Minkälainen paikka on uusi AUTOLEHTONEN.
Kuullut huhuja ettei minkään laista koulutusta kenelläkään työn tekijällä alalta
Uusi autokorjaamo
39
6533
Vastaukset
- Latelaannytladamme
Hyvä ku uusia TAIVELAN vikaamoita.
- NISSEN
Sama mies perusti hitsaus alan yrityksen eikä itse edes osaa hitsata. No kaikkihan sen lopputuloksen tietää..
Kaverit kävi saumoja hitsaamassa ja tulivat kusetetuiksi. Taisi palaa monta kaveri suhdetta samalla - Olikolepikossa
Korjataanko vai lisätäänkö vauhtia.
- NISSEN
Aivan sama kumpaa tekee korjaa tai lisää vauhtia. Minkäänlaista koulutusta ei ole kumpaankaan. Ei edes öljyn vaihto onnistu
- Yhdyssanat
Ketjun aloittajalla ei ainakaan ole minkäänlaista koulutusta, kirjoitusasusta päätellen.
- pärnäsenkorjaamo
Kuinka se liittyy autokorjaamon asentajien koulutukseen? Kaltaisesi pilkunnussijat voisivat mennä vaikka Irakiin.
- Taunoäkämä
Miksi nimen omaan Irakiin?
- iraksitäjatätäläpimätä
Taunoäkämä kirjoitti:
Sää oot ihan irak. Mee ny jo irakiin..
eikö suvakki ole perillä maailmanmenosta ja uusista hokemista? Säähän oon ihan irakista. :D:D - iraksitäjatätäläpimätä
Taunoäkämä kirjoitti:
Sää oot ihan irak. Mee ny jo irakiin..
eikö suvakki ole perillä maailmanmenosta ja uusista hokemista? Säähän oon ihan irakista. :D:D
- Ehtiihänmyöhenmin
Kovasti oli autoja pihassa päivällä,en mennyt tyrkylle vaikka vikaa olis tarvinnut vähän tutkia.
- Inssileimaa
En minä huomannut siinä omistajien autoja enempää
- Villlejus
Hoituuko kaikki remontit korjaamolla.
- poiketaankukeritää
Onko nelipyöräsuuntauslaitteet ja pystyvätkö perän rasvaamaan,jos siihen on tarvetta?
- poljetaankunkeretään
ainahan multialaisilta tämä perän rasvaaminen on onnistunut ;)
- Halal
Olisko halla-aholaisia, tyyliin uhoo muttei pysty toteuttaan?
- Hohhoijakkaa
Multialaisilla ei näköjään oo vieläkään elämää, kun täytyy toisten parisuhteetkin ruotia täällä. Keskittykää omiinne jos semmoset teillä on, ettei käy joku kaveri vähän rasvaamassa akkojenne periä sillä aikaa kun roikutte täällä.
- NISSEN
Mitään parisuhteita ei ole ruodittu täällä. Todettu vaan et perän rasvaus onnistuu
- Missäkö
Missä semmoinen AUTOLEHTONEN sijaitsee?
- Turtlesss
Miilutiellä.. Ja Puolukkamäessä Kukontielläkin toimintaa.
- Kyrpiintyny
Varmasti tune autoa parempi ei taida koulutusta olla niilläkään työn laadusta päätellen
- TyytyväinenAsiakas
EIpä ole niiden työnlaadusta ja palvelusta ollut koskaan moittimista!
Ja turha on esittää tuollaisia perättömiä väitteitä, sillä jos yhtään olet OIKEASTI asioista perillä, niin varmasti tiedät, että Heillä on koulutusta ja taustaa vaikka kuinka paljon!
Autolehtoseen en voi ottaa kantaa, koska en siellä ole koskaan käynyt ja siten en tiedä tapauksesta sen enempää! - Jiba
TyytyväinenAsiakas kirjoitti:
EIpä ole niiden työnlaadusta ja palvelusta ollut koskaan moittimista!
Ja turha on esittää tuollaisia perättömiä väitteitä, sillä jos yhtään olet OIKEASTI asioista perillä, niin varmasti tiedät, että Heillä on koulutusta ja taustaa vaikka kuinka paljon!
Autolehtoseen en voi ottaa kantaa, koska en siellä ole koskaan käynyt ja siten en tiedä tapauksesta sen enempää!Harva osaa samassa lauseessa kieltää ja myöntää, kuten em. Kirjoittaja
- YmmärräLukemasi
Jiba kirjoitti:
Harva osaa samassa lauseessa kieltää ja myöntää, kuten em. Kirjoittaja
Ota vähemmän sitä kaljaa, niin huomaat että edellinen kirjoittaja on kommentoinut tuohon kyrpiintyneen kommenttiin ja ilmeisesti sillä lisännyt tuon viimeisen lauseen, koska ketju kertoo vihan eri korjaamosta......
- jouniHal
Itse oppineita lehden mukaan. Joten ammattilaisia tuntuvat olevan
- Anonyymi
Ihan paskaa laskuttavat tekemättömiä töitä.
- Anonyymi
Hyvää työtä ja palvelua siellä on. Asiakkaitakin on paljon, joka varmaankin kertoo eniten asiasta. Olen vuosia jo käynyt, koska saan asiallista mutta ystävällistä ja ihan kohtuu hintaista palvelua. Sinne on helppo ja sopivan rentoa mennä uuden tai vanhan auton kanssa.
- Anonyymi
Jokaisella saa olla oma mielipide, ja autot ovat toki mutkikkaita korjata, paljon on osia ja kaikkea, mutta olen ollut tyytyväinen palveluun monta kertaa jo, eli suosittelen kuitenkin paikkaa. hinta on ok, ja palvelu on hyvää.
- Anonyymi
Kävin männä viikolla katsastamassa peräkärryn (semmoinen vähän isompi ja kaksi akselinen) mutta hylsyhän sieltä tuli. Sitä en ihmettele koska jarrut liian vähäisen käytön vuoksi molemmilla akseleilla olivat kesälomalla. Vein kärryn Autokorjaamo Lehtoselle ja siellä asian kuultuaan lupasivat asian hoituvan. Kun hain kärryn muutaman päivän kuluttua pois, niin ilmeni , että se oli katsastettu ja jarrut ovat kunnossa. Kustannukset olivat varsin kohtuulliset eikä yhtään kivistänyt laskun maksussa. Vaikka tämä korjaus ei vaatinutkaan mitään tekniikan ihmesuoritusta, niin suoritus oli asiallinen ja nopea sekä palvelu vastasi täysin odotuksiani. En voi muuta kuin suositella.
- Anonyymi
Joku Lehtonen oli näissä Multian harraste-drifting kisoissa taannoin kartanlukijana. Ei päättynyt hyvin se homma.
- Anonyymi
Minä perustan ensi viikolla kunnon korjaamon,tervetuloa.ja sauma pitää.on yrittäjyyttä takana 35v.ja veljeni hullu Jaska oli myös hitsari .ja minulta saa myös 20mg kontteja.ja pyllyä.
- Anonyymi
Minusta saat vakioasiakkaan.jos pylly kestää.ja voin mä niitä kontejakin...........
- Anonyymi
No,hieno homma.kun heti yrittäjyyttä kannateen.jätetään hitsaamiset myöhempään.hitsaamme vain nahkapuikolla kontti päissään.
- Anonyymi
Oo jee .olisko nopeitakin.en ole hintti,mutta kaikki uusi on kiinnostavaa.minulla on hopeinen sraisleri ja on laitettavaa.esim.hanskalokero ei mene kiinni.mun bensot leviää pitkin ja poikin.ja bensiini tankki vuotaa.ei aina jaksa hakea juoksubensaa.jos nuo saisin kuntoon.
- Anonyymi
Rakastan sinua jo etukäteen
- Anonyymi
Auto Lehtonen on erittäin hyvä korjaamo!! Hommat tehdään hyvin ja kohtuu hintainen. Itsellä useampi auto ja olen käyttänyt heillä jo vuosia huolloissa ja korjattavana. Suosittelen!!!
- Anonyymi
Mahtaakohan oikeasti olla koulutettuja työhön. Piha näyttää sotkuselta ja enemmän romikselta kuin korjaamotoiminnalta. Vanhoja romuatoja nurkissa täynnä tarroja kuin oltaisiin vielä 80-90 luvulla.
- Anonyymi
Pojat ennakoi tulevaa ja on varautunut! Nämä vanhat pelit toimii vielä atomi ajan pomminkin jälkeen
toisin kuin nämä windous vetoiset kulkineet
- Anonyymi
sinun silmääsi romu mutta varaosa toiselle. Kyllä romua pitää olla. sitä tarvitaan.
- Anonyymi
Hyvä paja on, kaverin auto tuli kuntoon kun oli hankala sähköpuolen vika. Toiselle kaverille vaihtoivat jousen, siitä on jo vuosia aikaa ja hyvin on auto pelannut mitä olen lainaillut ajoihini.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915