Ei kai yksikään eroperhe

meilläeinoinkyonneksi

vie lapsia uusiin suhteisiin? Hyvänen aika, vastuuttomia miehiä jos niin tekevät, ei ihme että miesten lapset ovat mielenterveysjonoissa, kun joutuvat haukutuksi, ja sutturat kiusaa ja estää lapsia näkemästä omaa isää. Järkyttävää että miehet kiusa omia lapsia noin paljon että pakottaa heidät näkemään lumpukat, kauheeta. Älkää äidit ihmeessä antako lapsianne sutturoiden kynsiin, siinä menee kaikki lapset pielalle ja exät myös.

45

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläeinoinkyonneksi

      vie lapsia uusiin suhteisiin? Hyvänen aika, vastuuttomia naisia
      jos niin tekevät, ei ihme että naisten lapset ovat mielenterveys-jonoissa, kun joutuvat "äidin- ja viranomaisten" pelinappulaksi;
      tarkoitushakuisesti omasta isästään vieraannutetuksi perättö-
      min "viranomais-" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista ja natturat kiusaa ja estää lapsia näkemästä omaa isää. Järkyttävää että "äidit ja viranomaiset" kiusaa omia lapsia noin paljon, että pakottaa heidät näkemään lumpukat, kauheeta. Älkää isät ihmeessä antako lapsianne natturoiden kynsiin, siinä menee kaikki lapset pielalle ja exät myös.

    • oyp

      Hyvä asiapitoinen teksti.
      Vastuulliset vanhemmat pitää erossa sutturoistaan omat lapsensa ja tiukasti. Se ihminen joka pakottaa omat lapset näkemään sutturat, ei rakasta omia lapsiaan, vaan vihaa heitä. Ei ole ihme että lapset kärsii mielenterveysongelmista kun idiootit tulee ja haukkuu heidät ja kiusaa ja estää isää heitä näkemästä, ja tekee kaikkensa että lapset kärsii. Surullista se on.
      Onneksi meillä ei koskaan ole sutturat tulleet meille emmekä me heille, mies on tiukasti kieltänyt sutturoiden meille tulon haukkumaan heitä ja kiusaamaan, olemme saaneet elää rauhassa ja turvallisesti kun sutturat ovat pysyneet poissa elämästämme. Olisi kauheeta jos he olisivat tulleet meille sotkemaan ja haisemaan. Hyi kauhee...
      Onneksi emme koskaan ole nähneet ex miehen ex isän sutturoita, koska se olisi ollut meille erittäin vahingollista, nyt saavat sutturat käsiä ongelmistaa ja mielentilastaan kun eivät päässeet meitä kiusaamaan ja meitä haukkumaan.
      Ilmankos lapset ovat niin ihania ja menestyneitä kun ei mies ole pakottanut meitä näkemään sutturoitaan, entien tässä mies kräsii kuin me, on reppana yksin ja surullinen kun ei nää omia lapsiaan eikä lastenlapsia, mutta oma oli vika, miksi hylkäsi lapest ja vaihtoi sutturoihin.

      • oyp

        Hyvä asiapitoinen teksti. Vastuulliset vanhemmat sopivat lastensa yhteishuollosta- ja tasavertaisesta lastensa
        asumisesta/ tapaamisoikeudesta, sekä lastensa hoidosta, kasvatuksesta ilman elatusta. Lapsen elatus hoidetaan siten käytännössä lapsen asuessa 50/50 molemmilla vanhemmil-
        laan. Pitäkää erotessanne lapset tiukasti pois viranomaisis-
        ta ja sopikaa lastenne asiat yhdessä vanhempina. Se ihminen
        joka pakottaa omat lapset näkemään vieraannuttaja "viran-omaista- ja äitiä" ei rakasta omia lapsiaan, vaan vihaa heitä.
        Ei ole ihme että lapset kärsii mielenterveysongelmista kun idiootit tulee, haukkuu, vieraannuttaa heidät ja kiusaa ja es-
        tää lapsia näkemästä OMAA ISÄÄNSÄ, ja tekee kaikkensa
        että lapset kärsii. Surullista se on. Onneksi meillä ei koskaan
        ole vieraannuttaja "viranomaiset" tulleet meille emmekä me heille, mies on tiukasti kieltänyt natturoiden meille tulon haukkumaan heitä ja kiusaamaan, olemme saaneet elää rau-
        hassa ja turvallisesti kun natturat ovat pysyneet poissa elämästämme. Olisi kauheeta jos he olisivat tulleet vieraan-nuttamaan, meille sotkemaan lastenelämää ja haisemaan.
        Hyi kauhee...Onneksi emme koskaan ole nähneet ex naisen
        ex äidin natturoita, koska se olisi ollut meille erittäin vahin-gollista, Nyt saavat natturat kärsiä ongelmistaan ja mielen-tilastaan vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten" kanssa kun eivät päässeet meitä kiusaamaan ja meitä haukkumaan.
        Ilmankos lapset ovat niin ihania ja menestyneitä kun ei nai-
        nen ole pakottanut meitä näkemään natturoitaan, kenties
        tässä "äiti- ja viranomainen" kärsii kuin me, on reppana yksin
        ja surullinen kun ei nää omia lapsiaan eikä lastenlapsia, mutta
        oma oli vika, miksi hylkäsi lapset ja vaihtoi nattura "viranomai-siin"-


    • Ei kyllä lapseni asuvat minun ja vaimoni kanssa ja vierailevat äitinsä ja hänen miehen luona

      • oyp

        Ai kauhee!!!!! Ite en olisi ikinä uskaltanut laskea lapsiani ja itseäni sutturoiden kynsiin ja haukuttavaksi. Ei meiskään kehdannut ja uskaltanut tuoda sutturoitaan pakolla meille. Mies olisi hävennyt silmät päästään jos sutturoita olisi meille raahannut.
        Mihin me olisimme niitä tarvinneet???? Olen aina itse siivonnut ja pyykännyt itse, en tarvi apulaista kotiini joka kuitenkin haisee ja haukkuu.
        Olemme niin etuoikeutetussa asemassa olleet, kun mies ei ole meitä pakottanut tulemaan edes sutturoiden kotiin, miksi olisi?
        Olemme rauhassa saaneet elellä ja lapset kasvaa turvallisesti. Sutturat olisi meille kauhea riesa ollut.
        Olisin ollut tosi huono äiti, jos olisin pakottanut lapset näkemään sutturat tai että naakat olisi meille tulleet, olisin hävennyt silmäni päästä. Nauramme usein ja mietimme millaset haahkat pystyi rikkomaan perheemme, ja isän vaihtamaan meidät sutturoihin ja hylkäämään oman perheen. Moinen on äijänkäppyrä kun pystyi niin tekemään.
        No samanalainen haahka varmaan on kuin ezä isä ex mies on itekkin, huonoa esimerkkiä antava ex isä, onneksi olen minä joka välitti lapsista ja edelleen, ilman mua lapseni olisi ties mitä jos olisi pakotettu näkemään sutturat.
        Nyt ovat onnellisia aukuisia, isä on surullinen kun ei näää lapsia ja lastenlapsia, mutta iteppä on sotkunsa kehittänyt. Surkoot yksin, eniten kärsii meis kuin me, meillä on toisemme, miehellä ei yhtään mitään. Nauramme usein...niin hauskaa kun halusi meitä satuttaa mutta omaan nilkkään osui.. hahahhahaa


      • oyp kirjoitti:

        Ai kauhee!!!!! Ite en olisi ikinä uskaltanut laskea lapsiani ja itseäni sutturoiden kynsiin ja haukuttavaksi. Ei meiskään kehdannut ja uskaltanut tuoda sutturoitaan pakolla meille. Mies olisi hävennyt silmät päästään jos sutturoita olisi meille raahannut.
        Mihin me olisimme niitä tarvinneet???? Olen aina itse siivonnut ja pyykännyt itse, en tarvi apulaista kotiini joka kuitenkin haisee ja haukkuu.
        Olemme niin etuoikeutetussa asemassa olleet, kun mies ei ole meitä pakottanut tulemaan edes sutturoiden kotiin, miksi olisi?
        Olemme rauhassa saaneet elellä ja lapset kasvaa turvallisesti. Sutturat olisi meille kauhea riesa ollut.
        Olisin ollut tosi huono äiti, jos olisin pakottanut lapset näkemään sutturat tai että naakat olisi meille tulleet, olisin hävennyt silmäni päästä. Nauramme usein ja mietimme millaset haahkat pystyi rikkomaan perheemme, ja isän vaihtamaan meidät sutturoihin ja hylkäämään oman perheen. Moinen on äijänkäppyrä kun pystyi niin tekemään.
        No samanalainen haahka varmaan on kuin ezä isä ex mies on itekkin, huonoa esimerkkiä antava ex isä, onneksi olen minä joka välitti lapsista ja edelleen, ilman mua lapseni olisi ties mitä jos olisi pakotettu näkemään sutturat.
        Nyt ovat onnellisia aukuisia, isä on surullinen kun ei näää lapsia ja lastenlapsia, mutta iteppä on sotkunsa kehittänyt. Surkoot yksin, eniten kärsii meis kuin me, meillä on toisemme, miehellä ei yhtään mitään. Nauramme usein...niin hauskaa kun halusi meitä satuttaa mutta omaan nilkkään osui.. hahahhahaa

        No jos sinulta EI KYSYTÄ EIKÄ SANOTA EIKÄ SINULLE KUULU KENEN KANSSA ASUN JA OLEN NAIMISISSA ja lasten lähivanhempana minä päätän ketä lapsettapaa asuessani minun luona ! Ja luonnollisestihan ex ei kuulu vieras listaan joten hänen ei ole suotavaa edes käydä meillä


      • 0yp
        oyp kirjoitti:

        Ai kauhee!!!!! Ite en olisi ikinä uskaltanut laskea lapsiani ja itseäni sutturoiden kynsiin ja haukuttavaksi. Ei meiskään kehdannut ja uskaltanut tuoda sutturoitaan pakolla meille. Mies olisi hävennyt silmät päästään jos sutturoita olisi meille raahannut.
        Mihin me olisimme niitä tarvinneet???? Olen aina itse siivonnut ja pyykännyt itse, en tarvi apulaista kotiini joka kuitenkin haisee ja haukkuu.
        Olemme niin etuoikeutetussa asemassa olleet, kun mies ei ole meitä pakottanut tulemaan edes sutturoiden kotiin, miksi olisi?
        Olemme rauhassa saaneet elellä ja lapset kasvaa turvallisesti. Sutturat olisi meille kauhea riesa ollut.
        Olisin ollut tosi huono äiti, jos olisin pakottanut lapset näkemään sutturat tai että naakat olisi meille tulleet, olisin hävennyt silmäni päästä. Nauramme usein ja mietimme millaset haahkat pystyi rikkomaan perheemme, ja isän vaihtamaan meidät sutturoihin ja hylkäämään oman perheen. Moinen on äijänkäppyrä kun pystyi niin tekemään.
        No samanalainen haahka varmaan on kuin ezä isä ex mies on itekkin, huonoa esimerkkiä antava ex isä, onneksi olen minä joka välitti lapsista ja edelleen, ilman mua lapseni olisi ties mitä jos olisi pakotettu näkemään sutturat.
        Nyt ovat onnellisia aukuisia, isä on surullinen kun ei näää lapsia ja lastenlapsia, mutta iteppä on sotkunsa kehittänyt. Surkoot yksin, eniten kärsii meis kuin me, meillä on toisemme, miehellä ei yhtään mitään. Nauramme usein...niin hauskaa kun halusi meitä satuttaa mutta omaan nilkkään osui.. hahahhahaa

        Hyvä asiapitoinen teksti. Vastuulliset vanhemmat sopivat lastensa yhteishuollosta- ja tasavertaisesta lastensa
        asumisesta/ tapaamisoikeudesta, sekä lastensa hoidosta, kasvatuksesta ilman elatusta. Lapsen elatus hoidetaan siten käytännössä lapsen asuessa 50/50 molemmilla vanhemmil-
        laan. Pitäkää erotessanne lapset tiukasti pois viranomaisis-
        ta ja sopikaa lastenne asiat yhdessä vanhempina. Se ihminen
        joka pakottaa omat lapset näkemään vieraannuttaja "viran-omaista- ja äitiä" ei rakasta omia lapsiaan, vaan vihaa heitä.
        Ei ole ihme että lapset kärsii mielenterveysongelmista kun idiootit tulee, haukkuu, vieraannuttaa heidät ja kiusaa ja es-
        tää lapsia näkemästä OMAA ISÄÄNSÄ, ja tekee kaikkensa
        että lapset kärsii. Surullista se on. Onneksi meillä ei koskaan
        ole vieraannuttaja "viranomaiset" tulleet meille emmekä me heille, mies on tiukasti kieltänyt natturoiden meille tulon haukkumaan heitä ja kiusaamaan, olemme saaneet elää rau-
        hassa ja turvallisesti kun natturat ovat pysyneet poissa elämästämme. Olisi kauheeta jos he olisivat tulleet vieraan-nuttamaan, meille sotkemaan lastenelämää ja haisemaan.
        Hyi kauhee...Onneksi emme koskaan ole nähneet ex naisen
        ex äidin natturoita, koska se olisi ollut meille erittäin vahin-gollista, Nyt saavat natturat kärsiä ongelmistaan ja mielen-tilastaan vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten" kanssa kun eivät päässeet meitä kiusaamaan ja meitä haukkumaan.
        Ilmankos lapset ovat niin ihania ja menestyneitä kun ei nai-
        nen ole pakottanut meitä näkemään natturoitaan, kenties
        tässä "äiti- ja viranomainen" kärsii kuin me, on reppana yksin
        ja surullinen kun ei nää omia lapsiaan eikä lastenlapsia, mutta
        oma oli vika, miksi hylkäsi lapset ja vaihtoi nattura "viranomai-siin"-


      • EiVaanJaksa
        radikaal kirjoitti:

        No jos sinulta EI KYSYTÄ EIKÄ SANOTA EIKÄ SINULLE KUULU KENEN KANSSA ASUN JA OLEN NAIMISISSA ja lasten lähivanhempana minä päätän ketä lapsettapaa asuessani minun luona ! Ja luonnollisestihan ex ei kuulu vieras listaan joten hänen ei ole suotavaa edes käydä meillä

        Miten pystyt noin lyhyeen tekstiin saamaan puolitusinaa virhettä? Ja miksi huudat itsellesi?


      • oyp
        EiVaanJaksa kirjoitti:

        Miten pystyt noin lyhyeen tekstiin saamaan puolitusinaa virhettä? Ja miksi huudat itsellesi?

        Hyvä asiapitoinen teksti. Vastuulliset vanhemmat sopivat lastensa yhteishuollosta- ja tasavertaisesta lastensa
        asumisesta/ tapaamisoikeudesta, sekä lastensa hoidosta, kasvatuksesta ilman elatusta. Lapsen elatus hoidetaan siten käytännössä lapsen asuessa 50/50 molemmilla vanhemmil-
        laan. Pitäkää erotessanne lapset tiukasti pois viranomaisis-
        ta ja sopikaa lastenne asiat yhdessä vanhempina. Se ihminen
        joka pakottaa omat lapset näkemään vieraannuttaja "viran-omaista- ja äitiä" ei rakasta omia lapsiaan, vaan vihaa heitä.
        Ei ole ihme että lapset kärsii mielenterveysongelmista kun idiootit tulee, haukkuu, vieraannuttaa heidät ja kiusaa ja es-
        tää lapsia näkemästä OMAA ISÄÄNSÄ, ja tekee kaikkensa
        että lapset kärsii. Surullista se on. Onneksi meillä ei koskaan
        ole vieraannuttaja "viranomaiset" tulleet meille emmekä me heille, mies on tiukasti kieltänyt natturoiden meille tulon haukkumaan heitä ja kiusaamaan, olemme saaneet elää rau-
        hassa ja turvallisesti kun natturat ovat pysyneet poissa elämästämme. Olisi kauheeta jos he olisivat tulleet vieraan-nuttamaan, meille sotkemaan lastenelämää ja haisemaan.
        Hyi kauhee...Onneksi emme koskaan ole nähneet ex naisen
        ex äidin natturoita, koska se olisi ollut meille erittäin vahin-gollista, Nyt saavat natturat kärsiä ongelmistaan ja mielen-tilastaan vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten" kanssa kun eivät päässeet meitä kiusaamaan ja meitä haukkumaan.
        Ilmankos lapset ovat niin ihania ja menestyneitä kun ei nai-
        nen ole pakottanut meitä näkemään natturoitaan, kenties
        tässä "äiti- ja viranomainen" kärsii kuin me, on reppana yksin
        ja surullinen kun ei nää omia lapsiaan eikä lastenlapsia, mutta
        oma oli vika, miksi hylkäsi lapset ja vaihtoi nattura "viranomai-siin"-


      • EiVaanJaksa

        Tässä kohtaa se asiapitoisuus meni harakoille: "viran-omaista- ja äitiä"

        Asiapitoinen teksti on neutraalia, myös sukupuolineutraalia. Sinun tekstisi eivät ole. Kopioit tekstiäsi jostain, koska sinne tulee ylimääräisiä tavuviivoja. Etkö voisi lopettaa, koska herätät liikaa sääliä tai pikemminkin myötähäpeää?


      • EiVaanJaksa
        EiVaanJaksa kirjoitti:

        Tässä kohtaa se asiapitoisuus meni harakoille: "viran-omaista- ja äitiä"

        Asiapitoinen teksti on neutraalia, myös sukupuolineutraalia. Sinun tekstisi eivät ole. Kopioit tekstiäsi jostain, koska sinne tulee ylimääräisiä tavuviivoja. Etkö voisi lopettaa, koska herätät liikaa sääliä tai pikemminkin myötähäpeää?

        Hyvä asiapitoinen teksti. Vastuulliset vanhemmat sopivat lastensa yhteishuollosta- ja tasavertaisesta lastensa
        asumisesta/ tapaamisoikeudesta, sekä lastensa hoidosta, kasvatuksesta ilman elatusta. Lapsen elatus hoidetaan
        siten käytännössä lapsen asuessa 50/50 molemmilla van
        hemmillaan. Pitäkää erotessanne lapset tiukasti pois viranomaisista ja sopikaa lastenne asiat yhdessä vanhem
        pina. Se ihminen joka pakottaa omat lapset näkemään vieraannuttaja "viranomaista- ja äitiä" ei rakasta omia
        lapsiaan, vaan vihaa heitä. Ei ole ihme että lapset kärsii mielenterveysongelmista kun idiootit tulee, haukkuu, vieraannuttaa heidät ja kiusaa ja estää lapsia näkemästä
        OMAA ISÄÄNSÄ, ja tekee kaikkensa että lapset kärsii.
        Surullista se on. Onneksi meillä ei koskaan ole vieraan
        nuttaja "viranomaiset" tulleet meille emmekä me heille,
        mies on tiukasti kieltänyt natturoiden meille tulon hauk
        kumaan heitä ja kiusaamaan, olemme saaneet elää rau-
        hassa ja turvallisesti kun natturat ovat pysyneet poissa elämästämme. Olisi kauheeta jos he olisivat tulleet vie
        raannuttamaan, meille sotkemaan lasten elämää ja haise
        maan. Hyi kauhee...Onneksi emme koskaan ole nähneet
        ex naisen ex äidin natturoita, koska se olisi ollut meille
        erittäin vahingollista, Nyt saavat natturat kärsiä ongel
        mistaan ja mielentilastaan vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten" kanssa kun eivät päässeet meitä kiusaa
        maan ja meitä haukkumaan. Ilmankos lapset ovat niin
        ihania ja menestyneitä kun ei nainen ole pakottanut mei
        tä näkemään natturoitaan, kenties tässä "äiti- ja viran
        omainen" kärsii kuin me, on reppana yksin ja surullinen
        kun ei nää omia lapsiaan eikä lastenlapsia, mutta oma oli
        vika, miksi hylkäsi lapset ja vaihtoi nattura "viranomaisiin"-


    • kjkdkddkjdk

      No ei todellakaan. Semmoinen isä joka pakottaa omat lapset näkemään perheenrikkoja sutturat, ja päästää sutturat lapsiansa haukkumaan ja kiusaamaan, ja vaihtaa lapsensa sutturoihin ja hylkää, niin ei ole todellakaan vanhempi vaan hullu.

      • lissukoillajuttutuokio

        Lässyn monologi, lissukat eri persoonissa kirjoittelee toisilleen ja ovat jopa eri mieltä toistensa kanssa, kyllä on hulluus taas huipussaan ja viina virtaa.


      • kjkdkddkjdk

        No ei todellakaan. Semmoinen äiti joka pakottaa omat lapset näkemään perheenrikkoja natturat, ja päästää natturat lapsiansa haukkumaan ja kiusaamaan, ja vaihtaa lapsensa natturoihin ja hylkää, niin ei ole todellakaan vanhempi vaan hullu.


    • EmMäMilläänJaksa

      Mikä on eroperhe? Miten eroperhe veisi lapsia mihinkään? Eikö nyt oikeasti löydy järkevämpiä termejä ja kauanko nämä keharit täällä mellastaa?

      • niinkauan

        kunnes lasten tarkoitushakuinen "viranomais-" vieraannuttaminen, manipulaatio omasta isästään- ja suvustaan jatkuu luonnehäiriöisessä "viranomais-" menettelyssä perättömin "viranomais-" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista


      • rtiutiruiruitri

        Sanos muuta, nämä epätoivoiset sutturat täällä keksii kaikennäköisiä nimityksiä itselleen kun ovat niin mielenvikaisia. Monesti rikkoo toisten perheet ja nauttivat siitä että lapset jäävät isättömiksi ja eivät saa enää ruokaa, kun suttura vie kaikki rahat.


      • Oletkatkeravihaatäynnä
        rtiutiruiruitri kirjoitti:

        Sanos muuta, nämä epätoivoiset sutturat täällä keksii kaikennäköisiä nimityksiä itselleen kun ovat niin mielenvikaisia. Monesti rikkoo toisten perheet ja nauttivat siitä että lapset jäävät isättömiksi ja eivät saa enää ruokaa, kun suttura vie kaikki rahat.

        Jos joku on mielenvikainen vihaa täynnä, niin sinä kaikissa persoonissasi, olit sitte oyp niin vihapuhetta, tai äitipuoli niin vihapuhetta , tai radikaal niin vihapuhetta, tai Raision mies niin vihapuhetta.


      • rtiutiruiruitrii
        Oletkatkeravihaatäynnä kirjoitti:

        Jos joku on mielenvikainen vihaa täynnä, niin sinä kaikissa persoonissasi, olit sitte oyp niin vihapuhetta, tai äitipuoli niin vihapuhetta , tai radikaal niin vihapuhetta, tai Raision mies niin vihapuhetta.

        Jos joku Raision kaupungin "lastensuojelu-" viranomainen perättömin "viranomais-" lausumin, selvityksin, vieraannuttamisin tuomioistuimessa yhteistyössä lapsen
        "äidin" kanssa on mielenvikainen vihaa täynnä, niin sinä
        kaikissa persoonissasi, olit sitte oyp niin vihapuhetta, tai
        äitipuoli niin vihapuhetta, tai radikaal niin vihapuhetta,
        tai Oletkatkeravihaatäynnä vihapuhetta.


      • EmMäMilläänJaksa
        niinkauan kirjoitti:

        kunnes lasten tarkoitushakuinen "viranomais-" vieraannuttaminen, manipulaatio omasta isästään- ja suvustaan jatkuu luonnehäiriöisessä "viranomais-" menettelyssä perättömin "viranomais-" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista

        Hyvä että ansa laukes, sinulle se oli tarkoitettukin ja myönsit siten olevan kyseinen kehari. :D


      • niinkauan
        EmMäMilläänJaksa kirjoitti:

        Hyvä että ansa laukes, sinulle se oli tarkoitettukin ja myönsit siten olevan kyseinen kehari. :D

        Hyvä että ansa laukes, sinulle se oli tarkoitettukin
        Raision kaupungin "lastensuojelu-" viranomaisten
        ja "äidin" kanssa; perättömin "viranomais-" lausu-
        min, selvityksin, vieraannuttamisin tuomioistui-
        messa- yhteistyössä lapsen "äidin"kanssa myönsit
        siten olevan kyseinen kehari. :D


    • oyp

      Normaali isä pitää lapsensa erossa perheen rikkojista, kukaan ei ole niin hullu että pakottaa lapset ja exän näkemään sutturansa. Surullista että haluaa pilata omat lapset.
      Meillä ainakaan emme koskaan ole nähneet ex miehen ex isän sutturoita, onneksi, emme ole edes halunneet heitä meille tai että mies olisi pakottanut meidät sutturoiden kotiin. Ei varmaan lasten kanssa enää tunnettaisi toisiamme ja olisimme todella pilalla haukkumisesta ja kiusaamisesta.
      Mies on tiukasti estänyt suttruoidenmielle tulon ja hyvä niin.
      Miksi olisi pakottanut meidät sutturoita näkemään? Eihän meillä perheenäkään ollut koskaan ketään sutturaa kotonamme, niin miksi nyt pitäisi olla?

      Lapset ovat niin onnellisia kun ei ole tarvinnut kohdata sutturoita aikanaan ja nyt mies kärsii kun hylkäsi ja vaihtoi lapsensa sutturoihin. Ihan on onneton kahjo.

      Ollaa iin etuoikeutettuja kun ei ole tarvinnut kahvitella tai ruokkia lihavia ja juoppoja sutturoita eikä ottaa omaan kotiinsa heitä haukkumaan ja kiusaamaan.
      Lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun en ole pakottanut heitä koskaan näkemään sutturoita. Lastenlapsetkin ovat onnellisia kun ei huonoa vaaria ole pakko nähdä.

      • oyp

        Normaali äiti pitää lapsensa erossa perheen rikkojista, kukaan ei ole niin hullu että pakottaa lapset ja exän näkemään natturansa. Surullista että haluaa pilata omat lapset. Meillä ainakaan emme koskaan ole nähneet ex naisen ex äidin natturoita, onneksi, emme ole edes halunneet heitä meille tai että nainen olisi pakottanut meidät natturoiden kotiin. Ei varmaan lasten kanssa enää tunnet taisi toisiamme ja olisimme todella pilalla haukkumisesta ja kiu-saamisesta. Nainen on tiukasti estänyt natturoiden meille tulon ja hyvä niin. Miksi olisi pakottanut meidät natturoita näkemään? Eihän meillä perheenäkään ollut koskaan ketään natturaa koto-namme, niin miksi nyt pitäisi olla?
        Lapset ovat niin onnellisia kun ei ole tarvinnut kohdata natturoita aikanaan ja nyt NAINEN kärsii kun hylkäsi ja vaihtoi lapsensa natturoihin. Ihan on onneton kahjo.

        Ollaa iin etuoikeutettuja kun ei ole tarvinnut kahvitella tai ruokkia lihavia ja juoppoja natturoita eikä ottaa omaan kotiinsa heitä haukkumaan ja kiusaamaan. Lapset sanookin että olen maailman paras ISÄ kun en ole pakottanut heitä koskaan näkemään natturoita. Lastenlapsetkin ovat onnellisia kun ei huonoa MUMMUA ole pakko nähdä.


      • ihanaakunoeltsamaamieltä
        oyp kirjoitti:

        Normaali äiti pitää lapsensa erossa perheen rikkojista, kukaan ei ole niin hullu että pakottaa lapset ja exän näkemään natturansa. Surullista että haluaa pilata omat lapset. Meillä ainakaan emme koskaan ole nähneet ex naisen ex äidin natturoita, onneksi, emme ole edes halunneet heitä meille tai että nainen olisi pakottanut meidät natturoiden kotiin. Ei varmaan lasten kanssa enää tunnet taisi toisiamme ja olisimme todella pilalla haukkumisesta ja kiu-saamisesta. Nainen on tiukasti estänyt natturoiden meille tulon ja hyvä niin. Miksi olisi pakottanut meidät natturoita näkemään? Eihän meillä perheenäkään ollut koskaan ketään natturaa koto-namme, niin miksi nyt pitäisi olla?
        Lapset ovat niin onnellisia kun ei ole tarvinnut kohdata natturoita aikanaan ja nyt NAINEN kärsii kun hylkäsi ja vaihtoi lapsensa natturoihin. Ihan on onneton kahjo.

        Ollaa iin etuoikeutettuja kun ei ole tarvinnut kahvitella tai ruokkia lihavia ja juoppoja natturoita eikä ottaa omaan kotiinsa heitä haukkumaan ja kiusaamaan. Lapset sanookin että olen maailman paras ISÄ kun en ole pakottanut heitä koskaan näkemään natturoita. Lastenlapsetkin ovat onnellisia kun ei huonoa MUMMUA ole pakko nähdä.

        Kiitos, oli ilmeisesti tosi hyvä kirjoitus, kun piti kopsata ja laittaa isä tilalle! Olen niiiiiin ylpee että en pysy nahoisani. Kiitos kiitos kiitos. Pidä mielssä sanoma, siitä on sulle tulevaisuudessa hyötyä. Me viisaat tiedämme.


      • Kamalaaa

        Olet sinä vähä helvatan hullu, nyt kiität yhtä persoonaasi ja toisaalla haukut ja vihaat toista ja kolmatta persoonaasi, koita nyt hyvä ihminen hakea apua, ennen kun tapahtuu jotain kauheeta.


      • Kamalaaa
        Kamalaaa kirjoitti:

        Olet sinä vähä helvatan hullu, nyt kiität yhtä persoonaasi ja toisaalla haukut ja vihaat toista ja kolmatta persoonaasi, koita nyt hyvä ihminen hakea apua, ennen kun tapahtuu jotain kauheeta.

        Olet sinä vähä helvatan hullu viranomainen, nyt kiität yhtä raisiolaista persoonaasi ja toisaalla lausumissasi haukut valheellisesti ja vihaat toista ja kolmatta persoonaasi, koita nyt hyvä ihminen hakea apua lastesi olosuhteisiin, ennen kun tapahtuu jotain kauheeta.


      • ihanaakunoelterimieltä
        ihanaakunoeltsamaamieltä kirjoitti:

        Kiitos, oli ilmeisesti tosi hyvä kirjoitus, kun piti kopsata ja laittaa isä tilalle! Olen niiiiiin ylpee että en pysy nahoisani. Kiitos kiitos kiitos. Pidä mielssä sanoma, siitä on sulle tulevaisuudessa hyötyä. Me viisaat tiedämme.

        Kiitos, oli ilmeisesti tosi hyvä kirjoitus, kun piti kopsata ja laittaa äiti tilalle! Olen niiiiiin ylpee että en pysy nahoisani. Kiitos kiitos kiitos. Pidä mielssä sanoma, siitä on sulle tulevaisuudessa hyötyä. Me viisaat tiedämme.


      • Kamalaaa
        Kamalaaa kirjoitti:

        Olet sinä vähä helvatan hullu viranomainen, nyt kiität yhtä raisiolaista persoonaasi ja toisaalla lausumissasi haukut valheellisesti ja vihaat toista ja kolmatta persoonaasi, koita nyt hyvä ihminen hakea apua lastesi olosuhteisiin, ennen kun tapahtuu jotain kauheeta.

        Olet sinä vähä helvatan hullu "äiti", nyt kiität yhtä raisiolaista vieraannuttaja sossu persoonaasi ja toisaalla lausumissasi
        haukut valheellisesti ja vihaat toista ja kolmatta persoonaasi, koita nyt hyvä ihminen hakea apua viranomaisena- ja äitnä
        lastesi olosuhteisiin, ennen kun tapahtuu jotain kauheeta.


    • oyp

      No ei todellakaan. Itse olemme olleet todella tarkkoja ketkä saivat olla laten lähellä, Taustat tutkittiin tarkoin, raha asiat, ja talous, oliko naimisissa, homoliitto oli yäk.. onneksi päiväkodissa ei silloin ollut homosuhteita... se olisi ollut katastrofi, samoin kouluissa. Tarkka syyni aina.
      Kun mies vaihtoi lapsensa lehmiin, päätös koski myös sutturoita. Yksikään suttura ei tullut meille emmekä me menneet suttroiden kotiin likaantumaan.
      Mies ei saanut tuoda heitä meille eikä lasten lähelle salaakaan, onneksi ei niin tehnyt, lapsilla oli aina känny mukana ja olisivat voineet soittaa minulle että sutturat tulivat pakolla kiusaamaan heitä tule hakeen pois.
      Olemme päässeet helpolla kun asetin säännöt että ei sutturoita koskaan lasten lähelle, koska lapset olivat menneet pilalle ja heitä olisi haukuttu ja kiusattu, sitä emme suoneet.
      Olisi kauheeta jos emme lasten kanssa olisi enää nähneet emmekä tunteneet toisiamme jos mies olisi pakottanut meidät sutturoiden kotiin haukuttavaksi. Onneksi mies uskoi meitä eikä tuonut sutturoita lähellemme.
      Mikä kumma saa miehet hylkäämään ja vaihtamaan omat lapset naakkoihin? Itse en koskaan ole voinut lapsiani hylätä, ihan järjetöntä.

      • Hyisaatanamikäihminen

        Vihapuhetta, homoliitot tuomitset, mutta eläimiinsekaantujat hyväksyt.
        Homoseksuaalit on ihmisiä siinä kun sinäkin, eikä siinä ole mitään väärää, mutta eläimiinsekaantujat on rikollisia.
        Taidat itsekin sekoilla koirien tai sikojen kanssa ja exäsi lehmien kanssa, teillä pitäis olla eläintenpito kielto.


      • 213536534

        Radikaalhan se siinä jauhaa äärioikristolaista soopaansa...


      • Homopariskunta

        RASISTI!
        Vai vaihtoi lapset lehmiin, alkoiko pitää maatilaa, mitä pahaa siinä on, se on elinkeino siinä missä muutkin, pitäis se nyt sinun ja lastesi käsittävän.
        Uusivaimo on sitte maatalon emäntä.


      • hetjtujteu
        Homopariskunta kirjoitti:

        RASISTI!
        Vai vaihtoi lapset lehmiin, alkoiko pitää maatilaa, mitä pahaa siinä on, se on elinkeino siinä missä muutkin, pitäis se nyt sinun ja lastesi käsittävän.
        Uusivaimo on sitte maatalon emäntä.

        Eihän tämä koko asia liity rasismiin millään tavalla...


      • Homopariskunta
        hetjtujteu kirjoitti:

        Eihän tämä koko asia liity rasismiin millään tavalla...

        Ei, mutta tuo homovihapuhe liittyy.


      • hetjtujteu
        Homopariskunta kirjoitti:

        Ei, mutta tuo homovihapuhe liittyy.

        Kuinka seksuaalinen suuntautuminen mielestäsi liittyy etnisyyteen?


      • Rasismisyrjintä
        hetjtujteu kirjoitti:

        Kuinka seksuaalinen suuntautuminen mielestäsi liittyy etnisyyteen?

        Rasismi on aate tai toiminta jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisen eroavaisuuksien tai fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuuksilla perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.
        Homofobia on myös syrjintää- rasismia.


    • enkäistämiehiä

      Kukaan normaali ja kunnon isä ei tuo pakolla sutturoitaan lasten ja exän kotiin, eikäv vie exää ja lapsia sutturoiden kotiin. Joku tolkku miehelläkin pitää olla. Hyi kauhea ajatuskin että perheenrikkojat tulisivat haukkumaan ja kiusaamaan miehen ex perhettä. Miksi toisi? Ei mies ole järkevä sillon jos pakottaa sutturat asumaan exänsä ja lasten kotiin ja haukkumaan heitä. Miksi ihmeessä, idiootti mies.Jos on lapsitaan ja exästään eroon päässyt niin niin miksi toisi lapset ja exän kotiin sutturat asumaan, haisemaan ja sotkemaan, haukkumaan ja kiljumaan?

      • Arabiassako

        Missä kulttuurissa ex-mies tuo uuden vaimonsa ex vaimon luo asumaan?????


      • kjdkjdkjkdfj
        Arabiassako kirjoitti:

        Missä kulttuurissa ex-mies tuo uuden vaimonsa ex vaimon luo asumaan?????

        Ihan suomessa tätä tapahtuu, suomalaiset katkerat miehet. Jokainen eronnut mies tunkee sutturat ex vaimon ja ex lasten kotiin juopottelemaan heidän rahoillaan. Kuinka monta meistä olet nähnyt jotka suojelee omia lapsiaan sutturoilta? Heitä ei ole paljon jotka pitää sutturat erossa exästä ja lapsistaan. Sutturat pakottaa miestä viemään itsensä lasten ja exän kotiin syömään ja asumaan.


      • Raisiossako
        Arabiassako kirjoitti:

        Missä kulttuurissa ex-mies tuo uuden vaimonsa ex vaimon luo asumaan?????

        Missä kulttuurissa ex-vaimo tuo uuden miehensä ex miehen luo asumaan?????


      • kjdkjdkjkdfj
        kjdkjdkjkdfj kirjoitti:

        Ihan suomessa tätä tapahtuu, suomalaiset katkerat miehet. Jokainen eronnut mies tunkee sutturat ex vaimon ja ex lasten kotiin juopottelemaan heidän rahoillaan. Kuinka monta meistä olet nähnyt jotka suojelee omia lapsiaan sutturoilta? Heitä ei ole paljon jotka pitää sutturat erossa exästä ja lapsistaan. Sutturat pakottaa miestä viemään itsensä lasten ja exän kotiin syömään ja asumaan.

        Ihan suomessa tätä tapahtuu, suomalaiset katkerat vieraannuttaja naiset, äidit perättömin "viranomais-"
        lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa . Jokainen
        eronnut nainen tunkee natturat ex miehen ja ex lasten
        kotiin juopottelemaan heidän rahoillaan. Kuinka monta
        meistä olet nähnyt jotka suojelee omia lapsiaan natturoilta? Heitä ei ole paljon jotka pitää natturat erossa exästä ja
        lapsistaan. natturat pakottaa naista viemään itsensä lasten
        ja exän kotiin syömään ja asumaan.


      • Olekaheli
        kjdkjdkjkdfj kirjoitti:

        Ihan suomessa tätä tapahtuu, suomalaiset katkerat miehet. Jokainen eronnut mies tunkee sutturat ex vaimon ja ex lasten kotiin juopottelemaan heidän rahoillaan. Kuinka monta meistä olet nähnyt jotka suojelee omia lapsiaan sutturoilta? Heitä ei ole paljon jotka pitää sutturat erossa exästä ja lapsistaan. Sutturat pakottaa miestä viemään itsensä lasten ja exän kotiin syömään ja asumaan.

        Sun sairaassa päässäsi näin tapahtuu, en ole ikinä kuullut, että exät ja nyksät asuu samassa osoitteessa.


    • ieieeiieieeiie

      Ei vie, silloin on miehen päässä vikaa jos pakottaa exän ja lapsensa asumaan sutturoiden kanssa, tai pakottaa näkemään naakkojaan. Meillä ei koskaan onneksi, siksi olemmekin upeita ihmisiä kun kukaan ei ole päässyt meitä pilaamaan mitenkään. Onneksi meidän piti meidän puoliamme.

      • ityiyti

        Hyvä että meidän piti meidän puoliamme


      • Onmiehiäjanaisia

        Sää olet syntymästä saakka ollut pilalla, täysin mätä.
        Mitä lienee naakat, lintuja ovat mun mielestäni , suttura ehkä on nainen.
        Mitä tarkoittaa" meidän piti meidän puoliamme "
        Teillä on paljon jengiä, exälläsi monta naista ja lisäksi lintuja ja lehmiä , sulla on monta miestä ja lapset, tää "meidän" on sun miehiäsi ehkä.
        Hulluja olette kaikki tyynni."


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe