Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pitääkö kertoa

petteri60

hei.
kysyn mitä pitäisi tehdä.olen kuullut vanhasta rikoksesta mihin tuttuni on joutunut.eli hänet on raiskattu kauan sitten oman siskonmiehen toimesta.pitäisikö kertoa tapahtuneesta suvulle kun eivät tiedä kun ainoastaan raiskaaja??

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kzkekw

      Olethan ensin varma rikoksen täyttymisestä. Sana sanaa vastaan on aika kyseenalaista kenekään mainetta lähteä tuhoamaan.

      • petteri60

        raiskauksen uhri on itse minulle kertonut tapahtuneesta.


      • Kzkekw
        petteri60 kirjoitti:

        raiskauksen uhri on itse minulle kertonut tapahtuneesta.

        Juu, kyllä sitä raiskauksen uhrit itse kertovat vuosittain kymmenistä sellaisista raiskauksista, joita ei ole tapahtunut. Sitäpä juuri meinasin, että josko nyt ensin varmistuisit siitä, että rikos todella on tapahtunut. Saattaa tietysti olla, että se on pitkän ajan päästä oletetusta tapahtuma-ajasta mahdotonta.

        Mutta jos nyt jotenkin haluat asiassa edetä, niin kysäisepä uhrin itsensä mielipidettä: mitä mieltä hän on siitä, että oletettu rikos tuotaisiin laajemmin uhrin ja tekijän yhteisen piirin tietoon?


    • Mietipäs-uudelleen

      Tuossa pitäisi ymmärtää rikosten vanhentumisajat. Mikäli väitetty rikos ei lain mukaan ole vanhentunut, pitäisi siitä olla pitävät todisteet. Jonkun kertomus jostakin tapauksesta ei ole ymmärtääkseni pitävä todiste, ainakaan oikeudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe