niinpä niin... joku kokenut opel kuski voisi vähän valaista mua kertomalla astran tyyppivikoja...elikkä ajattelin ostaa opel astra 1.8 sport vm.2002...onko huono ostos?
Opel Astran tyyppiviat?
9
8461
Vastaukset
- Diesel
Itselläni on Astran farkku diesel Di ja nyt on mittarissa 165 tkm."Tyyppivioiksi" voisi kai mainita rikkoutuneen ilmamäärämittarin ja turbon magneettiventtilin korjauskustannukset noin 2,5 tuhatta markkaa.Öljynkulutus vaihtovälillä on pyörinyt litran paikkeilla, mielestäni kilometrien myötä se on laskenut.Olen kuitenkin autooni tyytyväinen,auto on hyvä ja turvallinen ajaa ja tarjoaa hintaansa nähden paljon ominaisuuksia ja nykydieseliksi erinomaiset talviominaisuudet.
- Pete
Tuossa ei pitäisi enää tyyppivikoja olla. Takajarruissa (levyt) oli ennen ongelmia, uusissa sekin on korjattu. Penkit saattavat ruveta narisemaan vanhemmiten, mutta siitäkin selvinne vaseliinilla (=
Hyvä peli sopivaan hintaan! - opelisti
Hyvä ostos.
Mulla on mittarissa 45 000 km ja ainoa mikä
on reistaillut alussa oli valorele.
Meni takuuvaihtoon.
Ei muuta ongelmia.
suosittelen.
Ps. Mulla on kyllä 1.6 litrainen, mutta tuskin siinä
1.8 litraisessa sen enempää ongelmia on. - kmkk
Hei, mitä tietoja/kokemuksia on Vm 1992-1996 mallisista Astroista?
Ovatko joiltain osin ruosteherkkiä?
Entä moottori? 8 vent. vai joko silloin oli 16v.?
Tietääkö kukaan sen tyypin automaattilaatikosta? Mikä se on merkiltään ja onko "susi" ?- Karvainen Opeli
Jep ns. F mallin Astra on herkkä ruostumaan, 8 venttilinen on varmempi ja vaikka nokkahihna katkeais, niin uusi hihna ja matka jatkuu, 16 venttiilisessä menee yläkerta solmuun, kun venttiilit kohtaa männät, 8v ns. vappasti pyörivä, ei osu venat mäntiin, mutta osta mielummin G mallin 1998 -2001 Astra 8 venasella konella niin on hyvä ostos, kori on kokonaan galvanoitu, eli ei niin ruosteherkkä.
- diyman
joo, samaa mieltä kuin Karvainen Opeli. Itelläni G-Astra 1,6 8v koneella. Moottori pelaa hyvin. Meni vielä 430kkm jälkeen pakok,testeistä läpi, ja ilman öljynlisäyksiä menee vaihtovälin 10000...15000km. Moottorille ei ole tehty muuta, kuin vaihdettu öljyjä ja jakopäänremmejä&vespumppuja & alkuperäinen kytkinlevy l, sekin on vielä vaihtamatta.
Muuten vikoja on niinkuin muissakin ton ikäsissä ja yhtä paljon ajetuissa l. niitä tulee ja menee. Perustekniikka ainakin tässä toiminut ihan hyvin ja mitä on hajonnut, niin olis ehkä voinut paremmalla ylläpidolla välttää. - teukka6
tietäisikö kukaan mistä johtuu, kierrokset nousee tappiin heti kun käynnistää ilmeni aivan yllättäen kesken ajon? astra 1,6 16v ecotec 1996
- Anonyymi
Kaasu viettänyt kiinni
- Anonyymi
Johtuu siitä notta on ecotec. Osanottoni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875