Näköjään myös mk 2:n takaluukku on herkkä ruostumaan.
Eikä tästä mene kauan, kun mk 3:t tulevat kukkaan.
Nyt alkavat Focus mk 2:t ruostua...
3
185
Vastaukset
- jbad
KIITÄ VALTIOTA TEIDEN SUOLAUKSESTA SIITÄ SE JOHTUU
- duratecin
Onhan se jo aikakin alkaa ruostua, onhan mk2 jo kohta 10vuotiaita. Tosin omassa ei vielä löydy -08 ja vasta 260tkm ajettuna 1.6bensalla. Ehkä sillä vahauksella ja muutenkin puhtaanapidolla on merkitystä (viikottain pestävä ja pari kertaa kesässä vahattava, kun hiekkapölly tekee pahaa).
- 23err4
Mulla ei oo yhtään ruostunut 2006 fokkeri. No ruiskutan kerran kaksi vuodessa öljyä sinne takaluukun sisälle alaosaan.
Oon tehnyt pienet reiät takaluukkuun, jossa kumitulpat päällä. Tulpat pois ja sumuna öljyä sinne.
Osa valluu tietty oven alareunan reiistä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851