Uusi autokorjaamo

Timppa-t

Minkälainen paikka on uusi AUTOLEHTONEN.
Kuullut huhuja ettei minkään laista koulutusta kenelläkään työn tekijällä alalta

38

5912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latelaannytladamme

      Hyvä ku uusia TAIVELAN vikaamoita.

    • NISSEN

      Sama mies perusti hitsaus alan yrityksen eikä itse edes osaa hitsata. No kaikkihan sen lopputuloksen tietää..
      Kaverit kävi saumoja hitsaamassa ja tulivat kusetetuiksi. Taisi palaa monta kaveri suhdetta samalla

    • Olikolepikossa

      Korjataanko vai lisätäänkö vauhtia.

    • NISSEN

      Aivan sama kumpaa tekee korjaa tai lisää vauhtia. Minkäänlaista koulutusta ei ole kumpaankaan. Ei edes öljyn vaihto onnistu

    • Yhdyssanat

      Ketjun aloittajalla ei ainakaan ole minkäänlaista koulutusta, kirjoitusasusta päätellen.

      • pärnäsenkorjaamo

        Kuinka se liittyy autokorjaamon asentajien koulutukseen? Kaltaisesi pilkunnussijat voisivat mennä vaikka Irakiin.


      • Taunoäkämä

        Miksi nimen omaan Irakiin?


      • iraksitäjatätäläpimätä
        Taunoäkämä kirjoitti:

        Miksi nimen omaan Irakiin?

        Sää oot ihan irak. Mee ny jo irakiin..

        eikö suvakki ole perillä maailmanmenosta ja uusista hokemista? Säähän oon ihan irakista. :D:D


      • iraksitäjatätäläpimätä
        Taunoäkämä kirjoitti:

        Miksi nimen omaan Irakiin?

        Sää oot ihan irak. Mee ny jo irakiin..

        eikö suvakki ole perillä maailmanmenosta ja uusista hokemista? Säähän oon ihan irakista. :D:D


    • Ehtiihänmyöhenmin

      Kovasti oli autoja pihassa päivällä,en mennyt tyrkylle vaikka vikaa olis tarvinnut vähän tutkia.

    • Inssileimaa

      En minä huomannut siinä omistajien autoja enempää

    • Villlejus

      Hoituuko kaikki remontit korjaamolla.

      • poiketaankukeritää

        Onko nelipyöräsuuntauslaitteet ja pystyvätkö perän rasvaamaan,jos siihen on tarvetta?


      • poljetaankunkeretään

        ainahan multialaisilta tämä perän rasvaaminen on onnistunut ;)


    • Halal

      Olisko halla-aholaisia, tyyliin uhoo muttei pysty toteuttaan?

    • Hohhoijakkaa

      Multialaisilla ei näköjään oo vieläkään elämää, kun täytyy toisten parisuhteetkin ruotia täällä. Keskittykää omiinne jos semmoset teillä on, ettei käy joku kaveri vähän rasvaamassa akkojenne periä sillä aikaa kun roikutte täällä.

    • NISSEN

      Mitään parisuhteita ei ole ruodittu täällä. Todettu vaan et perän rasvaus onnistuu

    • Missäkö

      Missä semmoinen AUTOLEHTONEN sijaitsee?

    • Turtlesss

      Miilutiellä.. Ja Puolukkamäessä Kukontielläkin toimintaa.

    • Kyrpiintyny

      Varmasti tune autoa parempi ei taida koulutusta olla niilläkään työn laadusta päätellen

      • TyytyväinenAsiakas

        EIpä ole niiden työnlaadusta ja palvelusta ollut koskaan moittimista!
        Ja turha on esittää tuollaisia perättömiä väitteitä, sillä jos yhtään olet OIKEASTI asioista perillä, niin varmasti tiedät, että Heillä on koulutusta ja taustaa vaikka kuinka paljon!
        Autolehtoseen en voi ottaa kantaa, koska en siellä ole koskaan käynyt ja siten en tiedä tapauksesta sen enempää!


      • Jiba
        TyytyväinenAsiakas kirjoitti:

        EIpä ole niiden työnlaadusta ja palvelusta ollut koskaan moittimista!
        Ja turha on esittää tuollaisia perättömiä väitteitä, sillä jos yhtään olet OIKEASTI asioista perillä, niin varmasti tiedät, että Heillä on koulutusta ja taustaa vaikka kuinka paljon!
        Autolehtoseen en voi ottaa kantaa, koska en siellä ole koskaan käynyt ja siten en tiedä tapauksesta sen enempää!

        Harva osaa samassa lauseessa kieltää ja myöntää, kuten em. Kirjoittaja


      • YmmärräLukemasi
        Jiba kirjoitti:

        Harva osaa samassa lauseessa kieltää ja myöntää, kuten em. Kirjoittaja

        Ota vähemmän sitä kaljaa, niin huomaat että edellinen kirjoittaja on kommentoinut tuohon kyrpiintyneen kommenttiin ja ilmeisesti sillä lisännyt tuon viimeisen lauseen, koska ketju kertoo vihan eri korjaamosta......


    • jouniHal

      Itse oppineita lehden mukaan. Joten ammattilaisia tuntuvat olevan

    • Anonyymi

      Ihan paskaa laskuttavat tekemättömiä töitä.

    • Anonyymi

      Hyvää työtä ja palvelua siellä on. Asiakkaitakin on paljon, joka varmaankin kertoo eniten asiasta. Olen vuosia jo käynyt, koska saan asiallista mutta ystävällistä ja ihan kohtuu hintaista palvelua. Sinne on helppo ja sopivan rentoa mennä uuden tai vanhan auton kanssa.

    • Anonyymi

      Jokaisella saa olla oma mielipide, ja autot ovat toki mutkikkaita korjata, paljon on osia ja kaikkea, mutta olen ollut tyytyväinen palveluun monta kertaa jo, eli suosittelen kuitenkin paikkaa. hinta on ok, ja palvelu on hyvää.

    • Anonyymi

      Kävin männä viikolla katsastamassa peräkärryn (semmoinen vähän isompi ja kaksi akselinen) mutta hylsyhän sieltä tuli. Sitä en ihmettele koska jarrut liian vähäisen käytön vuoksi molemmilla akseleilla olivat kesälomalla. Vein kärryn Autokorjaamo Lehtoselle ja siellä asian kuultuaan lupasivat asian hoituvan. Kun hain kärryn muutaman päivän kuluttua pois, niin ilmeni , että se oli katsastettu ja jarrut ovat kunnossa. Kustannukset olivat varsin kohtuulliset eikä yhtään kivistänyt laskun maksussa. Vaikka tämä korjaus ei vaatinutkaan mitään tekniikan ihmesuoritusta, niin suoritus oli asiallinen ja nopea sekä palvelu vastasi täysin odotuksiani. En voi muuta kuin suositella.

    • Anonyymi

      Joku Lehtonen oli näissä Multian harraste-drifting kisoissa taannoin kartanlukijana. Ei päättynyt hyvin se homma.

    • Anonyymi

      Minä perustan ensi viikolla kunnon korjaamon,tervetuloa.ja sauma pitää.on yrittäjyyttä takana 35v.ja veljeni hullu Jaska oli myös hitsari .ja minulta saa myös 20mg kontteja.ja pyllyä.

    • Anonyymi

      Minusta saat vakioasiakkaan.jos pylly kestää.ja voin mä niitä kontejakin...........

    • Anonyymi

      No,hieno homma.kun heti yrittäjyyttä kannateen.jätetään hitsaamiset myöhempään.hitsaamme vain nahkapuikolla kontti päissään.

    • Anonyymi

      Oo jee .olisko nopeitakin.en ole hintti,mutta kaikki uusi on kiinnostavaa.minulla on hopeinen sraisleri ja on laitettavaa.esim.hanskalokero ei mene kiinni.mun bensot leviää pitkin ja poikin.ja bensiini tankki vuotaa.ei aina jaksa hakea juoksubensaa.jos nuo saisin kuntoon.

    • Anonyymi

      Rakastan sinua jo etukäteen

    • Anonyymi

      Auto Lehtonen on erittäin hyvä korjaamo!! Hommat tehdään hyvin ja kohtuu hintainen. Itsellä useampi auto ja olen käyttänyt heillä jo vuosia huolloissa ja korjattavana. Suosittelen!!!

    • Anonyymi

      Mahtaakohan oikeasti olla koulutettuja työhön. Piha näyttää sotkuselta ja enemmän romikselta kuin korjaamotoiminnalta. Vanhoja romuatoja nurkissa täynnä tarroja kuin oltaisiin vielä 80-90 luvulla.

    • Anonyymi

      sinun silmääsi romu mutta varaosa toiselle. Kyllä romua pitää olla. sitä tarvitaan.

    • Anonyymi

      Hyvä paja on, kaverin auto tuli kuntoon kun oli hankala sähköpuolen vika. Toiselle kaverille vaihtoivat jousen, siitä on jo vuosia aikaa ja hyvin on auto pelannut mitä olen lainaillut ajoihini.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe