Tylsä lauantai

Kylmis_

Saunis ei päässyt saunailtaan, joten itsekään en jaksanut saunoa. Tässä nyt vain rennosti otetaan Nobelaneria ja jos jotain positiivista yritän keksiä, niin ainakaan huomenna ei ole kovin huono olo.

28

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1...........hoitsu

      Ensi vuonna tulonsiirtojen leikkaukset pakottavat sinut dokaamaan kiljua, mutta toki sisäelimesi voivat simahtaa ennen sitä.
      Ymmärrät varmaan, että aivosi ovat liuenneet ja vaurioituneet siten, että et ymmärrä ja koe selvästi arjen asioita ja elämää yleensä.
      Suppea kokemuspiiri ja kapea ajattelu, jotka ovat jatkuneet pitkään ovat tehneet sinusta sopivan laitosasukin ja sopivan potilaan lääkekokeiluille, jossa roolissa voisit auttaa yhteiskuntaa. Ensi askeleita voisi olla , että tunnustaisit olevasi Tissu ja homo.

      • Kylmis_

        Pariin pointiisi on nyt kyllä puututtava. Kokemuspiirini on kirjava ja en ole Tissu. Sehän on ex-luotsi palstalta vuosien takaa. Kun jatkuvasti satelee viestejä tyyliin: "Tissu on homo!", niin väkisilläkin syntyi teoria, että Tissu itse dissaa itseään palstalla.

        En väitä faktana ja olen pahoillani, jos tuo ei pidäkkään paikkaansa. Kuka tietää.


      • Eräs_teoria
        Kylmis_ kirjoitti:

        Pariin pointiisi on nyt kyllä puututtava. Kokemuspiirini on kirjava ja en ole Tissu. Sehän on ex-luotsi palstalta vuosien takaa. Kun jatkuvasti satelee viestejä tyyliin: "Tissu on homo!", niin väkisilläkin syntyi teoria, että Tissu itse dissaa itseään palstalla.

        En väitä faktana ja olen pahoillani, jos tuo ei pidäkkään paikkaansa. Kuka tietää.

        Ehkä Tissu on kuollut ja joku kirjoittelee hänen nimimerkilään.


      • Kylmis_
        Eräs_teoria kirjoitti:

        Ehkä Tissu on kuollut ja joku kirjoittelee hänen nimimerkilään.

        Nyt oli kyse siitä Tissun dissaajasta, jota epäilen itse Tissuksi. Jo 5-7 vuotta.
        https://www.youtube.com/watch?v=AWtCittJyr0


    • Kylmis__

      Olispa kaljaa...

    • Eikös nyt ole sunnuntai vai olenko erehtynyt,,, anyway varmaan jotain kertoo sekin etten huoli edes naiselta kakkoseen mutta mielenkiintoista että eräät toivovat minun olevan suklispoju,,, no ei siinä mitään haaveet eivät ole kielletty,,,
      Hyvin omituista olisi että dissaisin itseäni ja jos sitä joskus teen niin menen ihan vapaaehtoisesti lataamoon ja syön lääkkeet kiltisti,,, :)
      Mitäs tässä muuta no olen on-line Twitter, face, VK, insta and else ettei ihan tänne nyt jää aikaa olla,,, Esim. odotan kommenttia Stubidolta jos jätkä taas sanoo että "ei saa antaa pelolle valtaa" niin luultavasti miinoitan hänen säkärin,,,
      Olenko muuten sanonut että viruksen/haitan voi eräällä lailla valjastaa omaan käyttöön lähdekoodia muuttamalla ainakin C:llä,,,
      En kai särkenyt kenenkään kuplaa?

      • knpaossis

        Mielenkiintoisia nuo virushommat kaikenkaikkiaan.


    • Olisiko muuten niin että kukaan ei uskalla minulle osoittaa suoraan kysymystä nimittäin siltä vähän vaikuttaa,,, are you fucking scared? Vasta äsken muuten perustin eräänlaisen pelikanavan tubelle sielläkin voi kysyä jotain jos on rohkeutta, en minä pure päätä irti kuten muslimit että ihan rauhassa voi kysyä ja vastaan,,,
      Luusereille en vastaa mitään ja siihen teidän täytyy tottua ja tunnistatte itsenne juuri siitä jos en vastaa teille,,,

      • korson_kukkakeisari

        Tuu polttaa paukut niin rauhotut.


    • Juopottelitko koko yön?

    • SerminTakaa

      Tissu eli Kylmis kuvittelee , että kukaan ei tajua sontasepon ja mömmömaurin lapsellisia nimimerkkejä. Sikäli huvittavaa, että suljetulla sama Kylmis oli vapiseva haavan lehti ja kun pakeni sonnat housuissaan ei kukaan hoitaja huomannut edes tai välittänyt tehdä ilmoitusta. Halvimmaksi tulee , kun dokaa kotonaan.

    • sdssdsd

      Itse asiassa kylmis ei sauna-timpan videoilla vaikuta ollenkaan niin pahalta puliveivarilta kuin mitä palstalla annetaan ymmärtää. Ulkoasukin varsin huoliteltu. Kylmiksen omat videot on taas asia erikseen mutta niitä on tullut viime aikoina harvakseltaan ulos. Kysymys kuuluukin, onko kylmis muuttunut, onko kylmis oikeasti kylmis, onko kylmis oikeasti ollutkaan juoppo vai olemmeko joutuneet kusetuksen kohteeksi?
      Näitä pohdiskelen näin sunnuntai-illan ratoksi.

      • Kyllä se on ihan ok kundi,,,


      • Tissu.M1-kamaa

        Tissu on rakastunut Kylmikseen ja loukkaantui siksi verisesti, kun Kylmis totesi Tissun olevan kuin Caligula. Tissu yrittää herättää Kylmiksen mielenkiinnon lähettelemällä percekuvia, mutta ei tajua niillä olevan mitään vaikutusta, sillä Kylmis ei ole homo.


      • Näin_näkisin

        " kylmis ei sauna-timpan videoilla vaikuta ollenkaan niin pahalta puliveivarilta kuin mitä palstalla annetaan ymmärtää. "

        -tottakai se skarppaa, kun kylään kutsutaan.


    • Eikös ole muuten ihan hauska sunnuntai kaikki on samaa mieltä minun kanssa,,,

      • siint

        Vain jos tämä lisää julkisuuttani


    • Pitkämuisti

      Kylmis on myöntänyt poistetussa ketjussaan, että Tissun ja Kylmiksen välinen sotatila on vain viihdettä, jonka tarkoitus on tehdä pienestä palstasta mielenkiintoisempi. Oikeastihan nuo kaverukset tykkäävät toisistaan.

    • Eikös sekin ole hauskaa ettei kellään ole mitään chänssejä sanoa minulle yhtään mitään,,, :)
      Tietysti ne alkaa parkumaan ja vikisemään mutta myöhäistä se vähän on,,,

    • Pankinasiakkaat

      Mikäli olet sontaseppo tai mömmömauri tai muuten vaan ahdistunut tissutteleva lässyttäjä.
      Kannattaa muistaa, että on vain yksi keino raitistua, aivan itse omasta halusta.
      Ilman lääkkeitä, terapiaa ja vertaistukea voi raitistua ottamalla itseään niskasta kiinni ja tekemällä ryhtiliike elämässään.
      Myös taloudellinen asema ja terveys kohenee vuosien kuluessa. Lisäksi helpotat veronmaksajien taakkaa.
      Tällä tavoin raitistunut ei ole riippuvainen mistään , ei lääkkeistä , terapeuttista tai vertaistukiryhmistä, jotka jäävät jauhamaan ryyppäämistään loppuiäkseen kerhoihinsa.

      • AA_on_vitsi

        " vertaistukiryhmistä ..jäävät jauhamaan ryyppäämistään loppuiäkseen kerhoihinsa. "

        THIS.


    • Pankinasiakkaat

      Alkoholipalstalta poistuivat vuosia sitten järkevät kirjoittajat , koska palstan luotsi Tissu käyttäytyi vastuuttomasti kuin päihtynyt narkomaani ja kirjoitteli kalastelevansa tietoa kirjoittajista ja muista luotseista.
      Tissu on epävakaa, narsistisen huomionhakuisen persoonallisuuden omaava, jonka mielestä useimmat asiat, joita hän tekee ovat merkittäviä ja poikkeuksellisia. Hän uskoo tekevänsä elämänsä aikana merkittävän teon, josta hänet muistetaan, lisäksi hän pitää itseään keskivertoa älykkäämpänä ja empaattisena ihmisenä.
      Tosiasiassa hän on vaarallinen narsisti, joka saa täydellisen raivokohtauksen, jos asiat eivät mene, kuten hän haluaa tai muut eivät arvosta häntä tarpeeksi.
      Tästä syystä monet sivupersoonat, itkupotkuraivarit , YPn haukkuminen ja jatkuva kuviensa lähettäminen kuten myös itsemurhalla ja aseilla leikittely.

      • Jos olisinkin niin mitä sitte? Teidän vaan täytyy tottua,,, kun ei ole vaihtoehtoja,,,


      • EX-TISSU112 kirjoitti:

        Jos olisinkin niin mitä sitte? Teidän vaan täytyy tottua,,, kun ei ole vaihtoehtoja,,,

        Unohdin,,, sorry siitä,,, :)


      • lhkjkjk

        Palstalta poistui järkevät kirjoittelijat kylläkin jo silloin, kun Raitis-niminen oli seriffinä ja torppasi käytännössä kaiken keskustelun, joka liittyi muuhun kuin AA-kerhoon. Tästä kyrpiintyneenä osa ainakin rekisteröimättömistä siirtyi sontajuttuihin, rekisteröityneitä ei näkynyt enää lainkaan ja Raitiskin lopulta poistui. Tai ainakaan sen nimimerkkiä ei enää näkynyt.


      • Kylmis_
        lhkjkjk kirjoitti:

        Palstalta poistui järkevät kirjoittelijat kylläkin jo silloin, kun Raitis-niminen oli seriffinä ja torppasi käytännössä kaiken keskustelun, joka liittyi muuhun kuin AA-kerhoon. Tästä kyrpiintyneenä osa ainakin rekisteröimättömistä siirtyi sontajuttuihin, rekisteröityneitä ei näkynyt enää lainkaan ja Raitiskin lopulta poistui. Tai ainakaan sen nimimerkkiä ei enää näkynyt.

        Hei, muistan ajan. Sheriffeinä oli MakeLamp, Tåuni, Raitis ja Ex-Tissuttelija(Tissu). Silloin palstalla ei todellakaan sallittu mitään muuta, kuin raitistelua, topiceja tyyliin:

        3.6 Raittiina, eikä anneta ketjun katketa. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia.
        4.6 Raittiina, eikä anneta ketjun katketa. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia.
        5.6 Raittiina, eikä anneta ketjun katketa. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia.

        jne.

        Kun muutin tämän osion alkoholistien keskustelupalstaksi, sain valtavasti vihamiehiä Jeesus-kerholaisista, jotka tilanneet jopa ovihyökkäyksen meikäläiselle. Silloin ei edes ollut tuota suhteellisen uutta, Alkoholismi-palstaa.


      • vanhapalstailija

        Paska juttu koska nimenomaan tuolloin palstalla oli aivan helevetin hyviä keskusteluja viinanjuonnista ja sen erilaisista seurauksista, välillä huumorilla ja välillä vakavammin. Mutta nämä vatipää-seriffit ei sallineet mitään keskustelunavauksia palstan aiheesta eli alkoholin käytöstä. Jäi mulle ikuiseksi mysteeriksi, millä perusteella. No eihän se ihme ole, että meininki meni perseelleen lopulta. Sitten kai perustettiin Alkoholismi-osiokin mutta eipä auttanut.

        Taidan mennä iltasonnalle ja alan katsomaan Vares-elokuvaa. Kaljankin voisi korkata.


      • Kylmis_
        vanhapalstailija kirjoitti:

        Paska juttu koska nimenomaan tuolloin palstalla oli aivan helevetin hyviä keskusteluja viinanjuonnista ja sen erilaisista seurauksista, välillä huumorilla ja välillä vakavammin. Mutta nämä vatipää-seriffit ei sallineet mitään keskustelunavauksia palstan aiheesta eli alkoholin käytöstä. Jäi mulle ikuiseksi mysteeriksi, millä perusteella. No eihän se ihme ole, että meininki meni perseelleen lopulta. Sitten kai perustettiin Alkoholismi-osiokin mutta eipä auttanut.

        Taidan mennä iltasonnalle ja alan katsomaan Vares-elokuvaa. Kaljankin voisi korkata.

        Aivan. Se aiheutti katkeruutta käyttäjissä, joten en ihmettele sheriffien mielivallasta seurannutta protesti-häiriköintiä.

        Jätkä käy ILTA-paskalla? Aamullahan se parhaiten paskattaa. Onko muitakin alkoholisteja, jotka käyvät paskalla ennen nukkumaanpanoa? Ihme suolisto sulla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe