Hei!
Onko kukaan ilmoittautumassa nyt kesä-heinäkuussa Valmennuskeskuksen valmennuskurssille?
Kerätään 2-4 henkilön porukka niin jokainen hyötyy 5-15 % hinnassa :).
Ei ole väliä, minkä alan tai paikkakunnan kurssille olet menossa.
Huudelkaa tähän viestiketjuun...
Valmennuskeskus kaveriale / frendiale /kimppa-ale
31
481
Vastaukset
- Reiska17
Mä oon mahdollisesti ilmottautumassa. Kiinnostas kans tää kaverialennus.
- sfsgd
Hienoa Reiska! Odotellaan vielä muita.. itse aion ilmoittautua viimeistään heinäkuun puolivälissä.
- Kalkuta
Mukana myös
- Tkamomilla
Mä ilmoittautumassa Valmennuskeskukselle myös! Heinäkuussa ajattelin kans.
- kalkuta
4 ryhmä alkais olla kasassa. Minä voisin ilmoittautua jo kesäkuussa.
- sfsgd
Moi!
Hienoa kun saatiin näin nopeasti porukka kasaan. Laittakaa mulle viestiä osoitteeseen [email protected] niin päästään sopimaan ilmoittautumisesta. - Myöhässä
Hei,
Onks Mä hirveästi myöhässä jos ilmoittaudun porukkaan nyt? Kiinnostaisi kovasti saada toi 15% ale :) - UKJ
Muakin kinnostais toi Valmennuskeskuksen kaverialennus, jos vielä muitakin löytyis joita kiinnostais?
- sfsgd
ilmoittautuminen tämän viikon perjantaina. Lähetä pikaisesti sähköpostia tuohon aiempana ilmoitettuun osoitteeseen.
- Hibhyvbb
Ehditkö mukaan edelliseen vai perustettaisiinko toinen neljän hengen ryhmä?
- 3kertatodensanoo
Itsekin ajoin noille kursseille, kunhan saan tämän vuoden tulokset. Ilmoittaudun ennen heinäkuun loppua.
- 3kertatodensanoo
Aijon* mitä kurssia suosittelisitte?
- sfsgd
Haetko lääkikseen?
Itse olen työelämässä ja ilmoittaudun lääkiksen kotikurssille. Mulla tavoitteena eläinlääkis :) - sfsgd
Ja siis en ole aiemmin ollut valmennuskurssilla.
- Edmonton
Saataisiinko tästä vielä toinen neljän hengen ryhmä aikaan? Itekin ilmottautumassa
- AlinaTampere
Moi, onks sulla jo ryhmää?
- sfsgd
Tosiaan saatiin tämän viestiketjun kautta jo yksi porukka kasaan ja olemme jo ilmoittautuneet. Tuohon [email protected] ei kannata enää lähettää postia, kerätkää uusi ryhmä kasaan :)
- AlinaTampere
Mäkin oon etsimässä alennuskavereita! Laitakaa viesti tänne tai spostille [email protected]
Liityn teihin mielelläni ;) - Hmmhmhhm
Onko ketää ilmottautumassa nyt syyskuussa? :)
- Hammaslääkäriksi
Moi!
Meillä on kasassa kolmen hengen porukka ja me etsitään vielä neljättä mukaan! :) Me aiotaan ilmoittautua kursseille mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8.9. Mikäli kiinnostaa, laita mulle pikimmiten viestiä osoitteeseen [email protected] - Hammaslääkäriksi
Hammaslääkäriksi kirjoitti:
Moi!
Meillä on kasassa kolmen hengen porukka ja me etsitään vielä neljättä mukaan! :) Me aiotaan ilmoittautua kursseille mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8.9. Mikäli kiinnostaa, laita mulle pikimmiten viestiä osoitteeseen [email protected]Porukkamme on nyt koossa, emmekä ota enää uusia ilmoittautumisia vastaan! Kiitos! :)
- Yksuupuu
Moro. Yks kaveri uupuis neljãn kaverin poppoosta. Jos oot hakemassa valmennuskeskuksen kurssille ni lãhe mukkaan kaveri poppooseen
- Keskfldsflsl
Laitoin postia
- frendiale17
Moikka! Jos kaipaat frendialeen mukaan niin laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]
- Kadyy
Mä laitoin sulle viestiä just: )
- asdfasddfg
Laitoin viestiä!
- Joojoo17
Viestiä laitettu
- valmennuskurssi
Pääsiskö johonkin ryhmään vielä mukaan?
- kaveriale
Jos et ole vielä ilmoittautunut valmennuskeskuksen kurssille ja haluat hyödyntää kaverialennuksen, niin laita mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623