Jos Suomi olisi islamilainen?

Te, palstan islamilaiset ihmiset: tässä on kysymys teille.

Olisiko Suomi parempi maa islamilaisena? Millä tavoin?

9

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vcbnvcbhnjbcv

      Vastaus on helppo.. vai tiedätkö yhtäkään muslimimaata, jossa asiat olisivat hyvin?

      • Minä toivonkin vastauksia ihmisiltä, jotka ovat itse Islamilaisia. HEIDÄN sitä asiaa pitäisi pohtia.


      • gfyhujgfhj
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Minä toivonkin vastauksia ihmisiltä, jotka ovat itse Islamilaisia. HEIDÄN sitä asiaa pitäisi pohtia.

        Eivät raota syvintä sisintään meille vääräuskoisille, koskas silloin kun joskus joku maahanmuuttaja erehtyy niin tekemään, ilmenee kiusallisia aivopieruja homoista, länsimaalaistumisesta tai vaikkapa juutalaisista..


    • Islamilainen ihminen? Siis muslimi

    • ukko74

      Ilman islamia, nykyiset islamistiset valtiot saattaisivat hallita koko maailmaa. Niinpä totean islamin vai mikä se wc-paperi oli....?olevan välttämätön siellä missä sitä on...mutta se ei missään nimessä kuulu muualle maailmaan missä vesivessat ja paskapaperi on jo keksitty.

      • iuhiuhiuhi

        Miettikää kuinka paljon kulttuuria, kirjallisuutta, tiedettä, filosofiaa ja taidetta on jäänyt syntymättä islamin takia maailmassa.
        Se nykyistenkin muslimaiden hukattu potentiaali on kerrassaan valtava ja saa aina minut pudistamaan päätäni..


    • alfa123om22

      Toivon mukaan Mahdi tuo juutalaisille oikean Tooran, Kristityille oikean evankeliumin ja muslimeille oikean islamin. Mutta se on vaikeaa kun kristittyjenkin ja jokaisen muun uskonnon johtoporras on kaikissa olosuhteissa Koraanin mukaan jo valmiiksi islamissa.

      Miten voi kristitty rauhassa harjoittaa uskoaan kun heidän uskonsa johtajat ovatkin islamisteja.

      Mitä tulee moraaliin niin:

      Islam = heikon moraalin salliva, synti on ikään kuin sinetöity ja muistuu Jumalan mieleen vasta 100 vuoden kuluttua.
      Juutalaisuus = Midi eli keskinkertaisen moraalin salliva eli ei ole paljoa järkeä tuomita kovimman mukaan. Eli kääntymys jumalattomuudesta sallitaan, mutta kääntymystä vanhurskaudesta pahuuteen ei sallita.
      Kristinusko = Korkean moraalin vaatimus. Ei sallita yhtäkään moraalitonta tekoa. Ankara synnintunto ja ristille menemisen pakko, jos epäonnistuu.

      Kun kristittyjen johto on heikon moraalin sallivaa ja varsinaiset kristityt joko midimoraalisia tai korkeamoraalisia niin syntyy aikamoinen kitka ja ristiriita ja harhainen illuusio.

      Tuossa on vaikea tehtävä mikäli Mahdi todella onnistuu ratkaisemaan pattitilanteen niin hänen viisautensa on silloin terävä ja kunnioitusta herättävä.

      • Pitkämuistinen

        alfalle!
        Kyllä olet melkoinen satutäti- tai setä !!!
        Koraanisi valheet ovat tarttuneet sinuun!!!


    • ttkkl

      Jumala tarjoaa autuutta uskon kautta Jeesukseen ja muuta et tarvitsekkaan!

      Jeesus torjui kiusaajan Jumalan Sanalla!
      Myös Uusi Testamnetti on Jumalan Sanaa!
      "13 Ja sentähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten
      sanana, vaan, niinkuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte." 1Tessalonikalaiskirje 2.luku


      Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!

      Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä bain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
      Tuo löytyy sen ajan vastustavista kirjoituksista, Foesterin kirjoista!
      Hitler oli yksi antikristus!
      Katoliiset ahdistivat areolaisuutta niin paljon, että se siirtyi Espanian ja Pohjos-Afrikan kautta Palestiinaan ja Arabian niemimaalle 500 luvulla ja sieltä nousi tuo Muhamed, joka samalla opilla alkoi levittää oppiaan, joka oliYleisissä Kirkolliskokoiksissa tuomittu Kirkon alkuajoilla!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus torjui kiusaajan Jumaalan Sanoila!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
      Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
      Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
      Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!
      "Jumala käskee kaikkia ihmisä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"
      Edellinen Apostoluen teoista jA 1.Johaneksen kitJe 1-luku kirkstettu tetsti

      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
      Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
      Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
      Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!

      "Jumala loi kaiken Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!Jeesus pelastaa!
      Raamattu, Galattaiskirje 1. luku
      "Apostoli toivottaa Galatian seurakunnille Jumalan armoa ja rauhaa 1 – 5, ihmettelee heidän pikaista luopumistaan Kristuksen evankeliumista, sanoo sen vääristelijäin olevan kirouksen alaisia 6 – 10 ja osoittaa, ettei hän ole saanut saarnaamaansa evankeliumia ihmisiltä, vaan Jeesuksen Kristuksen hänelle antaman ilmestyksen kautta 11 – 24.

      1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
      10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

      Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat yhtäpitäviä eli niissä ei ole paljoa poikkeavuuksia ja nekään ei ole missään opillisesti tärkeissä paikoissa. Eli Uuden Testamentin suomennoksia voi pitää hyvin luotettavina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe