Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Intohimoisia unia sinulle...

MinultaSinulle

Toivottavasti näkisit unta minusta... Unta, joka tuntuisi vielä aamupäivän kihelmöintinä nivusissa, sormissa, reisissä, sormissa ja pilkkeenä silmäkulmassasi. Näkisit unen, joka palautuisi mieleesi yllättävinä hetkinä. Saisi kaipauksen aikaan ajatuksissasi.

Mä menen nyt nukkumaan ja toivon, että saan viettää yöni sinun ihollasi. Miehekkäillä käsivarsillasi, nenäni tuoksuttamassa korvaasi, käteni tuntemassa lämpimän ihosi, korvani kuulemassa kiihtyvän pulssisi. Kehoni tuntemassa vaativan, hellän kosketuksesi.

Mun eroottinen päiväuneni, yöuneni, aamutorkkuni sekä intohimoinen unelmani.
MIES ❤ minun makuuni.

Jos joskus vielä... olisi mahdollisuus.

Miten reagoisit jos ehdottaisin sinulle salaistasuhdetta, piristystä molemmille... aluksi ainakin. Jäisitkö koukkuun tai jäisinkö minä?

13

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusmenee

      Karilleko?

    • omituinenkysymys

      ,mutta miksi salasuhde?

    • Secrets_

      Koska hänellä on ex, joka haluaa piestä minut 100/0... Siksi salasuhde niin.

    • MinultaSinulle

      Ei ollut Karille. Salasuhde siksi, että voisimme tutkailla onko meistä muuhun... Itse ajattelen hänen olevan mies, jonka kainalossa haluaisin vanheta... vielä lisää ;) Elämän tilanteet ovat vaikeat ja työyhteisössä ei tarvitsisi tietää mitään...

      • kllouthj

        Jospa äijänkäppyrä lopettaisit nuo mielikuvitusleikit ja itsesi psyykkaamisen...
        t joku joka haluaa näyttää joko hyvää tai huonoa esimerkkiä muille. Pieniä tai isoja vihjeitä


    • neiti2000

      Tuotahan kannattaa kysyä siltä kundilta kun näkee.Vaikka leikin varjolla:-)

      • MinultaSinulle

        Jos olis 25 vuotta nuorempi mies ja minä myös 15 vuotta nuorempi, kysyisin... Heti. Mies on kuitenkin 5 kymppinen ihan juuri ja vaimoakin kertaalleen vaihtanut... En taida nyt kysyä. Vaikka tälläistä fyysistä halua en ole koskaan kokenut ja miten voi olla vielä mies, jonka kanssa tunnen liikkuvani samoilla taajuuksilla monissa asioissa. Tänään näin hänet nopeasti, muutama sana vaihdettiin ja mulla oli heti erityisen eroottiset ajatukset?! Taitaa olla minulla 40 kriisiä tulossa... :)


    • EiollutKarille

      Tälläiset kannattaa hoitaa naamatusten

    • tiukka_kriitikko

      3/5. Jänne vivahde lehmänpaskan hajua mukana. Helposti unohtuva.

      • tiukkakannatti

        Kiitos tästä, päivän hymy. 👈


    • SalaaHaluaisin

      Jos olet ihana m nainen niin ehdota ;)
      Haluan myös sinua salaa...

      • Uskalla_kertoa

        Missäpäin suomea tämä sinun ihana m nainen asustelee?


    • MinultaSinulle

      Aloitus oli J:ltä J:lle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe