Onko kukaan käynyt nyt Sri Lankassa?

Hikkaduwa fan

Onko kukaan teistä tai teidän ystävistänne käynyt tsunamin jälkeen Sri Lankassa? Kertokaa kuulumisianne, pls.

Vaikka niin vakaasti päätin, että en tänä vuonna sinne lähde niin minun alkaa pikkuhiljaa kuitenkin tekemään mieli lähteä sinne.
Ystäväni Colombossa ja sen ympäristössä vakuuttelevat , että sinne voi hyvin tulla.Ymmärrän sen kyllä itsekin,että ihan etelään on turha mennä. Hikkaduwassakin kuulema jo elämä voittaa.
Kävin matkamessuilla Sri Lankan osastolla juttelemassa. He kertoivat, että esim. Saksasta sinne tehdään matkoja koko ajan.

8

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariya

      Ystäväni vaihtoi matkakohdetta tammikuun lomalleen ja nyt harmittelee miksei mennyt Lankalle. Olen yllättänyt itseni jo useaan kertaan katselemasta lippuhintoja, tuntuu siltä en jaksa odottaa kesään asti. Ystäväni Negombossa vakuuttelevat myös että sinne voi tulla. Tämä talvi on vain niiiin piiiitkääää, kun täytyy tehdä myös työt eikä vain lomailla. Vuosi sitten tähän aikaan olin Lankalla.
      Olen ottanut myös yhteyttä Ystävyysseuraan ja sieltä on tulossa informaatiota.

      • hece

        Mihin seuraan olet ollut yhteydessä? Täällä kun ei mitään tietoa ja haluakaan, näyttää markkinoida Sri Lanka seuroja ja niiden toimintaa??

        Löysin juuri yhden yhdistyksen/keräystoimintaa harjoittavan porukan sivut. Ilmoitus oli 1.2.2005 Hämeen Sanomat nimisessä lehdessä. Kyselepä tuolta jos kiinnostaa. On tämä sentään tyhjää parempi?


      • hece
        hece kirjoitti:

        Mihin seuraan olet ollut yhteydessä? Täällä kun ei mitään tietoa ja haluakaan, näyttää markkinoida Sri Lanka seuroja ja niiden toimintaa??

        Löysin juuri yhden yhdistyksen/keräystoimintaa harjoittavan porukan sivut. Ilmoitus oli 1.2.2005 Hämeen Sanomat nimisessä lehdessä. Kyselepä tuolta jos kiinnostaa. On tämä sentään tyhjää parempi?

        Anteeksi, tässä osoite:

        http://www.hopeforsrilanka.raksan.net/


      • Mariya
        hece kirjoitti:

        Mihin seuraan olet ollut yhteydessä? Täällä kun ei mitään tietoa ja haluakaan, näyttää markkinoida Sri Lanka seuroja ja niiden toimintaa??

        Löysin juuri yhden yhdistyksen/keräystoimintaa harjoittavan porukan sivut. Ilmoitus oli 1.2.2005 Hämeen Sanomat nimisessä lehdessä. Kyselepä tuolta jos kiinnostaa. On tämä sentään tyhjää parempi?

        Suomi-Sri Lanka Ystävyys seura Ry pj.Göran Löfström email. [email protected]
        Siis sama mihin olet ymmärtääkseni itsekin ollut yhteydessä. Odotellaan vastausta. Informoin kun jotain kuuluu. Juu käyn tsekkaamas myös ilmoittamasi paikan. Miten on onko Ruotsista myös kaikki pakettimatkat peruttu? Äkkilähtöjä ei näytä olevan tällä hetkellä. Kun äkkilähdöl saa yleensä pelkät lennot edullisesti.


      • Hikkaduwa fan
        Mariya kirjoitti:

        Suomi-Sri Lanka Ystävyys seura Ry pj.Göran Löfström email. [email protected]
        Siis sama mihin olet ymmärtääkseni itsekin ollut yhteydessä. Odotellaan vastausta. Informoin kun jotain kuuluu. Juu käyn tsekkaamas myös ilmoittamasi paikan. Miten on onko Ruotsista myös kaikki pakettimatkat peruttu? Äkkilähtöjä ei näytä olevan tällä hetkellä. Kun äkkilähdöl saa yleensä pelkät lennot edullisesti.

        Kävin matkamessuilla Sri Lankan osastolla ja siellä lähetystön kaveri sanoi, että Ruotsista ei nyt tehdä ryhmämatkoja Sri Lankaan ainakaan vielä. Mutta Saksasta tehdään koko ajan.
        Tsekkasin Viron tarjonnankin, mutta sieltäkin oli Colombon lennot hävinneet pois.
        Kertokaa jos keksitte jostain edullisia lentoja Colomboon.


    • Olin SriLankalla juuri ennen joulua, tulin kotiin
      runsas vuorokausi ennen syöksyaaltokatastrofia.
      Olin Habaraduwassa, Callen lähellä.

      Ystävättäreni, joka on srilankalainen, on saanut kuulla sukulaisiltaan
      että rantatie Colombosta etelään alkaa olla ajokunnossa.
      Sehän ei häävi ollut kyllä ennen onnettomuuttakaan.
      Itse olen saanut yhteyttä Koggala Beach-hotellin
      pääkonttorille,
      mistä he sähköpostitse ovat ilmoittaneet pystyvänsä jo ottamaan vastaan turisteja.

      Jos kysymyksessä on pelkkä lentotuolin varaaminen niin en usko että on ongelmia.

      • Bentota

        Olin tänään yhteydessä ystäviini Bentotassa, sanoivat siellä jo kovasti odottavansa suomalaisia, viimmeitään syksyllä -05. Paikkoja on pantu kuntoon niin että hyvin voi mennä vaikka jo nytkin.

        Sovitaanko, että heti ensi talvena mennään suurin joukoin Sri Lankalle - tarkoittaa Loistava saari esim. Bentota-Beruwela alue, Colombosta 60 km etelään? Omatoimimatkalaisille voin suositella mm. muutamia edullisia paikallisten ylläpitämiä rantahotelleja kyseiseltä alueelta, sikäli, mikäli kiinnostaa.
        Itse olen lähdössä vuodenvaihteessa n. 3 kuukaudeksi.


      • erja
        Bentota kirjoitti:

        Olin tänään yhteydessä ystäviini Bentotassa, sanoivat siellä jo kovasti odottavansa suomalaisia, viimmeitään syksyllä -05. Paikkoja on pantu kuntoon niin että hyvin voi mennä vaikka jo nytkin.

        Sovitaanko, että heti ensi talvena mennään suurin joukoin Sri Lankalle - tarkoittaa Loistava saari esim. Bentota-Beruwela alue, Colombosta 60 km etelään? Omatoimimatkalaisille voin suositella mm. muutamia edullisia paikallisten ylläpitämiä rantahotelleja kyseiseltä alueelta, sikäli, mikäli kiinnostaa.
        Itse olen lähdössä vuodenvaihteessa n. 3 kuukaudeksi.

        Olimme joulukuussa -04 Sri Lankassa,Beruwelan alueella,tulimme kotiin 22.12,eli juuri ennen tsunamia. Ehdimme retkeillä yhden päivän paikallisen miehen kanssa,jota kutsuttiin Lankan Heikiksi(oli käynyt myös suomessa).Olemme koittaneet ottaa yhteyttä häneen, mutta tuloksetta.Tunteeko joku,ja tietääkö hänen kohtaloaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe