tulin juuri tallinnasta varkauteen kotiin. ostin kauniin naisen 2tunniksi käyttöön ja vein hänet hotellihuoneeseen. joimme puna viiniä ja söimme kuiva lihaa jotka olin ostanut. sitten katottiin tv:stä jotakin biljardia 30minsaa ja nainen ehdotti että haluanko minä että hän riisutuu?!?! sanoin että ei tarvitse nuin on hyvä, ja huora änkesi sitten syliini vaan ilman mitään lupaani. aluksi hieman ahdisti mutta naisen todella lämmin keho sai outoja tuntemuksia herkille aivoilleni. no rupesin sitten paijaamaan ja halimaan häntä, siirryimme sitten sänkyyn myös halimaan ja silitin hänen hiuksiansa kunnes hän sanoi että aika loppui. sitten hän suuteli minua poskelle ja sanoi että se oli parasta mitä hänelle oli koskaan tapahtunut. rohkeasti vain nyymit myös tallinnaan huoriin kyllä se kannattaa
seksiä sai halvalla
jarkko454
2
1010
Vastaukset
- PaljonkoMaksoit
Taisi olla hyvä tuntipalkka kyseisellä naisella.
- dorikseni
Minä kun tulen kotiin niin vedän naiseni jaloista esiin sängyn alta, tarvittaessa pumppaan ilmaa lisää jos on luttanat tissit, ei nalkuta ja halpa pitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837