Mitä mieltä olette Yölinnun uudesta biisistä mennyttä miestä? Mun mielestä se kuulostaa ihan mukavalta. Mielenkiinnolla odottelen heidän uutta levyä, johan sitä on muutama vuosi odoteltukin, kun on välissä tullut Simon soololevyä ja kokoelmalevyä, vihdoin UUTTA Yölintua.
Levyhän ilmestyy siis 11.2. JEE!!
Yölintu: mennyttä miestä
20
3044
Vastaukset
- poronen
on silloin mennyttä miestä=D
- fgkkk
teevee kakkosella torstaina kello 21.00..muistakaa kattoooooo
- tykännyt...
Kappale minkä minä olen kuullut radiosta on ollut En ole pyhimys niminen ja todella hyvä kappale! Tietääkö joku kenen tekemä tämä kyseinen kappale on?
Mutta mikä ja missä semmoisen laulun kuin mennyttä miestä oikein kuulee? Soittaako joku radiokanava sitä?
Kun en ole ikinä kuullut sitä ja tahtoisin kuulla!
Ja saanen korjata, levy ilmestyy 16.2 keskiviikkona. 11.2 on vaan ennakkojulkkarit Leppävirran Tulenliekissä.- Anneka
.. Ei kyllä poikkea paljon heidän muista biiseistään. Olin pettynyt kun kuulin, että se olikin niin samanlainen kuin muut. No, ehkäpä sekin tässä ajan mittaan muuttuu ihan hyväksi biisiksi, kun sitä tarpeeksi saa kuulla... :)
- lalli
kuinka monet levynjulkkarit niillä on,kun 13.2. uutta levyä julkistetaan myös Iskelmän risteilyllä.Ja se Mennyttä miestä biisi on ihan peestä,En ole pyhimys menettelee just ja just.
- Saapas
No se on mennyttä miestä silloin! Mitäs sitä haikailemaan! Heko... heko...! Tosiasiassa, jos tukkäät siitä vaan kuuntelemaan. Ei varmaankaan hassumpi kappale ja koko levy!
- Stefanus
Vähän kantsii Yölinnun poikien tarkistaa tempo lavoilla, jos haluavat säilyttää tanssiyleisön suosion. Mutta jos sillä ei oo merkitystä, niin antaa palaa, lisää pökköä vaan pesään. Yölintu soittaa todella kappaleet niin, että ei ne ainakaan tanssittavia ole!
aikanaan yölinnulla oli jokunen ihan kiva kappale, mut ihmettelen Simo silmun suosiota laulajana. - Olikoli
Stefanus kirjoitti:
Vähän kantsii Yölinnun poikien tarkistaa tempo lavoilla, jos haluavat säilyttää tanssiyleisön suosion. Mutta jos sillä ei oo merkitystä, niin antaa palaa, lisää pökköä vaan pesään. Yölintu soittaa todella kappaleet niin, että ei ne ainakaan tanssittavia ole!
aikanaan yölinnulla oli jokunen ihan kiva kappale, mut ihmettelen Simo silmun suosiota laulajana.Sä ootkin tanssin harrastaja joka osaa muutakin kuin vaan tikata - kuin ompelukone askelia peräkkäin. Pahimmillaan Yölinnun rytmissä ei kukaan pysynyt mukana, mutta yleisö sen kun vaan hurrasi.
- ariella
Niin, biisi on En ole pyhimys. Mennyttä miestä sai ensisoittonsa juuri vartti sitten iskelmällä. En ole pyhimys on ihan jees-biisi, tää uus on..ööö.. vähän sellanen huumoripläjäyksen kuulonen. Simo on loistava laulaja ja muutenkin aikamoinen hurmuri;)
- joo
Odotin kyllä parempaa uuden levyn nimikkokappaleesta. Pari kolme kertaa olen sen kuullu ja ei ole kyllä parhaimpaa yölintua. Siitä ei ainakaan tule uutta "sitä saa mitä tilaa", joka vielä vuosienkin jälkeen jaksaa sykähdyttää. Toivottavasti muut on parempia. Jospa Antti olis tehny jonkun kappaleen levylle, kuulin vähän sellaisia huhuja että entisiä Yölintulaisia olis ollut kirjoittelemassa biisejä..
- Minna
Ei oo kyllä erikoinen toi Mennyttä miestä-biisi. Ihmettelen, miksi siitä on tehty levyn nimikappale. Ei ole ihan sitä totuttua tasoa.
Olen kuullut, että bändin jäsenet olisivat uudella levyllä entistä enemmän osallistuneet kappaleiden säveltämiseen. Kuulemma levyllä on Antinkin tekemä kappale. Vai olisiko ihan useampi? Joka tapauksessa pitäisi olla paras Yölintu-levy pitkään aikaan. Saa nähdä, mutta pitää odotella vielä pari viikkoa, ennen kuin levy julkaistaan. Tuskin maltan odottaa.
- anu
Samaa tylsää renkutusta.Tuollaisia biisejä mahtuu tusinaan kolmetoista.Tykkään Simon äänestä ja joistain yksittäisistä biiseistä mutta tää musiikki on tylsää.
- Hessu
Tämä orkesteri on aikansa elänyt!!! Kappaleet ehkä liian samanlaisia! Kova sana oli silloin ennen, mutta tulossa uusia loistavia orkestereita pinnalle!
- eräs fani
Ensiksi ei todellakaan aikansa elänyt päinvastoin minusta orkesteri on saanut uutta virtaa, kun muutkin bändin jäsenistä on tehnyt kappaleita. Ja toiseksi Hessu oletkos koskaan nähnyt Yölintua livenä, jossain Tanssilavalla?
- Make
Tänään kuulin Iskelmäradion Yölinnun uuden levyn ennakkosoitossa kappaleen Mä putoan. Kaunis, rauhallinen kappale, erilainen kuin aiemmat. Onko joku muu jo kuullut kappaleen? Itse tykkäsin, vaikken mikään Yölintu-fani tunnusta olevanikaan. Sitä kai soitetaan tänään pitkin päivää Iskelmällä, kun se on päivän kappale.
- herbbu
Putoan ja olen kuullut tuon kappaleen. Lauantaina Ruusulinnan keikalla. Iski minuun todella, ihanan rauhallinen biisi.
Lisäksi Heiskarin Karin tekemä Satukirjan prinsessa oli erilaista lintua. Sekin rauhallisempi, ja aivan mahtava. Huumori meininkiä edusti Ei kai se oo niin vakavaa, Katajan käsialaa. Humoristista osittain myös Sulle vain. Karin ja Mikon tausta oli ihan mahtava ;).
Onkos kukaan huomannut Simon uutta haitaria? :D - herbbu
herbbu kirjoitti:
Putoan ja olen kuullut tuon kappaleen. Lauantaina Ruusulinnan keikalla. Iski minuun todella, ihanan rauhallinen biisi.
Lisäksi Heiskarin Karin tekemä Satukirjan prinsessa oli erilaista lintua. Sekin rauhallisempi, ja aivan mahtava. Huumori meininkiä edusti Ei kai se oo niin vakavaa, Katajan käsialaa. Humoristista osittain myös Sulle vain. Karin ja Mikon tausta oli ihan mahtava ;).
Onkos kukaan huomannut Simon uutta haitaria? :D..on siis Niemisen Esa. Joku sitä kyseli..
- jarse
yölinnun uusi levy mennytta miestä ei ilmesty kauppoihin 11.2 vaan 16.2 tämä on varma tieto
- Minna
Tällaisen infon löysin huomenna julkaistavasta levystä Warner Musicin sivuilta:
YÖLINTU – Mennyttä miestä
5050467-7145-2-6 / WEA Finland (650)
Simo Silmun soololevyn jälkeen Yölinnun laulusolisti palaa takaisin ruotuunsa ja suomen suosituin tanssiorkesteri on valmis julkaisemaan ”Mennyttä miestä” -albuminsa. ”En ole pyhimys”-single on otettu hienosti vastaan radioissa ja orkesteri valmistautuu taas perinteisen tammikuun keikkatauon jälkeen kiertämään suomen tanssilavat läpikotaisin. Albumi on yölinnun historiassa merkittävä siinä mielessä, että bändin jäsenet ovat kunnostaututeen toden teolla laulujen kirjoittajina ja tehneet albumille paljon omia kappaleita. ”Sä jäit mun uniin” on Markus Kuusijoensuun käsialaa, Kari Heiskari puolestaan on kirjoittanut levylle kaksi kappaletta, ”Satukirjan prinsessa” ja ”Uneton”. Simo Silmun käsialaa taas on kuplettimainen ”Se siitä saunan teosta” sekä ”Sulle vain”. Mahtuupa mukaan myös Yölinnun ex-basistin Antti Katajan kynästä irronnut tunnelmallinen ”Mä putoan”- kappale.- supo
Uusimman Yölinnun levyn omistajana esittelen tässä kipaleiden säveltäjät ja sanoittajat...
Itte tykkään erityisesti levyn viimeisestä kipaleesta: UNETON
En ole pyhimys
säv. E. Nieminen, san. R. Nordberg
Sä jäit mun uniin
säv. ja san. Markus Kuusijoensuu
Mennyttä miestä
säv. ja sov. E. Nieminen, san. S.Svärd
Satukirjan Prinsessa
Säv. Kari Heiskari, san ja sov. Heiskari ja Kuusijoensuu
Mä Putoan säv. ja sov. antti Kataja
san. Antti Kataja, Monja Kataja
Nopeat syövät hitaat
säv. sov. Esa Nieminen
san R. Nordberg
Ei kai se oo niin vakavaa
säv. san ja sov. Antti Kataja
Etkö nää
säv. san ja sov. Simo Silmu
Pehmeä sydän, kova pää
Säv. E Nieminen, san P. Laaksonen
Kuin Golfpallo kierrän reikää
säv. M. A. Numminen san Jarkko Laine, sov. Yölintu
Se siitä saunan teosta
säv. san. sov. Simo Silmu
Sulle vain
säv. san Simo Silmu, sov. S. Silmu ja E. Nieminen
Uneton
säv. san Kari Heiskari sov. S. Silmu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686