen toiminnasta, siis toimi ohjeiden vastaisesti, siks kuoli, ei tatuoinnilla sen toiminnan kanssa ole mitään tekemistä.
Aloituksesta puuttuo ainoastaan alkoholin käyttämisen demonisoiminen. Kas, jos kuollut ei olisi juonut olutta ja olisi noudattanut ohjeita tatuoinnin jälkihoidosta, eipä olisi kuollut.
Mua kiinnosti aloitus, ääliömäisyytensä takia. Jollain todella kovaa angtia tatskoja kohtaan, syy kai olisi kiinostava asia keskustelun aiheeksikin.
=DW= - Hei.haloo
ö-Oö-ltä kaksi kirjoitusta. Olet ikuinen murrosikäinen, kunnollisuutta vastaan taisteleva.
- Vaikka_toisaalta
saahan sitä mielipiteensä ilmaista, siinä ö-Öö tuomitsee aloittajan maun,
mutta ei suvaitse sitä, ettei alottaja - eikä moni muukaan -ei yhtään
yhtään tykkää tatuoinneista. - Kunnollisempi
Miksi pitää ilmoittaa ettei tykkää jostakin? Ketä se kiinnostaa? Negatiivisesta asioitten ja aiheitten katsomis- ja suhtautumistavasta tulee vain ikävä fiilis eikä sillä maailma ainakaan paremmaksi muutu. Positiivisuus piristää, kannattaa kokeilla.
- seonsunmielipiteesi
Vaikka_toisaalta kirjoitti:
yhtään tykkää tatuoinneista.Pitääkin äkkiä mennä ottamaan tatuointi johonkin tosi näkyvään paikaan!
- järkikäteennyt
Vaikka_toisaalta kirjoitti:
yhtään tykkää tatuoinneista.Kukaan ei ole tuominnut aloittajan makua. Se pitääkö tatuointeja kauniina tai ei, on täysin makuasia, eikä niitä kukaan pakota ottamaan. Sen sijaan osoittaa tyhmyyttä ja sivistymättömyyttä arvostella makuasioissa toisten valintoja. Tuollaiset muiden paheksujat pilaavat yhteisön ilmapiirin ahdasmielisyydellään. Yhtä typerää kuin minä en suostuisi ostamaan keskustelun avaajalta kahvia, koska hän on mielestäni ylipainoinen tai hänellä on paita, josta en itse pitäisi.
- Revisiitä
Olen nähnyt monta nättiä tatskaa. Jopa kooltaan isoja. Ja komppaan nm. "Latögeifiä" täysillä; jutun juju on juuri niin kuin hän sanoo.
- Rumalle-sopivatkin
Ne ovat inhottavia.
Rumalle ne sopivat, koska vievät koko huomion.
---
Mutta kauniille eivät, sillä ihon kauneus on iäksi mennyt.
Poisto leikkauksella. - Huolehdivainomasi
Mitä se kuuluu sulle?
- Sehän-näkyy
etkö sitäkään tajuu!!!
- nounouNouu
Kauniita tatsoja ei ole sellaiselle, joka niistä. ei pidä. Onko vaikea ymmärtää.
- Revisiitä-jososaat
Se on iiihan sama on tatska ruma vai kaunis ja onko tatskan kantaja ruma vai kaunis. Tatska on omistajansa päätös eikä se kuulu kenellekään ulkopuoliselle siitä huolimatta että se näkyy.
- tatskoja
Tatuoinnin viehätys riippuu siitä kenellä se on, missä se on ja millainen se on.
Olen nähnyt kauniita ja myös mielenkiintoisia sopivissa paikoissa.- Rumille.ihmisille-sopi-
vat tatuoinnit,
ne vievät huomion kokonaan,
kasvaapa tossa kaunis punainen ruusu jne
- tpkk
Ihosyöpäriski on tieteellisesti todettu. Vertaa tupakka.
- EnemmänFaktaaEiMutua
Allergialääkärini kielsi minua ottamasta tatuointia ja toki kunnioitan hänen tietämystään tässä asiassa. Miksi lääkärit eivät tuo julki tietojaan tatuointien vaarallisuudesta etenkin tietyille, vaaleille, pohjoismaalaisille ihotyypeille?
- tietoa_saa
"Miksi lääkärit eivät tuo julki tietojaan..."
Siksi koska tietoja ei ole. Tatuointiaineita on tutkittu hyvin vähän eikä selvää yhteyttä esim.ihosyöpään ei ole todettu,ainakaan vielä.
Oli iho tumma tai vaalea,sillä ei ole merkitystä. - EnemmänFaktaaEiMutua
Tatuointiaineiden sisältö kyllä tunnetaan. Se sisältää pääasiassa samoja kemikaaleja kuin mitä on esimerkiksi seinämaaleissa. Ehkä lääkärit sitten pitävät itsestään selvänä, ettei kukaan järkevä ihminen laitata kemikaaleja ihokerroksiinsa.
- kestää_isältä_pojalle
EnemmänFaktaaEiMutua kirjoitti:
Tatuointiaineiden sisältö kyllä tunnetaan. Se sisältää pääasiassa samoja kemikaaleja kuin mitä on esimerkiksi seinämaaleissa. Ehkä lääkärit sitten pitävät itsestään selvänä, ettei kukaan järkevä ihminen laitata kemikaaleja ihokerroksiinsa.
Liirumlaarum:)))))))))))))))))
- Tiedätaidatajua
Ihmisen, joka käy allergialääkärillä, kannattaa uskoa mitä alan asiantuntija sanoo. Siis ei "liirumlaarumia". En osaa sanoa onko tatuoinneista minkään laista tutkimusta tehty, mutta se on tutkimattakin selvää, että niitä ei kannata ottaa jos ei ole perustietoja aiheen hoitamisesta.
Ts. hygienia- ym. terveystieto ja -aihe kannattaa olla todella hyvin hanskassa otti isomman tai pienemmän kuvan ihoonsa koska se on yksi ihmiskehon elin. Se, joka suojaa kaikkia muita.
- ö-Öö
Tuli mieleen
Multa aina joskus kyselty mun mielipidettä tatuointeihin. Vastannut kokolailla, kuin ylempänäkin, jokaisen oma asia. Ja sitten alkanut kauhea riitely. Kyseessä siis aina joku kiihkeä tatuointien vastustaja, alkaa inttämään mun kanssa, jota asia ei oikein kiinnosta, eikä koske mitenkään.
Kyseessä ollut uskonnollisten ääriliikkeitten edustajia, siis lestaateja ja jehovia. Noh, tatskat viittaa pakana-aikaan, ikiaikainen tapa ihmisillä ympäri maapallon, ennen kristinuskoa. Lisäksi tietenkin tatuoinneista aina aletaan puhumaan merimiehistä ja vangeista.
Lestaatit ei hyväksy mitään itssensä koristelua, ei meikkaamistakaan. Jehovat lisäksi vastustavat kirurgiaa. Sinällään tatuointi ei ole kirurgiaa, mutta uskikset nyt ajattelee laillansa.
Kyse kuitenkin ollut toisten ihmisten paheksumisesta jne. Jaa, miksikö multa kyselty, kai siksi, mulla usein mustat vaatteet. Se niitten mielestä saatanasta ja merkki pahasta ihmisestä, ainakin vääräuskoisesta. Loituksesta tuli väkisinkin mieleen, jonkun sarjan kiihkouskis taas vahvistaa omaa uskoaan, paheksumalla jotain epämääräistä asiaa, mitä han vaan vastustaa, vähän kuin eutanasia, naispappeus, sukupuolineutraalit avioliitot jne. Tosin kovin paljon niitäkin merkityksettömämpi.
Piti oikein miettiä. Mulla ei ikinä ole ollut mitään ongelmia tatuoitujen ihmisten kanssa, uskisten kanssa kyllä erittäin usein. Että oikeataan, tatuointi ehkä mun mielestä pikemminkin hyvä asia, kuin huono. En kuitenkaan aio sellaista nyt ottaa itse.
=DW=- hetken_muotia
Tuomari Nurmio totei joskus telkkarissa; "...joskus ennen kun näki oikein tatuoidun kundin,se oli skönäri tai venkula. Nykyisin se on kokki"
- Talvi-ihminen-kin
Eikö se körttikansa pukeudu kokomustaan? Laillasi. Musta on hyvä väri ja nuorempana se oli pääväri vaatetuksessa täälläkin. Vasta ikä toi huomion, että olenkin värikäs tyyppi - värianalyysin mukaan.
- Epäsiistejäjayököttäviä
Mun mielestäni ne ovat rumia ja kaikki lärvi korut yököttäviä. En ymmärrä miks pitää jotain renkaita ja nuppeja turpavärkkiin laittaa. Yleensä niitä on rumilla naisilla ja jos ei muulla huomioo saa niin niillä ainakin. Tekee ihmisestä mauttoman, epäsiistin ja suttuisen näköisen. Toinen yököttävyys on torakynnet ja kuinkahan paljon paskaa siellä
kynsien alla onkaan.
Mutta töhriköön kukin omaa ulkonäköönsä mitenkä lystää, en koskaan ääneen arvostele vaan pidän mölyt mahassani, kun Itselläni on paheena tupakka niin en kaipaa kenenkään vittuilua. Tee muille samoin kuin haluaisit itsellesi tehtävän pätee aina ja kaikilla on jotain paheita & vikoja niin kenellä on varaa arvostella ääneen, ajattelee vaan itsekseen jos ei tykkää. - antitatska
tatska luo ehkä katu-uskottavutta, muuten vaa "uskottavuutta"..
- Tervaajahöyheniä
Oivalluksenne ovat hämmentäviä kaunopuheisuudessaan!
Oletteko miettineet koskaan miltä sinusta tuntuisi, jos olisit ruma ilman vaatteita ja ilman nahkaa?
Oletko edes ruma, oletko kaunis edes. sanoja toisen eteen ja sillä ymmärtämättömyydellä kukin voi miettiä tahollaan ottavansa mieluiten hennatatuoinnin, mitä siitä seuraa?
Voivottelu on todella turhaa ja säädytöntä, aivopuuroa!!!!!
kas kun olemme päässeet siihen pisteeseen , kun maalaistohtorit ympärimaailmaa saapuvat tieteinensä ja taitoinensa, kuka sitten huutaa armoa ilman magnetismia.
-siinäpä teille tietämättömille pohdintaa kerrakseen!!!!
Olen otettu kaikista kohdistuneista ja kolahtaneista kuvista, niillä seuraus joka ei kykene kattamaan teidän ja heidän kantaansa siinä elämässä missä hetkellä elätte, vaan.. anteeksi vain olette!
Sepä se ja siinäpä se. Kykenemätön on epätoivoinen toisia kyykyttäessä, jopa ulkonäössä.
- Mietikin onko kyseiset kommentoijat torviaan toisilleen tai toisistaan erkaantuneet vain hieman erillään toisistaan, se selittää arvottomuutesi tunteen ja kykysi ainoastaan katsoa toisia ongelmallasi, eikä ongelmaa sisälläsi.- Parastanukkuma-aikaa
Kannattaa nukkua yöllä niin jaksaa päivällä paremmin pysyä asiassa ja aiheessa.
- Tatuoinnit-estävät
TYÖHÖNpääsyn!
-----------------------
"TE: Näkyvät tatuoinnit voivat estää rekrytoinnin Finnairille - "Japanissa tatuoinnit liitetään rikollisuuteen"
8.6.2017 18:14
Lentoemäntien ja stuerttien tatuoinnit aiheuttavat Finnairin mukaan pahennusta etenkin yhtiölle tärkeillä Aasian markkinoilla.
Tatuoinnit ovat osa länsimaista nykykulttuuria, mutta työelämässä niistä voi olla edelleen haittaa – esimerkiksi jos suunnittelee uraa lentoemäntänä tai stuerttina. Finnairille ja muille Aasiaa valloittaville lentoyhtiöille tatuoinneista on muodostunut viime vuosina näkyvä rekrytointieste, kertoo Finnairin matkustamopalvelun esimies Hanna Paananen.
”Tatuoinnit ovat yleistyneet Suomessa. Olemme todellakin joutuneet pohtimaan tätä asiaa”, Paananen sanoo Talouselämälle.
”Esimerkiksi erittäin näkyvät tatuoinnit, jotka tulevat pitkälle käsiin tai kaulaan, saattavat olla este rekrytoinnille, jos ne eivät ole peitettävissä.”
Tatuointien yleistyminen on ollut lentoyhtiölle ajankohtainen päänvaiva, sillä yhtiö on rekrytoinut vuoden 2015 jälkeen 450 ihmistä matkustamohenkilökuntaansa ja hakee tällä hetkellä noin 400 uutta lentoemäntää ja stuerttia. Finnair myös haluaa palkata ainakin 90 prosenttia lentohenkilökunnastaan Suomesta.
Näin kirjoittaa Kauppalehti. - nähty-on
Jotkut imbesillit laittavat koko kehonsa täyteen typeriä kuvia ja väittävät että se on taidetta.
Huomiohakuisia narsistisia itsensä ihailijoita nämä ovat eikä mitään muuta.
Kunnioitusta ei tule vaan ihmiset ajattelevat että kuka on niin typerä että vapaaehtoisesti laittaa itsensä täyteen mustetta mikä pilaa koko ihon. - aktivismi.paskaa
Helpottaahan tuo poliisien rikollisten tunnistamis prosessia, kriminaalien tatskat ovat vähän kuin sormenjäljet, tunnistettavissa.
- HIRVEÄT_tatuoinnit
Kirpaisevat 10 kuvaa 2000-luvun alusta muistuttavat, että tatuoinnit todella ovat ikuisia – valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2962989- 992077
- 911453
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si191303Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!741211Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391071- 481042
- 461022
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461021IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika42978