vaellus seuraa

olisko vaellus seuraa viikonloppu reissulle..... vaikka seitsemiseen kesä, heinä tai elokuussa.
Olen 40v. mies. Kaverilla ei ole väliä naine tai mies myös ensi kertalaiset saa lähtee mukaan....
Vai onko muita sivuja, josta etsiä porukkaa mukaan..
11530
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

miehän kyllä lähtisin, jos aloittelijan seura kelpaisi :)
T. Heidi

Äänestä
  • Hei Heidi. seuraksi pääsee mukaan. Seitsemiseen menen juhannuksena 23.6
    Lähe vain vai tuliko liian nopeasti vaellus retki?

Äänestä

• niin perjantaina 23.6 klo9.30-10.00 aikaa lähen kävelee, kun olen kahvit juonu. seitsemisen kansallispuiston edestä. olis kiva jos lähtisit mukaan

Äänestä

• korvenkolistelija kirjoitti:

niin perjantaina 23.6 klo9.30-10.00 aikaa lähen kävelee, kun olen kahvit juonu. seitsemisen kansallispuiston edestä. olis kiva jos lähtisit mukaan

Johan tul jätke helposti kiimaan, kyllä on teitä helppo vedättää.

Äänestä

Heissan...onko suunnitteilla heinäkuulle reissuja? Täällä olis lähes ensikertalainen joka mielellään lähtis mukaan, kun rohkeus ja taito ei ehkä riitä yksinäiseen samoiluun..ja tuo helvetinjärven seutu kiinnostaisi kyllänähdä :)

Äänestä
  • kuinkas saisin yhteyden suhun, jos miettis vkl reissua

Äänestä

• korvenkolistelija kirjoitti:

kuinkas saisin yhteyden suhun, jos miettis vkl reissua

siirtykää relaa.com sivulle nii siellä ei tule turhia kommentteja kun sinne pitää rekisteröityä

Äänestä

• Onko sulla joku päivä jo ajateltuna, millon olisit menossa?
    Ehdotuksia, miten päästäisiin vaihtaa ajatuksia reissusta muuten kun täällä?

Äänestä

• Tehkää uudet suomi24-sähköpostitunnukset, joilla voitte keskustella.
    Ilmoitatte ne tällä palstalla.

Äänestä

• eräilemään kirjoitti:

Onko sulla joku päivä jo ajateltuna, millon olisit menossa?
    Ehdotuksia, miten päästäisiin vaihtaa ajatuksia reissusta muuten kun täällä?

kirjaudu relaa. comiin olen siellä

Äänestä

Olisi kiinnostavaa aloittaa vaellus. Kerta olisi eka.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

korvenkolistelija kirjoitti:

olisko vaellus seuraa viikonloppu reissulle..... vaikka seitsemiseen kesä, heinä tai elokuussa.
Olen 40v. mies. Kaverilla ei ole väliä naine tai mies myös ensi kertalaiset saa lähtee mukaan....
Vai onko muita sivuja, josta etsiä porukkaa mukaan..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu