Valmennuskeskus kaveriale / frendiale /kimppa-ale

sfsgd

Hei!
Onko kukaan ilmoittautumassa nyt kesä-heinäkuussa Valmennuskeskuksen valmennuskurssille?
Kerätään 2-4 henkilön porukka niin jokainen hyötyy 5-15 % hinnassa :).
Ei ole väliä, minkä alan tai paikkakunnan kurssille olet menossa.
Huudelkaa tähän viestiketjuun...

31

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska17

      Mä oon mahdollisesti ilmottautumassa. Kiinnostas kans tää kaverialennus.

      • sfsgd

        Hienoa Reiska! Odotellaan vielä muita.. itse aion ilmoittautua viimeistään heinäkuun puolivälissä.


    • Kalkuta

      Mukana myös

    • Tkamomilla

      Mä ilmoittautumassa Valmennuskeskukselle myös! Heinäkuussa ajattelin kans.

      • kalkuta

        4 ryhmä alkais olla kasassa. Minä voisin ilmoittautua jo kesäkuussa.


      • Jes! Mitä aikasemmin, sen parempi mullekin kyllä.


    • sfsgd

      Moi!
      Hienoa kun saatiin näin nopeasti porukka kasaan. Laittakaa mulle viestiä osoitteeseen [email protected] niin päästään sopimaan ilmoittautumisesta.

    • Myöhässä

      Hei,
      Onks Mä hirveästi myöhässä jos ilmoittaudun porukkaan nyt? Kiinnostaisi kovasti saada toi 15% ale :)

    • UKJ

      Muakin kinnostais toi Valmennuskeskuksen kaverialennus, jos vielä muitakin löytyis joita kiinnostais?

      • sfsgd

        ilmoittautuminen tämän viikon perjantaina. Lähetä pikaisesti sähköpostia tuohon aiempana ilmoitettuun osoitteeseen.


      • Hibhyvbb

        Ehditkö mukaan edelliseen vai perustettaisiinko toinen neljän hengen ryhmä?


    • 3kertatodensanoo

      Itsekin ajoin noille kursseille, kunhan saan tämän vuoden tulokset. Ilmoittaudun ennen heinäkuun loppua.

      • 3kertatodensanoo

        Aijon* mitä kurssia suosittelisitte?


      • sfsgd

        Haetko lääkikseen?
        Itse olen työelämässä ja ilmoittaudun lääkiksen kotikurssille. Mulla tavoitteena eläinlääkis :)


      • sfsgd

        Ja siis en ole aiemmin ollut valmennuskurssilla.


    • Edmonton

      Saataisiinko tästä vielä toinen neljän hengen ryhmä aikaan? Itekin ilmottautumassa

      • AlinaTampere

        Moi, onks sulla jo ryhmää?


    • sfsgd

      Tosiaan saatiin tämän viestiketjun kautta jo yksi porukka kasaan ja olemme jo ilmoittautuneet. Tuohon [email protected] ei kannata enää lähettää postia, kerätkää uusi ryhmä kasaan :)

    • AlinaTampere

      Mäkin oon etsimässä alennuskavereita! Laitakaa viesti tänne tai spostille [email protected]
      Liityn teihin mielelläni ;)

    • Hmmhmhhm

      Onko ketää ilmottautumassa nyt syyskuussa? :)

      • Hammaslääkäriksi

        Moi!

        Meillä on kasassa kolmen hengen porukka ja me etsitään vielä neljättä mukaan! :) Me aiotaan ilmoittautua kursseille mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8.9. Mikäli kiinnostaa, laita mulle pikimmiten viestiä osoitteeseen [email protected]


      • Hammaslääkäriksi
        Hammaslääkäriksi kirjoitti:

        Moi!

        Meillä on kasassa kolmen hengen porukka ja me etsitään vielä neljättä mukaan! :) Me aiotaan ilmoittautua kursseille mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8.9. Mikäli kiinnostaa, laita mulle pikimmiten viestiä osoitteeseen [email protected]

        Porukkamme on nyt koossa, emmekä ota enää uusia ilmoittautumisia vastaan! Kiitos! :)


    • Yksuupuu

      Moro. Yks kaveri uupuis neljãn kaverin poppoosta. Jos oot hakemassa valmennuskeskuksen kurssille ni lãhe mukkaan kaveri poppooseen

      • Yksuupuu

      • Keskfldsflsl

        Laitoin postia


    • frendiale17

      Moikka! Jos kaipaat frendialeen mukaan niin laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]

      • Kadyy

        Mä laitoin sulle viestiä just: )


      • asdfasddfg

        Laitoin viestiä!


      • Joojoo17

        Viestiä laitettu


    • valmennuskurssi

      Pääsiskö johonkin ryhmään vielä mukaan?

    • kaveriale

      Jos et ole vielä ilmoittautunut valmennuskeskuksen kurssille ja haluat hyödyntää kaverialennuksen, niin laita mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe