tulin juuri tallinnasta varkauteen kotiin. ostin kauniin naisen 2tunniksi käyttöön ja vein hänet hotellihuoneeseen. joimme puna viiniä ja söimme kuiva lihaa jotka olin ostanut. sitten katottiin tv:stä jotakin biljardia 30minsaa ja nainen ehdotti että haluanko minä että hän riisutuu?!?! sanoin että ei tarvitse nuin on hyvä, ja huora änkesi sitten syliini vaan ilman mitään lupaani. aluksi hieman ahdisti mutta naisen todella lämmin keho sai outoja tuntemuksia herkille aivoilleni. no rupesin sitten paijaamaan ja halimaan häntä, siirryimme sitten sänkyyn myös halimaan ja silitin hänen hiuksiansa kunnes hän sanoi että aika loppui. sitten hän suuteli minua poskelle ja sanoi että se oli parasta mitä hänelle oli koskaan tapahtunut. rohkeasti vain nyymit myös tallinnaan huoriin kyllä se kannattaa
Vastaukset 2
- PaljonkoMaksoit
Taisi olla hyvä tuntipalkka kyseisellä naisella.
- dorikseni
Minä kun tulen kotiin niin vedän naiseni jaloista esiin sängyn alta, tarvittaessa pumppaan ilmaa lisää jos on luttanat tissit, ei nalkuta ja halpa pitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3971629Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä27910852 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk83918Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28895- 54822
- 40799
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75767- 59754
- 65746
- 59735