Rahapaja monetan

uudet rahastukset: http://www.rahapajamoneta.fi/fi/422/t_256

--------------------------------------------------------
"Kokoelman avaa Suomen rahahistorian suurin hopeinen käyttöraha, 2 markkaa. Kyseessä on ainoa 2 markan raha, joka Suomessa on koskaan julkaistu. Saat tämän merkittävän, 1800-luvulta peräisin olevan hopealyönnin tutustumishintaan 45 euroa"
--------------------------------------------------------
Voi ihme ja kumma kun tuon 2 markan kolikon hinta on noin 8 euroa. Lisäksi mainokseen ei ole osattu laittaa edes kuvaa aidosta 2 Markkasesta, vaan suurella numismaattisella ammattitaidolla ja huonolla kuvankäsittelyllä koetettu rakennella suurin piirtein rahan näköinen tekele. (Aidossa 2 Markkasessa on 2 kohokuviona, ei kaiverrettuna sekä lukee markkaa ei markka).

Lisäksi ei taaskaan monetamaiseen tyyliin ole ilmoitettu, mitä nämä muut tähän "Supersarjaan" kuuluvat kolikot ovat, paljonko niitä sarjaan kuuluu ja mitä ne maksavat.

Muistakaapa katsoa 08.02 TV 1:tä klo 21:00 Spotlight ohjelma. Jossa käsitellään tätä monetan harjoittamaa ?aitoa? rahan myyntiä.

9

4100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juristi

      Tämä täyttää selvästikin törkeän petoksen tunnusmerkit.
      Myyntihinta ylittää moninkertaisesti todellisen keräilyarvon.
      Rahapaj Moneta hyödyntää markkinoinissaan häikäilemättömästi "viranoimais-asemaansa". Laissa on muutama rivi sanottu tahallisesta erehdyttämisestä, pahimmassa tapauksessa törkeästä jatketusta petoksesta kun tuppaa saamaan vapausrangaistuksen, sakoilla ei niitä asioita hoideta.

      • K.Olikko

        Olen luopunut ko. firman asiakkuudesta nyt, kun kusetus sieltä vain kiihtyy. Tarjosivat mm. Monacon ensimmäistä kultaeuroa n. 1900 eurolla, kun sen luotettavalta taholta saa 850 eurolla. Mitä sun mielestä kannattaa tehdä? Saako ostokset myytyä takaisin, koska petoshan tässä on kyseessä, Liityin ns. kultaeurojen kerääjäksi v. 2002 ja nyt viisi vuotta myöhemmin tarjotaan samalta vuodelta olevaa rahaa yli tuplahinnan...Anna mielipiteesi. Kiitos.


    • Keräilijä

      kun näyttää olevan ihan aidon näköinen raha tuossa linkissä.
      Mistä noita hopearahoja muka saa noinpaljon halvemmalla kuin sanoit?

      • Spekulantti

        Kolmas kerta, ja nyt näyttää olevan oikea raha kuvattuna, olisiko käyneet ostamassa lantin kirpputorilta 10 eurolla?
        Rahan markkina-arvo tuon kuntoisena on 10 euron paikkeilla, ja moneta tarjoaa sitä 45 euroon kappale - tämä on mielestäni petos.


      • Spekulantti kirjoitti:

        Kolmas kerta, ja nyt näyttää olevan oikea raha kuvattuna, olisiko käyneet ostamassa lantin kirpputorilta 10 eurolla?
        Rahan markkina-arvo tuon kuntoisena on 10 euron paikkeilla, ja moneta tarjoaa sitä 45 euroon kappale - tämä on mielestäni petos.

        nuo Amerikan "hopeadollarit": http://www.rahapajamoneta.fi/fi/424/t_43

        Mainostetaan HOPEA DOLLARINA tarjoushintaan 29 euroa HALF DOLLARIA jota esim. ebaystä saa huudettua alle 5 dollarin hintaan (postikuluineen suomeen noin 6 euroa).
        Selvennetään vielä niille jotka eivät tiedä Dollarin ja Half dollarin eroa, eli Half dollar on puoli dollaria.
        Sama kun myisi 50 centin kolikkoa eurona.

        Tuossa vielä linkki mistä löytyy noita "ainutlaatuisia historiallisia rahoja" : http://search.ebay.com/George-Washington-1982_Coins_W0QQfromZC3QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ11116


    • asiakaspalvelu

      Olen ollut Rahapaja Monetan asiakkaana jo vuodesta 2002. Keräilyyni sisältyy juhlarahat ja rahasarjat. Pyydän jokaista negatiivisesti kommentoivaa ottamaan yhteyttä heidän asiakaspalveluun. Oli asia mikä tahansa, sieltä saa asiantuntevaa apua. Itselläni ei ole mitään ongelmaa yrityksen suhteen. Tiedän mihin kannattaa rahat sijoittaa. Hyvää joulua kaikille!

      • ongelmaa

        kun/jos haluat maksaa törkeetä ylihintaa monetalle. itse lopetin monetan asiakkaana vuonna 2004 kun huomasin että muualta saa hopea kolikot paljon halvenmalla. näin olen säästänyt lähes puolet monetan hintaa verrattuna. mutta jos sinulla on paljonkin ylimääräistä rahaa, niin voin myydä sinulle niitä monetan hinnalla. montakos kymmentä ostat heti, niin saat ne jo jouluksi kotii.


      • TÖRKEÄÄÄÄÄ
        ongelmaa kirjoitti:

        kun/jos haluat maksaa törkeetä ylihintaa monetalle. itse lopetin monetan asiakkaana vuonna 2004 kun huomasin että muualta saa hopea kolikot paljon halvenmalla. näin olen säästänyt lähes puolet monetan hintaa verrattuna. mutta jos sinulla on paljonkin ylimääräistä rahaa, niin voin myydä sinulle niitä monetan hinnalla. montakos kymmentä ostat heti, niin saat ne jo jouluksi kotii.

        mitaleita tuli ostettua, onneksi vain muutama eikä koko sarjaa, kukaan ei osta näitä eivätkä itse varsinkaan vaikka lupaa, 3vuosi nyt menossa takasmyynnissä MITEN VOI SUOMESSA OLLA NÄIN TÖRKEÄ FIRMA!!!


      • TÖRKEÄÄÄÄÄ kirjoitti:

        mitaleita tuli ostettua, onneksi vain muutama eikä koko sarjaa, kukaan ei osta näitä eivätkä itse varsinkaan vaikka lupaa, 3vuosi nyt menossa takasmyynnissä MITEN VOI SUOMESSA OLLA NÄIN TÖRKEÄ FIRMA!!!

        kusetuksiaan kenenkään siihen puuttumatta. Tuossa taas hyvä esimerkki miten roskapaja kusettaa: http://i10.photobucket.com/albums/a115/cevy/sekalaista/monetaataas.jpg
        Tuon jäljitelmäpuulaatikon hinta on noin 5 euroa, ja nuo piloille kiilloitetut, erittäin yleiset lantit ovat hinnaltaan 10-15 euroa. Tuleepahan melkoinen kate moiselle roskalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe