Citymarket ota väärän hinnan

Kävin tänään aamulla Citymarketin aamu ruuhkassa ostin tuotteet olevinaan tarjouksen perusteella kotiin tullessa huomasin että olinkin maksakut liikaa kun en ottanut kuittia ja soitin asiasta eivät kuitenkaan olleet valmiita maksamaan liikaa maksettua rahaa takaisin. Onko sinulla sattuu samoin kuin mulle? ??

31

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaako

      mistä tiesit, että oli ottanut väärän hinnan kun ei ollut kuittia?

    • virheitä.sattuu

      Sellaisia tapauksia on sattunut, että kassalla on tuotteella kalliimpi hinta kuin hyllyn reunassa. Huomautuksen jälkeen kassa soittaa jonnekin ja hinta aina korjataan oikeaksi. Kannattaa tarkistaa hinnat kassakoneen näytöltä tai viimeistään kuitista heti kassan jälkeen eikä vasta kotona.

    • no.voi.voi

      Ja vielä kuititta tänne valittamaan.

    • tyhmyydestä.sakotetaan

      Jos on suuresta summasta kyse. Voihan sen selvittää kassan ja kaupan kanssa muutenkin.

      • kauppa.kuin.kauppa

        Niin. Ei kaupalla ole pääsääntöisesti tarvetta eikä varaa olla epäreilu ja huijata. Se vie asiakkaat muualle.


    • TuomoTti

      Ai mistäkö tiedän kun osaan laskea paljonko otokset maksaisivat ja muistan paljonko kassa veloitti pankkikorttia ei ole vielå dementtia iskenyt

    • ihan.paska.kauppa

      Ostin taannoin oivariinia tarjouksesta 3 pakettia 5 eurolla? No kassalle kun menin 3 paketin kanssa niin kassa tuumasi,,,,,nää on sioja rasioita, ja eivät ole tarjouksessa? Tarjous koski vain pienempiä rasioita!
      Mutta kuinka ollakkaan tarjouslappu oli isojen rasioiden kohdalla!
      Mainitsin asiasta kassalla, että lappu oli vika kohdassa? En viitsinyt lähteä vaihtamaan rasioita,, vaan maksoin normaalihinnat!
      Tästälähin ostan lidlistä normaalihinnalla,,ilman tarjousta rasian kerrallaan! Citymarket ei ole halpa kauppa vaikkka luuletteki? Esim. kahvi 3pkt 10e ei ole halpa tarjous, vaan ihan normihinta paketin kerralla ostaen!
      Laskekaapa,,,muualta saa halvemmalla!
      Citymarketissa on pakkomyyntiä,,,aina kaksi tarjoushinnalla!
      Nyt loppui minun kohdalta tarjouspelleilyt,,,ostan lidlistä!
      PS. S-Marketkin on halvempi!

    • Olvifani

      Tuo on kyllä osittain totta. Lieksan S-marketin hinnat olen huomannut olevan Lieksassa naapurikuntien hintoja halvemmat. Lidlistä saa todella hyvänmakuisia tuotteita edullisesti. Punainen kotimainen Iisalmen tölkkikin lienee edullisinta koko Suomen juomista. Pirkka oluen kanssa tulee melkein samasta hanasta. Silti on paljon halvempaa.

    • Karjalafani

      Vieläkös Karjalaa saa 82 senttiä S-marketista?

      • metri.kaksikymmentä

        Kyllä Karjalaa saa jo vähän yli metrinkin kerralla.


    • Lieksan_asukki

      Minä ja monet tuttavat eivät osta sittarista mitään sen takia koska se kauppa tappaa tehokkaasti pienet erikoisliikkeet. Ilmiö on ollut huolestuttavasti nähtävissä katukuvassa; erikoisliikkeet tyhjinä ja sittarin parkki aina täynnä. Sovitaanko yhdessä että pidetään Lieksa jatkossakin elinvoimaisena ja suositaan muutakin paikallista yritystoimintaa ja annetaan sittarin olla ruokakauppana johon se sopii. Siksi meillä käytetään vain sokkarin palveluja, on lisäksi selvästi halvempikin.

      • 1973jne

        Juurikin näin! Pienistä paikallisista erikoisliikkeistä saapi paljon parempaa palvelua & asiantuntemusta! Paikallisia erikoisliikkeitä suosimalla työllisyysvaikutus on suurempi ja raha jää pyörimään pidemmäksi aikaa Lieksaan. Se kasvattaa veropottia monessa portaassa, luo paikallisia työpaikkoja ja loppupelissä hyödyttää meitä jokaista monella muotoa, moninverroin. Kerrannaisvaikus kaikkeen on uskomattoman suuri. On todellista tyhmyyttä hankkia ostoksensa valtakunnallisilta tai kansainvälisiltä ketjuilta, verkkokaupoista puhumattakaan. Monissa kunnissa tämä on jo tajuttu ja sisäistetty, mutta onko se sitten liian vaikea paikka meille Lieksalaisille?


    • eihyvä

      Otan kassakuitin aina. Tarkistan joko kaupassa tai kotona. Useammin olen huomannut saman cittarin kohdalla. Tarjoukset normaali hintaisia. Menen kuitin kädessä neuvontaan. Selitän asian saan maksamani ylimääräisen hinnan takaisin. Ei hyvä joutuu odottamaan.

    • suklaatasuklaata

      Sama kävi minullekin eilen, isolla tarjous lappusta, että 5kpl 2 eurolla, no eihän ne sitten olleetkaan kun kuittia kotona katoin, no en jaksanu ajaa 30km tämän takia:/ Pitää näköjään heti kassalta poistuttua aina kehata arkistaa, kun ei voi luottaa, vai oliko sitten että jonkun eri värinen näistä tuotteista ei kuulunutkaan tuohon tarjoukseen ja siksi otti kaikista normaalihinnan.....pitäisi aina nämäkin muistaa katsoa, johtavat harhaan!

      • eivaarin

        Säilytä kuitti näytä kassalla kun menet seuraavan kerran. Korjaavat saat maksamasi ylimääräisen hinnan takaisin. Suosittelen ehdottomasti


    • Sokesko

      Citymarket ei ota väärän hinnan.

      Meinaatko että kassatätit kusettaa ja laittaa lisähintaa? Kassa lukee viivakoodin tuotteesta, kampanjatuotteista alet laskee kassajärjestelmä ja aletuotteet osaa naputella koneeseen se kassan täti.

      Ja kun asiakas haluaa tarkistaa ostamiensa tuotteiden hinnan, hän ottaa kuitin josta näkee mitä on ostettu ja paljonko ne maksoivat. Tyhjä valittaa väärin veloitetuista tavaroista pelkän loppusumman perusteella. Ota seuraavan kerran kuitti ostoksistasi ja katso mitä ostit ja millä hinnalla. Jos maksoit liikaa, kauppa hyvittää sen varmasti.

      Ja jos Citymarket ei kelpaa, onhan noita muitakin kauppoja, jokainen voi ihan vapaasti valita mistä ostoksensa suorittaa.

      • onko.rehtiä

        Kassakoneisiin pitää päivittää tajoukset reaaliajassa. Olen kuullut selityksen että ei ole hintaa muutettu kassaan. Asiakkaana tulee tunne että sitten vasta korjataan kun joku asiakas huomaa väärin veloitetun. Jää huono maku.


      • Keijo_ostaa
        onko.rehtiä kirjoitti:

        Kassakoneisiin pitää päivittää tajoukset reaaliajassa. Olen kuullut selityksen että ei ole hintaa muutettu kassaan. Asiakkaana tulee tunne että sitten vasta korjataan kun joku asiakas huomaa väärin veloitetun. Jää huono maku.

        No ainakin Citymarket Keljo Jyväskylässä on tapa mainostaa ja veloittaa toisin. Eikä ole omakohtainen kokemus pelkästään kun lähipiirissä on keskusteltu. Tarkkana kuitin kanssa jonka pyydän/saan joka paikassa ja tarkastan. Myös Minimani on kunnostautunut tässä. Vielä ei ole tapahtunut että olisin maksanut liian vähän. Ihme juttu....


    • hymytytötkö

      Peräseinän tympeät, ei vainiskaan.....

      • yrmeä.ilme.oltava

        Eivät kaupan työntekijät ole tulleet kauppaan hymyilemään eikä kikattelemaan, vaan töihin. Mikäpä kaupan työntekijää hymyilyttäisi?


      • RuuhtaEtehen
        yrmeä.ilme.oltava kirjoitti:

        Eivät kaupan työntekijät ole tulleet kauppaan hymyilemään eikä kikattelemaan, vaan töihin. Mikäpä kaupan työntekijää hymyilyttäisi?

        Pitää olla kohtelias ja tervehtiä jetkoja


    • pelkkää.hujausta

      Ihmisähän huijataan aina, kuten oli viikolla ehdessä juttua tuolta etelä-suomesta jossa bensan hinta oli mainoskyltissä eri mitä mittarissa! Kuitista vasta näkyi todellinen kalliimpi hinta,,,öljy yhtiö pahoitteli virhettä!
      Ei kuulu mitenkään lieksaan, mutta huijausta on kaikkialla!

    • kuningaskalastaja

      Onkos tullut ajateltua sellaista, että työkiiret ja valtava kassajärjestelmän ylläpito ei aina mene putkeen. Siis "huijaus" ei ole tahallista vaan tarkoituksetonta ja kaupankin kannalta harmillinen vahinko. Asiakas sitten vetää siitä herkästi herneen palkoineen nenäänsä. Vain muutaman sentin tähden.
      En minä mikään citymarketin puolestapuhuja tahdo olla, mutta usein ruikutetaan asian perimmäistä syytä ymmärtämättä.
      Itse suoritan pöivittäistavaraostoksia tasaisesti niin Cittarista Lidlistä kuin S-marketistakin.

      • kuningaskalastaja

        No voi hyvä sylvi taas. Pöivitelkää vaan te täydelliset, kun on näin hyvä pöivä, ja aurinkokin paistaa.


    • joskus.toisinkinpäin

      Aikapaljon on noita "tahattomia" virheitä kassoilla, ja ei välttämättä kassakone ole ajantasalla tarjousten kanssa? Mutta miksi se virhe sattuu aina niinpäin että asiakas häviää, ei koskaan ole se virhe niin että kauppa häviää!

      • melkein.rehellinen

        Sellaista virhettä asiakas ei "huomaa", jossa kassakuitin ilmoittama hinta on pienempi kuin hyllyn reunsassa oleva hinta. Kun ei huomata, ei myöskään valiteta. Jos huomataankin, niin mitäpä pienistä asioista mentäisiin turhaan valittamaan.


      • kuningaskalastaja
        melkein.rehellinen kirjoitti:

        Sellaista virhettä asiakas ei "huomaa", jossa kassakuitin ilmoittama hinta on pienempi kuin hyllyn reunsassa oleva hinta. Kun ei huomata, ei myöskään valiteta. Jos huomataankin, niin mitäpä pienistä asioista mentäisiin turhaan valittamaan.

        Tuosta tulikin mieleeni vitsi sanavalmiudesta.

        Eräälle työntekijälle työnantajan palkanlaskija maksoi kaksisataa euroa liikaa palkkaa. No, ajatteli työntekijä, olkoon.
        Seuraavan kuukauden palkka oli kuitenkin kaksisataa euroa pienempi, kuin olisi kuulunut.
        No, tästä työntekijä mennä suihki juoksujalkaa, tuohtuneena työnantajan pakeille.
        ”Miksi minun palkastani uupuu 200 € ?”: kysyi työntekijä.
        ”Miksi et sanonut yhtään mitään kun edellisen kuukauden palkassasi oli 200 € liikaa?”: kysyi työnantaja.
        ”No, kyllä minä yhden virheen vielä voin hyväksyä, mutta kahta en kyllä enää katso läpi sormien!”: vastasi työntekijä;)


    • yks.kiemura

      Aivan oma vika jos maksaa liika. Kaupan alalla pätee sääntö, että sopimus syntyy silloin kun kauppa tehdään. Usein kauppa voi myydä vahingossa tarjoustuotetta tarjousajan jälkeenkin menneellä tarjoushinnalla. Eipä siitä toki tule kukaan valittamaan.
      Turhaa pienisieluista puppua koko tämä valitus.
      Tuo em. hyvä vitsi on palkanmaksun suhteeen kyllä hieman eri asia. Toivottavasti työntekijä ymmärsi kuitenkin oikeamielisesti asemansa. Hyvä ja asiaan kuuluva oli tuo kuningaskalastajan vitsi.
      "Se nyt vaan on niin tyhmää maksaa liikaa" -slogan on aika tuttu varmaan monelle. Monesti on kuitenkin niin, että viisas maksaa enemmän omasta halustaan ollessaan tuote- ja palvelutietoinen.

    • lidliinmars

      ihan normaaliahan tuo cittarissa on, jatkuvasti on hinnat pain pe**että

      • pain.pain

        Veikkaan, että perhettä. Mikä on "pain"? Englannin kielessä se on kipu. Miten se johonkin kauppaan liittyy?


    • puolin.ja.toisin

      Ei senpuoleen, olen minäkin saanut kaupasta vikahinnalla tuotteita, enkä ole oikaissut kun olen jäänyt aina voitolle,,,että potut pottuina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1680
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1329
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1258
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1112
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1033
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      158
      1033
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      866
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe